★Samo nešto u vezi slike gore. Nema nikakve veze s poglavljem, samo sam ju htjela podijeliti s vama. Za one koji nisu skužili (sram vas bilo haaha)
Roses are red,
I am Groot,
Honey, where is my super suitUžiajte u čitanju★
"Okej, znači, jedan plavi badić na pruge, jedan jarko crveni bez naramenica, dva jednodijelna i tri šorca" nabrajala sam Jenn stvari koje sam spremila za ljetovanje.
"Samo to? Draga moja, to nije ni moja trećina" nasmijala mi se Jenn i bacila se na moj krevet.
Lijepo sam složila badiće u kofer i nastavila tražiti ostalu odjeću.
"Sharing is caring"
"Da znam, znam, djelit ćeš i ti svoje stvari meni" nasmijala mi se i pogodila me jastukom u glavu.
Do kraja smo spremile moje stvari i legle zajedno na krevet.
"Znaš, nikad nisam zamišljala da ću jednog dana igrati nogomet za neku momčad. Al baš pravu momčad. Uvijek je bilo ono što bi bilo kad bi bilo. I dalje ne mogu vjerovati. Ček malo. Pa mi smo sljedeće godine maturanti."
"Daaa, maturalni ples. Jedva čekam."
"Ma nije to ono bitno. Sljedeće sezone se možemo natjecati. Možda odemo do državnog." okrenula sam se prema njoj. "Ovo nam je velika šansa, a s obzirom da su me proglasili kapetanicom.."
"Molimmm???" otvorila je usta nevjerujući.
"Joj šta ti nisam rekla??"
"Zar izgleda ko da jesi?"
"Ne" nevino sam se nasmiješila, bar sam probala" uglavnom mislim da će biti puno hejtera. Znaš ono 'to je muški sport' i takve gluposti"
Zagrlila sam svog medu i zadubila se u plafon.
"Ma znam. Uvijek će biti hejtera. Znaš ono haters gonna hate, hate, hate, hate, i ti ih nemožeš zaustaviti, ali im možeš pokazati suprotno. Možeš im pokazati kako nogomet može biti ženski sport isto toliko koliko balet mogu plesati muškarci."
Ah u pravu je. Haters gonna hate. Približila sam joj se i zagrlila ju.
"Hvala ti. Trebalo mi je ovo."
"Ah, čemu služe prijatelji" napravila je pokret kao da je prebacila kosu preko ramena, s obzirom da joj je kosa bila u punđi, na što smo obje prasnule u smjeh.
"Što je to tako smješno?" upitao je Dyl pri ulasku na vrata.
"T..."
"Ah tvoja prekrasna cura" prekinula me Jenn.
"Zato i je moja cura" namignuo joj je i legao na svoj krevet.
"Di ti je ostatak ekipe?" pitala sam ga.
"E daaa. Pa nisam ja badava dolazio ovdje. Alex imamo sastanak u dvorani, a ja sam poslan da dođem po tebe i vidiš skoro sam zaboravio."
To samo on može. Njemu se ne daju bitni zadatci, i ovaj lagani je zaboravio.
"Onda oćemo li?" pitala sam ga.
"Da, da ajde idemo" krenuli smo prema vratima.
"Čekaj idem i ja s vama" viknula je Jenn.
"Sory srce, samo tim" približio joj se i poljubio ju u čelo te zatvorio vrata za nama.
Počeli smo trčati i u par minuta smo bili na vratima dvorane. Ušli smo unutra i sjeli u krug, na podu oko trenera.
"Dakle klinci znam da smo gotovi sa sezonom, ali prije praznika moramo porazgovarati o sljedećoj." pregledao je po svojoj listi" Znači većina je sljedeće godine maturanata. Ima vas 11. Za tih 11 moramo zamjeniti nove i održati audiciju. Što se tiče novih imam još jedne vjesti. Jedan klub tu nedaleko od nas se raspao. Imaju igrača, ali im se trener propio i postao pijandura stoga me njihov kapetan zamolio da se pridruže našem timu te ćemo se podijeliti na juniore, to su prvi i drugi razredi, te seniore, treći i črtvrti."
Ou shit. Još ljudi. Šta je meni? Kakvih ljudi, još dečkiju. Ček malo. Rekao je susjedni klub. To može biti Zaynov klub. Ouu shit. Double shit.
Digla sam ruku u nadi da će me prozvat.
"Reci Alex?"
"Treneru jesmo mi možda igrali protiv njih?"
"Ne, nee " uuu hvala Bogu.
"Uh ok"
"A s time što će ići u ovaj klub, ravnatelj se složio da ih upišemo u ovu školu."
Ouu nouu. Šta njemu bi. Prvo novi ljudi na treningu, a sad i u školi.
"Jel to onda znači da dobivamo i novu sobu?" veselo je upitao Cole.
"Tako je. Zbog dolaska novih članova gradi se još jedan kat škole i to će biti samo za nogometaše." otvorila sam usta nevjerujući.
Pljesak i urlik je odjeknuo dvoranom.
"S dolaskom još jednog tima sveukupno će vas biti nešto više od 40 tako da sam nekako nagovorio ravnatelja da kat bude samo za vas. I plus to imam još jedno iznenađenje. Dva tjedna nakon početka škole imat ćemo team bonding na Velebitu. Ići ćemo kampirati na dva dana."
"Yassss" viknula sam i svi su počeli zamnom.
Ovo će biti najbolja godina.
Trener nam je još rekao da se pazimo preko praznika, da nebi bilo kakvih ozlijeda. S obzirom koliko sam spretna sigurno će biti nešto.
...
Koferi su spremni. Mi smo spremni. Auto nas dolje čeka. U rukama nam karte za Bora Boru. Ostali su već u autu dok sam ja zaboravila dlušalice i došla se vratiti po njih. Ovo je stvarno bikla vraški zanimljiva godina. A sve mi je to omogućila jedna soba puna dečkiju.
KRAJ!
Znači svima vam jedno veliko HVALA NA PODRŠCI koju ste mi pružili. Svim divnim komentarima i glasovanjima. Nadam se da vam r bilo zabavno. Da ste se nasmijali do suza. Kao što ste izglasali slijedi NOVA SEZONA. Bit će u vrijeme zimskih praznika. I hvala vam što ste čekali ovoliko za nastavak.
Od SRCA VAM HVALA
LYSM❤
YOU ARE READING
Room full of boys ☑️
Teen Fiction《| #1 knjiga serijala FG♡ |》 ZAVRŠENA✔ Alex Milingcraft Luda, snažna i borbena feministica, željna igranja nogometa, sa svojim baratom blizancom Dylanom upisuje se u novu srednju školu. Do sada su mijenjali nekoliko škola godišnje zbog poslova njiho...