"Helloooo, stigla sammmm" derala sam se na ulazu u sobu.
"Da skužili smo...." promrmljao je Dyl.
"Znam to je i bio cilj, nego jeste li svi slobodni ovaj vikend?" stavila sam torbu pored kreveta i sjela.
Nitko ništa.
"Pitala sam vas nešto!?"
"Aha, ummm da?" javio se Cole.
"Da" i Dyl.
"Ocke. Napisat ću da ste svi slobodni. Ima da svi idete. Nema oću neću"
"Kak to misliš neki imaju planove"
"Kao na primjer tko?"
"Pa meni je Jake rekao da ide s curom u kino ovaj vikend."
"E pa više ne ide, uostalom gdje je on?" pogledala sam po sobi i u kupaonici.
"Stigao sam" izašla sam iz kupaonice i ugledala njega na vratima.
"Pa di si do sad?" pitao ga je Ryan.
"U gradu."odgovorio je stavljajući vrećice na svoj krevet.
"Idemo negdje, ovaj vikend ništa od tvog kina" rekao mu je Hunter.
"Što?" pogledao me.
"Vodim vas negdje." nasmijala sam mu se.
Nedugo zatim sam osjeltila vibracije na krevetu. Bile su to poruke od Jakea.
Jake i Alex
Znaci ja nevjerujem
Koja si ti koza
Nisi samnom mogla otić u kino radi hrvatskog a sad negdje ide cijeli timA soryyy
Već sam vam svima prije obećala da ću vas negdje vodit i sad je bila dobra prilikaOstavila sam mobitel i legla te zatvorila oči.
"Ubrzo je ples" javio se odjednom Hunter.
"Gle fakat" -Dyl.
"Oh neee" -Cole.
"Šta ne?" -Tony.
"Neda mi se ić" -Cole.
"Koga lažeš, svi znamo da nemaš pratilju pa zbog tog ne želiš ić" -Jake.
"Pravi se javio" -Cole.
"Ja bar imam pratilju" -Jake.
"Ljudi napokon ćemo ju upoznat" -Ryan.
"Ček kakav ples" ustala sam se u sjedeći položaj.
"Povodom kraja godine." nadodao je Jesse.
"Oh super, neću ić" vratila sam se ležanju.
"Kaj ni ti nemaš pratilju?" pitao me Dyl smijući mi se na što sam se ustala u sjedeći položaj. Opet.
"Kad malo bolje razmislim imam." pogledala sam u Jakea koji se nasmiješio na moje riječi.
Dyl je nešto počeo tipkati po mobitelu te kad je završio rekao je, " ajde dečki idemo mi, dolaze".
"Ko dolazi?" upitala sam ga zbunjenim pogledom.
"Miiiiiii" čula sam Jenn kako otvara vrata.
"O ne opet" promrmljala sam si u bradu.
"Dečki ne morate nigdje ić. Mi idemo u shopping" dečki su se počeli vraćati u svoje krevete.
"Daj recite joj da danas imamo nešto s nogometom" obikovala sam im ustima da ona ne skuži. Samo su klimamli glavama lijevo desno.
"Jenn, Alex je jedva čekala da idete kupovat. Cijeli trening priča o tome." dodao je David. Pogledala sam ga ubit ću te pogledom na što se on samo nasmijao.
"Da, jedva čekam. Nemam ništa bitnije za radit pa idem u shopping" rekla sam sa velikom dozom sarkazma.
"Strpi se još dva tjedna škole. Onda fakat nećeš imat ništa za radit." dodao je Dyl.
"Nego, Alex, odi se presvuć" iz ormara je izvadila crnu kožnu suknju do pola bedra i bijelu košulju koja se veže na pupku tako da mi je pola trbuha bilo otkriveno.
"Neću to nosit" rukom sam krenula prema hlačama no lupila me po prstima.
"Pec prste. Obuci ovo i ni riječi više." dodala mi je još i crne štikle i četku za kosu.
Otišla sam u kupaonicu i obukla se. Krenula sam prema van češljajuči kosu.
Kako sam izlazila čula sam zvižduke.
"E Alex podsjećaš me na nekog.." rekao mi je Will.
"I mene... Mislim da smo ju vidjeli već negdje." potrljao se Luke po glavi.
"Ljudi moji, sjetio sam se" digao je Ryan ruke u zrak, "ona je ona mala iz kina".
"Ma neee, ne moguće." javio se Ethan.
"Istina je.." sagnula sam glavu govoreći.
"A daaa? Nikad nebih rekao" dodao je Jake.
"To je sve Jennino maslo."pokazala sam prstom na nju.
"Šta ja?" pogledala nas je.
"Ti, ti moraš Alex nagovoriti da nosi žensku odjeću." rekao joj je Cole.
"Znate li VI koliko dogo ja to pokušavam, nemoguća je"
"Okej, skužila sam." predala sam se.
" Super. A sad idemo više nać te haljine. Imamo još ovaj i sljedeći tjedan." rekla je Jenn i povukla me van skupa s Clarke koja nije ni pisnula čitavo vrijeme.
YOU ARE READING
Room full of boys ☑️
Teen Fiction《| #1 knjiga serijala FG♡ |》 ZAVRŠENA✔ Alex Milingcraft Luda, snažna i borbena feministica, željna igranja nogometa, sa svojim baratom blizancom Dylanom upisuje se u novu srednju školu. Do sada su mijenjali nekoliko škola godišnje zbog poslova njiho...