16.

5.1K 233 46
                                    

( ovaj gore crtež sam sama nacrtala pa me zanimaju vaši komentai i ocjena ako nije problem)

"Ko prvi vrti?" pitao je Jake sjedajući u turski sjed nasuprot mene. U sobi smo razvukli krevete da napravimo mjesta i skupili smo se u krug. Još sam pozvala i Jenn koja je sjela pored Jakea I nažalost znam zašto.

Međusobno smo se pogledali, "Ajde ja cu?". Bocu sam stavila na sredinu kruga i zavrtila ju. "Čep pita, a kraj boce odgovara" nadodala sam prije nego što je boca stala.

"Hunter, istina ili izazov?" upitao je Dyl. 

"Ajmo počet s izazovom, jer zašto ne" rekao je sarkastično.

"Hmm, za početak nešto lagano...... otiđi do neke sobe i pokucaj na vrata i kad ta osoba otvoti.......hmmmm zalij ju kantom vode?" prasnuli smo u smjeh. Ako je to lagano, želim što prije prestati igrati.

"Platit ćeš mi ovo Milingcraft" rekao je i otišao po kantu vode iz kupaone.

Nismo svi mogli ić sa njim pa nas je otišlo nekoliko. Dyl je odabrao neku sobu. Potpuno nasumično i ispalo je hahahahah da je to soba navijačica. Sakrili smo se iza ugla i gledali ga. Pokucao je i pričekao da se vrata otvore. Vrata mu je otvorila Sasha. On se sagnuo i uzeo kantu vode koja je stajala pored vrata kako ju Sasha nebi skužila. Polio ju je ledenom vodom i brzo protrčao pored nas. Sasha je obrisala vodu s lica i ušla u sobu. Počeli smo se ustajati, ali su se vrata opet otvorila. Brzo smo se sagnuli i pogledali prema vratima.

Na njima je bila mokra Sasha s tavom u ruci. TAVOM za palačinke. Krenula je trčati u piđami i nekim papučama na petu. Projurila je pored nas u potrazi za Hunterom. Krenuli smo za njom crkavajući od smjeha. Na putu smo došli do naše sobe. Ona ju je prošla, a mi smo ušli u nju. Kad smo ušli svi smo popadali na pod od smjeha. Ostali su nas u čudu gledali.

"Reććii ććeeemmmo vvvvammm ppoosllijje" rekao je Luke jedva govoreći. 

"Onda oćemo nastavit?" pitala sam vračajući se na svoje mjesto.

"A gdje je Hunter?" javio se Dyl.

"Eno ga u kupaoni, skriva se od Sashe" odgovorio je Will. Jenn i ja smo otišle do kupaonice i ugledale ga kako sjedi u kutu s prekriženim rukama. Čovjek se stvarno prepao.

"Ajde ustaj se preladit ćeš bubrege" povukle smo ga te se ustao i došao s nama te smo sjeli u krug.

"Gadno ćeš mi ovo platit Milingcrafte" pogledao je Dyla onako ''ispod oka'' da ispadne ljuto, ali se nitko u tom trenutku mogao ljutiti.

"Dobro, idemo dalje" Bruce ja zavrtio bocu.

"Jenn i Ethan"

"Oke, Ethan, istina ili izazov?"

"Istina"

"Što misliš o meni?" ok Jenn, ćemu ovo vodi.

"Pa mislim da si lijepa, pametna, dobra....." nastala je tišina....

"Awkward" jedva čujno sam izgovorila."Dobroo, sad ja vrtim"

"Cole, istina izazov" upitao ga je Alex.

"Izazov" odgovorio je samouvjereno.

"Za izazov prvo odaberi još jednu žrtvu" rekao mu je nasmijao mi se onako zlobno. Šta li sad smjera.

Cole je razgledavao po krugu i odabrao Davida.

"Super, vaš je izazov da odete do kantine i malo se prošećete po školi......." nasmijao se Alex.

"Samo to? Ja već mislio sad će nam zadat nešto Bože sačuvajkao što inače zna" 

"Čekaj malo, nisam dovršio" nadodao je Alex.

Room full of boys  ☑️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora