21.

4.5K 211 21
                                    

"Kate prestani se micati" vikala sam na nju pokušavajući ju pogoditi. Samo je ona ostala od njenog tima dok je kod nas samo David pogođen. Sramota.

"Kate" pozvao ju je Dyl te je ona pogledala u njega. Točnije zagledala se. Nije mu mogla odoljeti, mislim neznam ko bi. To njeno buljenje u mog brata dalo mi je dovoljno vremena da ju pogodim. I jesam.

"Pobjedaaaa" viknula sam i podigla ruke u zrak. Nadam se da ću tako i za utakmicu koja je sljedeći petak.

Ušla sam u svlačionicu i na brzinu uzela svoje stvari. Do sobe trebam doć prva da se mogu istuširat kak spada.

Ulazim u sobu, bacam torbu s opremom, uzimam čistu odjeću i uljećem brzinom munje u kupaonicu. Zaključala sam za svaki slučaj.

Zatvorila sam tuš kabinu i pustila vodu da teče po mojem tijelu. Uhh ovo me opušta. Kroz vrata dopire galama. Vratili su se. Dobro vrata su zaključana.

Izašla sam iz kabine, obrisala se i obukla donji veš. Počela sam tražiti ostatak odjeće za danas, no ispod ručnika nije bila. Super ostala mi je u sobi. Sad, malo je problem izać pred dečke samo u donjem rublju. Mislim jesu oni meni kao obitelj, ali ipak... to su dečki. Zapravo mogla bih nekome reći da mi doda odjeću.

Otključala sam vrata i otvorila ih skroz malo. Nije mi se ni pola face vidjelo.

"Dečki!"rekla sam no nisu me čuli.

"Dečki!!" malo sam se zaderala da me čuju.

"Da?" pitao je Luke.

"Može li mi netko od vas iz ormara izvaditi nešto za obuć. Zaboravila sam." odgovorila sam mu.

"Budem ja" rekao je Alex.

"E i ne kopaj mi po ostalim stvarima" zaprijetila sam mu "i daj mi nešto što se slaže."

"Oke" čula sam i zatvorila vrata.

Nakon par minuta netko je pokucao na vrata, "Smijem ući?" čulo se s druge strane.

Otvorila sam vrata, na njima je stajao Jake s mojom odjećom u rukama.

"Ajde uđi" otvorila sam malo više vrata da uđe.

Počela sam se pred njim oblačiti samo me promatrao naslonjen na vrata.

"Alex nije baš znao izabrat pa sam ti ovo uzeo" progovorio je.

"Da? A što je to on uzeo da nije bilo dobro? Inače ima dobar ukus." pitala sam ga oblačeći vestu.

"Pa on ti je odabrao onu majicu.... Kak se zove.... Mislim onu kaj je višlje od pupka..."

"Misliš crop top"

"Da to s dubokim dekolteom i neku usku suknju do pola bedra"

"Pa mogao mi je to donijet nije problem" rekla sam mu iako bi bio problem, samo me zanimalo kako će reagirat. No to ne nosim ni van, a kamo li da to u školu obućem. To više otkriva nego što skriva.

"Problem je" odgovorio je i izašao van.

Očito je a neznam zašto bi to njemu bio problem.

Kosu sam svezala u neurednu punđu i stavila lagani make-up. Izašla van i krenula prema krevetu.

"Šta si joj ovo odabrao, ono Alexovo bilo je bolje, ili ona koktel haljinica koju ima u ladici." potužio se Tony.

Čekaj zar ja imam koktel haljinu. Joj daaa u ladici s donjim rubljem. Skrivena da ju nitko ne vidi. Čekaj malo, ako su vidjeli tu haljinu onda su vidjeli i i ......

"Koji ste VI idioti!" izderala sam se na njih. " Lijepo sam vam rekla da mi ne kopate po ostali stvarima" zatvorila sam ormar.

"Čija je ideja bila i tko je to dirao?" upitala sam ubijajući ih pogledom. Par minuta su šutili a onda je Will digao ruku.

"Reci Will?"

"To su bili Alex, Matt i Daniel" odgovorio mi je na što su ga oni pogledom ubili.

Došla sam do njih i svakome redom opalila takvu zidarsku šamarčinu da je cijelom sobom odzvanjalo. Nisu se pomaknuli iako su znali što ih čeka.

"Još samo jednom, ponavljam jednom da netko bez mog dopuštenja dira moje stvari...." okretala sam se oko osi da me svi vide".... ubit ću ga!"

Otišla sam do kreveta, uzela torbu i napustila sobu ostavljajući njih u šoku.

Zaputila sam se prema učionici iz kemije. Danas imamo blok sat i neznam kako ću preživjet. Inače volim kemiju i kužim ju ali ova profesorica je tako dosadna i naporna....

Kad sam ušla u učionicu u njoj su bili oni štreberi koji dođu uvijek pola sata prije prvog sata i Kate,Anne i ekipa.

Sjela sam u petu klupu do prozora. To je bila moja klupa i uvijek je bila prazna samo za mene.

Nakon 10 minuta učionica se popunila i ušli su i Alex, Will i Lucas s kojima imam kemiju. Naravno ni jedan nije sjeo pokraj mene. I ja mislim.

Profesorica je ušla u razred i stavila torbu i imenik na stol. Uzela je kredu i nacrtala liniju koja je dijelila ploču po pola.

Čulo se par teških uzdaha i brzinsko otvaranje bilježnice. Svi smo znali što to znači. Pita cijeli sat.

"Onda ima li dobrovoljaca?" pitala je pogledom promatrajući razred.

Pa mogla bih se javiti. Da se riješim pa sam ostatak sata slobodna. Digla sam ruku.

"Ponesi i bilježnicu Alex" ponijela sam bilježnicu i dala joj je.

"Gdje vam je periodni?" pitala ne redare i oni su slegnuli ramenima.

"Nađite ga!" rekla im je i prebacila pogled na mene.

"Onda Alex.... Što mi možeš reći o atomu?"

"Pa atom je nedjeljiv, sastoji se od elektronskog omotača i jezgre. U jezgri su protoni i neutroni tj. Nuklidi. Zatim imamo izotope i izobare. Izotopi su isti atomi s različitim masnenim brojem, a izobari su različiti atomi s istim masnenim brojem."

"Dobro.... Izračunaj molekulsku masu vode"

Uzela sam kredu i izračunala, "18.016" odgovorila sam.

"Točno", redari su donijeli periodni sustav elemenata. "Kate, Alex to vam je još jedan tjedan" uuuuu nebi ja još jedan tjedan.

"Sad mi reci nešto o PSE."

"Periodni sustav elemenata se sastoji od perioda i skupina. Imamo 8 glavnih skupina. To su alkalijski i zemnoalkalijski elementi, borova, dušikova i ugljikova skupina, halogeni i halkogeni elementi i plemeniti plinovi. Oni imaju stabilnu elektronsku konfiguraciju, oktet a helij dublet." završila sam.

"Sjedi 5" rekla je i pružila mi bilježnicu. Krenula sam prema klupi no zaustavila me, "Alex bi li htjela ići na natjecanje iz kemije?"

"Pa mogla bih. Kad je?"

"Za dva tjedna. I ne moraš taj dan u školu."

"Uredu" rekla sam i sjela u kupu.

Nastavila je ispitivati ostatak razreda, nakon kemije ostatak dana je laganica.

evo ljudi. Napokon. Nadam se da vam se sviđa i sorkac zbog grešaka. zanima me vaše mišljenje o odnosima

Alex-Alex  i Alex-Jake

Do sljedećeg puta

Lysm😘★

Room full of boys  ☑️Where stories live. Discover now