36.

4.4K 219 11
                                    

Sretan i blagoslovljen Uskrs svima koji slave, a sad nastavak....★

Jake's pov

"Alex....budi se...... Uskoro slijećemo.."

Pogladio sam ju po obrazu. Kako je samo hladna. Svoju sam kožnu jaknu stavio preko nje.

Spava od kad smo krenuli. Na neko vrijeme sam i ja zaspao, ali me iz sna trznula njena glava koja se našla na mome ramenu.

Kako samo divno miriše, kako je samo lijepa.

Stvarno ne znam koliko ću još moći izdržati ovako. Koristim svu snagu da joj se oduprem, ali ona je jednostavno previše privlačna za mene.

"Alex stigli smo, ustani." polajo sam ju drmnuo na što je ona počela trljati oči.

"Već? Koliko sam spavala"

"Kojih sat i pol. Let ne traje dugo." ostao sam se kako bi ona mogla izać.

Zijevnula je. Nekoliko sekundi nakon i ja sam. Lagano se nasmijala. Da bar taj smješak zauvijek ostane na njenim usnama.

"Idemo djeco" iz misli me trgnula profesorica. Krenuli smo za njom prema izlasku iz aerodroma.

Ušli smo u taxi te je profa rekla adresu hotela vozaču. Pogledao sam na sat. 23:47. Oči mi se ponovo počinju sklapat, a vidim da nisam jedini.

Alex se naslonila na moje rame, "ja ću još malo odspavat. Probudite me kad dođemo"

"Samo to spavaj" profesorica se okrenula s prednjeg sjedala nama i nasmijala mi se. Obgrlio sam ju rukom i privukao još više k sebi.

Sklopio sam oči na trenutak.....

"Budite se, stigli smo" trznuo sam se na profin glas.

Za razliku od mene, Alex još uvijek čvrsto spava. Koliko ju dobro znam, nema šanse da se sad probudi.

Profesorica je platila i izašla te nas pričekala vani. Otvorio sam vrata i izašao van. Malo protegnuo noge. Privukao sam Alex što bliže vratima i primio ju u mladenka stilu. Okrenuo sam se prema profesorici koja je imala osmijeh od uha do uha.

Ušli smo u predvorje hotela koje bilo poluprazno. Gospođa na recepciji je dala profesorici ključeve te kad je krenula počeo sam ju pratiti.

"Ovo je vaša soba" rekla je pokazujući na vrata broj 165.

"Vaša?" pogledao sam ju upitno.

"Samo je jedna osoba trebala ići na državno.... Tako da ćete morati dijeliti sobu." predala mi je kofere.

"A dobro, nije mi prvi put..." izdahnuo sam s olakšanjem na što me ona čudno pogledala.

"Ne. Nije kako mislite. Vidite... Ovajj... Ona... Soba.. Da....." ušao sam automatski u sobi i zaključao vrata.

Ušao sam u mali hodnik. Odmah desno je bila kupaona. Ušao sam malo dublje u sobu. Na moju sreću u sredini sobe je bio jedan veliki bračni krevet. Dijelimo krevet. Mislim nije da nam je prvi put.

Spustio sam ju na krevet i iz njenog kofera izvukao Batman piđamu. Znam da joj je ta najdraža.

Presvukao sam ju i otišao se otušitrati. Nakon tuša obukao sam bokserice i izašao van. U njima ću spavati dovoljno je toplo.

Uvukao sam se ispod tanke deke pokraj nje i privukao ju k sebi. Glavu je stavil na moju ruku i obgrlila me.

"Laku noć anđele" rekao sam jedva čujno i poljubio ju u čelo.

"Laku noć"rekla je još tiše i blago se nasmijala.

To je to. Nemogu više. Previše mi se sviđa. Ma šta sviđa. Ja ju volim. Volim kad se ujutro digne prije nas i napravi nam doručak, ili mi da poljubac u obraz ako ja spavam a ona ima pred sat. Volim kad se zarumeni kad joj neko da kompliment, pa pokušava to prekriti rukama ili kosom. Iako nenosi često radpuštenu kosu i to volim kod nje. To što nije kao ostale. Ne brine se 24/7 kako izgleda. Da joj je kosa počešljana ili šminka na mjestu. Ima dana i kad se sredi, a i kad u oiđami dođe u školu. Jednostavno sve na njoj volim. Od glave do pete.

Sutra idem na sve ili ništa i to je završena priča.

Alex's pov

Bude me dosadne zrake sunca. Koliko god jako zatvorim oči i dalje ih vidim. Nema smisla više se mučit. Otvorila sam i protrljala oči. Treba malo da se naviknem na ovu svjetlinu. Pogledaa sam oko sebe i shvatila da sam u sobi. Hotelskoj?

Pogledala sam malo bolje. Bila sam u svojoj piđami, koja je neznam kako došla na mene.

Okrenula sam se na drugu stranu. Ispred mene je glavom i bradom ležao Jake. Morat ćemo se prestat ovako budit. Mislim nije meni problem, no možda je njemu.......

Lagano sam ga prodrmala. Ništa. Malo jače. Opet ništa. Sigurno čvrsto spava.

Primjetila sam da ležim na njegovoj ruci. Približila dam mu se još više. Bili smo gotovo par centimetara odvojeni. Promatrala sam njegove crte lica. Bile su savršene. A tek miris.... Približila sam mu se još trunkicu bliže.

Naglo je podigao ruku na kojoj sam ležla i okrenuo se na leđa povlačeći mene za sobom. Trenutno ležim na njegovim snažnim prsima, obgrljena njegovom rukom. Počeo me je milovati po kosi. Blago i polako.

"Jutro ljepotice" obratio mi se dubokim jutarnjim glasom. Ja ću se otopiti koliko gorim. Koliko mi obrazi gore. Skupila sam snage da mu odgovorim.

"Jutro" pogledala sam prema njemu te su nam se pogledi susreli. Izgubila sam se i njegovim očima dok nas neko nije prekinuo.

"Djeco jeste budni?" na vrata nam je kucala profesorica.

"Naravno" odgovorila sam i krenula joj otključati.

Ušla je u sobu sa velikim smješkom.

"Nego došla sam vam reći da je natjecanje za pola sata i da se spremite. Prespavali ste cijelo jutro."

"Za što jutro i je nego za spavanje?" pitala sam ju. Jake se nasmijao.

"Dobro za ovo nemam komentar" krenula je i na izlazu dodala," Za 20 minuta da ste u predvorju pa idemo u školu na natjecanje"

Klimuli smo glavama te je otišla.

"Ja se idem istuširati pa možeš ti poslije mene" rekla sam Jakeu i išla u kupaonicu. Otušira sam se i omotala oko sebe ručnik. Pametna ja nisam uzela odjeću. Lupila sam se po čelu.

Bravo Alex.

Još mi je samo moja svijest trebala.

"Jake srce, oćeš li mi dodati odjeću iz kofera?"

"Evo" čulo se s druge strane vrata, a nedugo zatim i kucanje. Lagano sam otvorila tek toliko da mu ruka može proć.

"Hvalaaa" uzela sam odjeću i obukla se.

Obukla sam bijeli grudnjak bez naramenica  i gaćice koje mi je dao. Zatim crne tajice, jer u školu ne smijem nositi kratke hlače, i kraljevsko plavu majicu bez leđa.

Pogledala sam se u ogledalo. Neću moć nosit grudnjak ako mislim imat majicu bez leđa. Probala sam ga otkopčat, ali ne ide. Ne ide jer je majica uža. Jedina šansa je da pitam Jakea.

"Jake možeš mi otkopčati grudnjak" izašla sam van pred još veće ogledalo i dalje pokušavajući ga otkopčati.

"Molim?" zbunjeno me pogledao.

"Grudnjak" pokazala sam," otkopčaj ga. Sada." i dalje me zbunjeno geldao.

Približio mi se i stavio ruke na leđa. Trnci su prošli mojim tijelom. Polako ga je otkopčao.

"Hvala. I kupaonica je slobodna." rekla sam te se on zaputio unutra.

Izvadila sam grudnjak i vratila ga u kofer. Hvala Bogu da se ne primijeti da ga nemam. Mislim sprijeda.

...

Ulazimo u školu u kojoj bi se trebalo održati državno. Dočekala nas je učenica te škole i odvela do učionica za natjecatelje.

Imala je dubok dekolte bijele košulje i kratku crnu minicu. Flertovala je s Jakeom dok sam ih ja samo nijemo pratila.

"Evo. Tu će se održati natjecanje." Pokazala je na ogromnu učionicu. Dala je Jakeu nekakav papirić, pretpostavljam njen broj, i otišla. Ovo me stvarno razljutilo. Ali ipak je on 'badboy' i ja to nemogu promijenit.

Svako je sjeo u svoju klupu i čekali smo profesora da nam podjeli te testove.

Room full of boys  ☑️Where stories live. Discover now