24.

4.3K 210 10
                                    

Ufff ponedjeljak. Opet.

Lijeno sam se jedva ustala i otišla u kupaonicu obavit jutarnju higijenu. Bila sam toliko iscrpljena da sam jedva četkicu za zube držala u ruci.

Jučer se nisam rano digla kako sam planirala, te prespavala pola dana. Onda sam opet bila budna do pola noći jer sam spavala cijeli dan i sad mi se opet spava.

"Ajmo lijenčine, ustajte" rekla sam no glas mi je bio dubok i hrapav.

"Ko je to?" upitao je Daniel.

Došla sam do njega u piđami, otkrila ga i stavila svoje hladne prste na njegova vrela gola leđa.

"Aaaaaaaaaaaaaaaaa, Alexxxxx" počeo je vikati i skakati po sobi.

"Jel sad znaš ko je?"

Klimnuo je glavom i polako se vratio u svoj topli krevet.

Dok ovi još spavaju ja sam se presvukla u tajice crne, veliku crvenu duksu i crne tenisice te si splela pletenicu.

Pokušala sam se obuć u što kraćem roku jer je u sobi bilo ledenoooo. Pogledala sam na sat. 7:00. Oh imam još vremena.  Počela sam rukama trljati drugu ruku, onako od ramena do lakta prekriženo.

"Aaaa zima, zima..." prošaptala sam tiho, jedva čujno.

"Zima ljepotice?" upitao me Jake. Okrenut glavom prema meni dok je u potpunosti bio prekriven dekom i poplunom.

"D..ddd...daaa"zamuckivala sam od hladnoće.

On se otkrio i napravio mjesto za mene pored njega. Brzinom munje bila sam u njegovom krevetu. U početku me samo pokrio, a zatim me obgrlio jakim mišićavim rukama. On je kao i Daniel bio bez majice. Tako da sam trenutno bila svega par centimetara udaljena od njegovog vrata. Dao mi je kratki poljubac u  čelo i još me više privukao k sebi.

Aaaaa Alex, nesmiješ past na njega. Sjećaš se što se dogodilo zadnji put.

Da sjećam se i nemislim to ponoviti. Ali tako je mekan i topao....

Ne Alex.

Aliiii....

Nema ali, ustani se i odi u školu.

Kako da odem u školu kad mogu bit pored njega. Loša si ti savjest ga me odgovaraš od svega lijepog.

Onda si nađi novu.

Kad bi to bilo moguće tebe već odavno nebi bilo.

Okrenula sam se prema Jakeu i vidla da su mu oči zatvorene. Sigurno je zaspao. Awww kako je slatki.

Polako sam se ustala iz kreveta kako ga nebih probudila. Vrijeme je za polazak. Zastala sam malo gledajući ga kako spava. Ne. Ne mogu. Previše mi je ovo ljepote ujutro. Nagnula sam se nad njega i dala mu pusu u obraz te otišla van.

Jake's pov

Dala mi je poljubac. U obrazzz. Ja. Ne. Vjerujem. Znam da sada zvućim kao neka zaljubljena 10-godišnjakinja, ali vjerujte mi tako se osjećam.

Odmah nakon što su se vrata zatvorila otvorio sam oči i nasmijao se od uha do uha.

Pogled mi se susreo s Dylovim očima.

"Bit će tu nešto.." šapnuo je i pokazao palac gore.

Danas će biti dobar dan.

Ustao sam se i krenuo oblačiti. Potpuno sam zaboravio koliko je u sobi hladno te sam se u sekundi vratio u krevet. Čuo sam par podsmijeha, ali nema veze, dan mi je predobro počeo i ništa ga neće pokvariti.

Alex's pov

Danas, navodno, u školu treba doć novi učenik. Još uvijek nitko nezna tko je to i odakle dolazi, ali bitno da svi i tome pričaju.

Ulazim u razred i sjedam na svoje mjesto. U učionicu su ušle Jenn, Clarke i Raven.

"Eeee Alexxx znaš ko danas dolazziiiii?" ispred mene je sjela Clarke i skoro počela vrištati.

"Dobro ona zna tko. Priča se da je sportaš. Ako trenira nogomet Alex će nadrapat" rekla je Jenn nekako smireno ko da ju ovo ništa ne dira.

"A kako ti znaš da je on sportaš, osoba koja bi to prvo trebala saznat sam ja, ja sve znam" javila se Raven. Ona je inače bila, kak da to kažem, "tračerica" škole. Ne u smislu da je ljude tračala, nego da je mnogo toga znala o događajima u školi.

"Paaa, malo sam pronjuškala po ravnateljevom uredu. Jedino što sam pronašla je njegov raspored u kojem se vidi kad su nogometni i odbojkaški treninzi te da dolazi danas zadnji sat tek toliko da se upoznamo"  brzo je izgovorila skoro sve u jednom dahu.

Samo smo razmijenile poglede i profesorica je ušla.

Ajde da i to proživimo.

...

Predzadnji je sat.
Sljedeći sat nam dolazi on. Cure su bile toliko nervozne da je i meme počela hvatati nervoza.

"Za domaću zadaću, str. 47. od 3 do 9 zadatka", rekla na m je profesorica i napustila učionicu.

Zapisala sam zadaću i uputila se prema sljedećoj učionici gdje imamo glazbeni.

Listala sam slike po mobitelu kad se netko zaletio u mene i opao.

"Oooo polako, kud ti se žuri" pitala sam Codyja podižući ga s poda.

"Pa zar neznaš, trener je danas stavio trening ranije, za nekih 15 minuta i opravdan ti je zadnji sat. Rekao ne da ima neku obavjest povodom utakmice u petak tako da se svi nacrtamo na terenu." jedva je govorio koliko se uspuhao.

"Dobro onda dolazim za 10." rekla sam i krenula prema sobi.

evo ljudeki...... Napokonnnn.... Znam, znam nije ga dugo bilo. Fakat sam imala previše obveza, jedva sam kući došla. Nadam se da vam se sviđa.

Lysm★

Room full of boys  ☑️Where stories live. Discover now