Izlazim kroz velika staklena vrata škole. Taman smo završili tjelesni a ja opet moram trenirat. Uputila sam se prema nogometnom igralištu i tribinama.
Škola je gotova, a ja terenutno idem na trening nogometne momčadi. Dogovorila sam se s Dylom da se nađemo u 3 na ulazu prije treninga.
Izvadila sam mobitel iz torbe i pogledala na sat. 15:03. Kasni.
Podigla sam pogled i ugledala Dyla kako trči prema meni. Stao je ispred mene i stavio ruke na koljena te pokušao doći do zraka. Htjela sam mu reći da kasni, ali me preduhitrio.
"Znam da kasnim, ali trebao sam se izvuć. Dečki su me ispitivali gdje idem jer uskoro imamo trening i kad sam im rekao da idem do stadiona pitali su me zašto uđem tako rano..... I tako dalje"
" I što si im rekao?"
"Pa da idem vježbat, malo se zagrijati i tako"
"U redu." krenuli smo zajedno prema svlačionici i Dyl je stavio svoju ruku oko mojeg ramena, a ja oko njegovog struka.
Jutros sam srela trenera i malo smo popričali oko mojeg ulazka u nogometnu momčad. Trener je rekao da danas dođem malo ranije i pokažem mu što mogu i što znam.
Zato Dyl ide samom. Da igram protiv njega i sa njim. I na kraju po dogovoru, ako sve prođem, igram 1 na 1 s Dylom i ako ga pobjedim mjesto u timu je moje. 15:10 je, a pravi trening počinje u pola 5. Tako da imam manje od sat i pol da se dokažem i upadnem u tim.
Oboje smo ušli u svlačionicu i presvukli se. Obukla sam muški crni adidas šorc i crnu usku majicu na deblje bretele, te moje sretne kopačke. Bile su plavo crne sa bijelim adidas crtama. (Znate one tri crte od adidasa) . Na prstima je bila kraljevsko plava te se presijavala u crnu prema peti.
Izašla sam na stadion sa Dylom. Tamo nas je čekao trener i koliko sam primijetila na stadionu je bio postavljen poligon. Točnije dva poligona.
"Ovako Alex" obratio mi se trener," kao što možeš primijetiti dva su poligona za tebe i Dyla. Izvodit ćete ga jedan za drugim i ako ti rezultati budu bolji ili za najviše 10 sek manji prolaziš dalje. Ako jedan ne prođeš pustim te, ali ako ih više ne prođeš odmah prekidamo testiranje. Jesi razumjela?" podignuo je pogled.
"Jesam treneru"
Klimnuo je glavom i počeli smo. Samo da znate natječem se protiv Dyla jer je on jedan od, ako ne i najbolji u momčadi.
Krenuli smo sa poligonom.
...
Nakon svih mogućih poligona uspjela sam skoro u svakom pobijediti Dyla. Možemo reć da sam u pola njih pobijedila, a u drugoj polovici bila par sek iza Dyla.
Na kraju je 1 na 1. Počeli smo igrati. Odmah na početku mi je Dyl zabio gol. To me jako naljutilo te sam ubrzo i na njemu zabila jedan. Bilo je neriješeno. Sljedeći gol odlučuje hoću li upasti u tim ili ne. Pogledala sam u narukvicu. Zapravo kroz nju. Povijest se neće ponoviti. Dobro Alex, možeš to to.
Lopta je moja. Polako krećem prema Dylu i umjesto da ga zaobiđem napucala sam mu loptu kroz noge i prošla pored njega. Vodeći loptu prema golu osjećala sam se svojom. Kao igra koju ovdje ja vodim. Uvijek kad smo se natjecali Dyl je bio brži, ali sad zaostaje zamnom. Loša mu kondicija. Došla sam do gola i stala. Dyl je bio kojih 10 metara od mene. Samo sam lagano pogurnula loptu prema golu. Pobjeda je moja.
Dotrčala sam do trenera. " Iiiii jesam upala?" trener se počeškao po vratu.
"Pa kao prvo hvala ti na sudjelovanju, dugo nismo imali ovakva natjecanja, a kao drugo....." zastao je pregledavajući papire. Činilo mi se da nisam upala. " Čestitam ti uspjela si" nabacio je smješak na lice. Počela sam vrištati i skakati. Zaletila sam se i napravila par okreta u zraku i dvije zvijezde. Toliko sam bila sretna da sam se zaletila i zagrlila trenera.Okrenula sam se i ugledala Dyla raširenih ruku. I njemu sam se zaletila u zagrljaj. Nakon što smo se izgrlili krenuli smo prema treneru.
"Ovako. Pošto je sada trening Dyl ti ostani ovdje, a Alex, ti odi po ravnatelja trebamo neke papire sredit"
Krenula sam prema hodniku te prema školi.
Jacob's pov.
16:10 je. Moram se počet spremati za trening.
"Onda ljudi, idemo mi iz sobe svi zajedno, a ovi koji blizu žive neka nas čekaju kod tribina?" pitao sam dečke dok su se polako spremali na trening. Moramo pričekati ostatak momčadi. One koji žive u blizini pa ne moraju ići u dom. Malo mi je bilo čudno što je Dyl danas otišao ranije na trening. Uvijek ostane kasnije ako misli da mu nešto ne ide.
"Pa mogli bi" javio se Hunter koji me prekinuo iz razmišljanja.
U sportsku torbu sam stavio dres, kratki šorc i majicu, te moje najdraže crno- plave adidas kopačke.
"Ajde malo, mrdnite tim lijenim guzicama opet ćemo zakasniti." malo sam se zaderao na njih i već su za par minuta bili spremni.
Svi smo zajedno izašli u vodstvu s našim kapetanom Ryanom. On je hodao na početku, a svi mi ostali iza njega. Izgledali smo preeeee moćno.
Na ulazu za tribine čekao nas je ostatak momčadi. Njih osmorica. Krenuli smo do naše svlačionice. Prvi je ušao Ryan, a kad smo mi krenuli za njim zaustavio nas je. Okrenuo se prema nama.
"Jesmo svi ovdje?" pitao nas je i svi su klimnuli glavom osim mene.
"Svi smo osim Dyla, on je danas ranije krenuo, zašto?" Pitao sam ga.
"Zato što tamo nije jedna (Dylova) torba sa stvarima već dvije."
Počeli smo ulaziti u svlačionicu pokušavši shvatiti ko je to. Pokraj Dylovih stvari nalazila se crna duksa, muška, siva trenirka i adidas torba i tenisice crno zelene.
Nismo mogli shvatiti ko bi to mogao biti pa smo se i mi predvukli u klubske dresove i kopačke.
Izašli smo van na stadion gdje nas je nekim čudom čekao trener. Inače mi njega čekamo. Stali smo u vrstu.
"Ovako momci. Danas vam dolazi novi igrač. Već sam provjerio njegovo znanje i vještinu, i nadam se da ćete ga prihvatiti i ponašati se prijateljski znali VI tu osobu ili ne."
Dečki su počeli šaptati nešto tipa 'ko je to', ' znamo li ga mi' itd.
"Tišina." zaderao se trener te nas sve ošutkao. " Ta osoba će nam se kasnije pridružiti, a sad za kaznu što ste pričali 50 krugova oko stadiona"
★evo novi nastavak, zao mi je što ga nije bili cijeli tjedan, ali nisam imala vremena. Pokušat cu što prije sljedeći
Do tad pusaLysm★
YOU ARE READING
Room full of boys ☑️
Teen Fiction《| #1 knjiga serijala FG♡ |》 ZAVRŠENA✔ Alex Milingcraft Luda, snažna i borbena feministica, željna igranja nogometa, sa svojim baratom blizancom Dylanom upisuje se u novu srednju školu. Do sada su mijenjali nekoliko škola godišnje zbog poslova njiho...