★znaci posto malo zaostajem s vremenom preskočit cu Božić i novu god, pogledajte an na dnu★
Zadnji tjedan praznika...... Jednostavno su prebrzo prošli. Ali dobro, doći će nam opet. Nije se baš puno toga bitnog dogodilo, ali ono važnije je to da su Sasha i Ryan prekinuli i ona za to krivi mene, počela sam se malo više družit s Alexom, ali na bratsko sestrinski način, ništa više. Iiiiii saznala sam da se Dylu sviđa Jenn, te sam skoro to pred njom rekla od uzbuđenja.
Ovaj zadnji tjedan provodimo kod bake na selu. Premda su nam to javili u zadnji čas (došli u dom po nas s namjerom da idemo) , nismo se stigli ni oprostiti s ekipom.
Baka živi na selu udaljenom oko par sati vožnje. Nije da često idemo tamo, ali stvarno se ne sjećam kad sam zadnji put bila tamo.
S nama ide i Andrew. Već se dugo nismo vidli. A njegovo prisutstvo napravit će ovaj tjedan odličnim.
"Dyl, jesi ponio loptu?" pitao ga je Andrew.
"Da" odgovorio je pokazujući na loptu u ruksaku.
"A one nove uzde" pitala sam.
"Da"
"A mog medu?"
"E to nisam ja trebao ponijet" odgovorio mi je s podsmijehom.
"Da u pravu si" spustila sam glavu i šmrcnula.
Kad smo došli kod bake, prva sam izašla i zaletila joj se u zagrljaj.
"Bako nedostajala si mi"
"I ti meni dušo moja" zagrlila me sa svojim staračkim rukama oko pasa jer nije bila baš visoka.
Nakon mene i ostali su se izgrlili s bakom i počeli unositi stvari u kuću. Kad smo svi ušli pitala sam "Bako gdje je Asi" moj konj.
"U staji dušo" odgovorila je.
"A mogu li ići malo jahati?"
"Alex sad će ručak....." rekla je mama na što ju je baka prekinula, "samo ti odi dušo, ali se vrati do ručka za jedno pola sata" klimnula sam i uzela nove uzde iz Dylove torbe.
"Bako možemo i mi s njom?" pitali su Dyl i Andy (Andrew) na što je ona klimnula, a mama se lagano lupila dlanom po čelu.
Možemo biti vani samo pola sata. Ah dobro. Bolje išta nego ništa. Izvadila sam mobitel i stavila odbrojavanje 30 min i stisnula 'POČETAK'.
U štali je svako uzeo svog konja. Ja Asi, Dyl Blakea, a Andy Slatkicu. Neznam zašto joj je tako dao ime, ali nikad ne dosadi kad ju po dvorištu zove " Slatkice, dođi, mic mic mic".
Da konja doziva sa mic mic, a ona se nekako na to odaziva.Asi ↑
Blake ↑
Slatkica ↑
Popeli smo se na konje i krenuli prema šumi.
"Iiiiii ima šta novog?" upitao nas Andy.
"Ne""Da" rekli smo Dyl i ja u isto vrijeme.
"Onda?'' upitao nas je ponovo.
"Dyl si je našao ......" prije nego sam dovršila Dyl mi se približio i stavio ruku na usta.
"Našao sam onu šiltericu koju sam uvijek htio, znaš onu bordo s natpisom 'Blake'" nastavio je.
"Ahammmm" rekao je Andy.
Maknula sam Dylovu ruku sa usta, približila mu se i šapnula.
"Utrkujemo se do kolibe i ako pobijedim reći ću mu za Jenn, a ako ti pobjediš.....vidjet ćemo još, ako pobjediš."
Rekla sam Andyju da se utrkujemo i da idemo dužim putem tako da ćemo u isto vrijeme biti tamo jer on ide kraćim.
"Priprema.......pozor.......sad" viknula sam i krenuli smo.
Od samog početka sam u prednosti. Nisam ja kriva kaj je moj konj trkački. Svako malo sam pogledavala iza dok je Dyl gutao našu prašinu. Stvarno me pokušao pobjediti, ali nije mu išlo. Tako smo se nakon nekih 10 min našli kod kolibe.
"I opet je pobjeda moja" malo sam glasnije rekla " još samo da Andyju kažem da imaš curu" jojjjj nema mi ništa slađe nego ga ovako zezati.
Andy je došao kroz par minuta te smo se svi zajedno vratili kući. "Idemo ručat" viknula je ćim smo ušli u kuću.
Nakon ručka koji je začudo prošao u tišini nas troje smo krenuli u sobu na katu.
"Andy Dyl ti ima nešto važno za reći" pogledala sam u Dyla i mrdala obrvama gore dolje.
"Ne, nemam ja ništa za reći" odvratio je pogled i tako smo par sekundi ramjenjivali poglede te sam ja počela pjevati "Dyl ima curu, Dyl ima curuuuu"
Andy ga je u čudu pogledao na što je Dyl rekao "Nije mi još cura"i uputio meni mrzovoljan pogled naglasivši ovo još.
"Okeeejjj ljudi ja si idem leć do većere a vi kako hoćete" rekla sam im i bacila se nakrevet pored sebe. Slijedili su me i naprevili isto.
★ evo još jedan nastavak sorkac kaj kasnim trebala sam ga objavit pod praznicima al sam mislila da se izbrisao i evo sad sam ga slučajno našla i objavila. do sljedečeg puta
Lysm★
YOU ARE READING
Room full of boys ☑️
Teen Fiction《| #1 knjiga serijala FG♡ |》 ZAVRŠENA✔ Alex Milingcraft Luda, snažna i borbena feministica, željna igranja nogometa, sa svojim baratom blizancom Dylanom upisuje se u novu srednju školu. Do sada su mijenjali nekoliko škola godišnje zbog poslova njiho...