29.

4.6K 228 36
                                    

sam da znate preko tjedna ću ispravljat ostale nastavke ★

"Dečki ja idem van" rekla sam im na izlazu stavljajući slušalice u uši.

Danas sam se čula s ujakom da malo dođem do njega. On je nogometni trener susjednog kluba i koliko sam čula više ne trenira srednjoškolce nego mlađe.

Njihov klub nije daleko te sam odlučila malo trčati. Upalila sam random pjesme i počela trčati.

Za kojih pola sata sam tamo stigla. Istina treba mi duplo manje, ali nisam mogla prestati trčati. Jednostavno uživam u tome.

Nakon što sam došla do njihovog stadiona počela sam tražiti ulaz. Nisam već dosta dugo bila ovdje.

"O Alex napokon si došla" pozdravio me ujo na ulazu. Na terenu su u vrsti bili dječaci u dobi od 11-15 god. Znači od 5-8 razreda.

Ima ih dosta visokih za osmi razred.
Par njih me dosta zavodnički pogledalo. Ajme tražite si nekog svoje dobi.

"Antonio, vodi zagrijavanje" rekao je ujo trećem dječaku po vrsti.

Počeli su trčati, a nas dvoje smo sjeli na klupu.

"Znaš dugo ti nisam vidio. Dosta si narasla"

"Znam, punih 176 cm. Kad stanem pokraj ostalih cura jedna sam od najvišljih. Više neznam jeli to previše"

"Ma nije, taman. Nego čuo sam da napokon igraš nogomet u momčadi. I to protivničkoj."

"Da pobjedili smo ih nakon toliko godina"

"Da znam, pričao mi je njihov trener. Svaka čast na golovima"

"Hvala hvala" stavila sam ruku na srce.

"Treneru gotovi smo sa zagrijavanjem" javio se jedan sa terena.

"Dobro. Podijelite se u timove. Danas vas neću jako moriti"

Podijelili su se u timove, ali ih je bio neparan broj. Ujo je pogledao u mene i pokazao glavom prema terenu. Klimula sam i prdružila im se.

"Oke samo mi recite s kime igram" dečki sa onim neon majicama preko dresova su digli ruku. Super igram s drugom postavom. Klimula sam glavom i birali su se za loptu.

Lopta je bila njihova. Krenuli su prema nama te sam onom Antoniu koji je vodio vježbe oduzela loptu.

Krenula sam prema golu, dodala jednom malom iz svoje ekipe, vratio mi je loptu i zabila sam gol.

...

Na kraju smo ih pobjedili 4:2. Izgleda da ova druga postava uopće nije tako loša.

"Alex oćeš doći sam onom malo do mog ureda, pa poslije možeš samnom gledati starije kako se brukaju."

Brukanje..... To ne propuštam.

Ušli smo u njegov ured te mi je dao kuvertu.

"To je za tvoju mamu, nadam se da će ju pročitati" klimnula sam te spremila kuvertu u džep.

Inače njih dvoje nisu bili baš u dobrim odnosima.

Popeli smo se stepenicama na tribene te se onda spustili na sredinu tribina.

Starija momčad je počela izlazit. Zaprepastila sam se kad sam ugledala tko je to. Nisam znala da su oni starija momčad. OVDJE. Naslonila sam se i uvukla u kapuljaču da me ne prepoznaju. Izlazili su po redu. Među prvima je izašao Zayn. Njemu sam jedino poznavala ime. Kad se malo za gledam u njega na nekog me podsjeća. Ali bilo je to sigurno davno.

'Zašto mi nisi rekao da je ovo njihov klub. Ja još gledam kako si ti pričao sa njihovim trenerom, a neki dan smo ih pobjedili." Malo sam podigla glas.

Room full of boys  ☑️Where stories live. Discover now