"Jenn nikad ju neću nać, shvati to već jednom" govorila sam joj vraćajući haljine koje mi je dala da probam."Ak je Raven uspjela nać haljinu onda možeš i ti, svi znamo koliko je Raven izbirljiva" potvrdno smo klimnule glavom na što se Raven nasmijala.
"A i nama haljine pašu uz odijela koja će dečki imati, pa pošto ti ideš sama možeš bilo što odabrati" dodala je Clarke.
"Ko vam je rekao da idem sama? Idem sa...." prekrila sam si usta prije nego što sam uzgovorila njegovo ime. Još ne znaju. Al sa znat će uskoro.
Jenn se okrenula prema meni s nekim nedefiniranim osmjehom i vratila pogled na haljine.
1...2...3...
"Ti si štaaa? Imaš pratilju, a nisi nam rekla!? Možda cijelo vrijeme tražimo krivu boju haljine, ili krivi oblik." primila se za glavu.
"Šta će nosit, bar da to riješimo" pitala me Clarke dok je Raven smirivala Jenn koja ipak malo pretjeruje.
"Ne znam, pitat ću ga, čekaj"
Jake i Alex
Hello darkness my old friend
Kaj ćeš nosit za plesNišta. Neodgovara. A vidim da je na vezi.
"Nije na vezi. Javit će poslije. Do tad možemo vama kupit nakit i cipele. I Jenn" okrenula sam se prema njoj s podignutim kažiprstom uperenim u nju," ako će moja haljina biti duga, nosit ću starke".
"O ne nećeš" zamahnula sam joj prstom pred glavom.
"O da oću. Ili haljina ili štikle. Biraj. Jedno mora otić." okrenula sam se i nastavila za curama.
"Ok, štikle" potrčala je za nama. Dobro je izabrala, iako bi na kraju bilo po mom.
Mobitel mi je zavibrirao te sam izvadila i pogledala poruke.
Jake i Alex
Odjelo
Smoking
Whatever
Jedno te isto
ZasPa da si uzmem haljinu da budemo matching goals👫😍😘
Ne
Nee
Nemoj ništa kupovatZas
Jer sam ja već kupio 😍❤😘
Zbiljaaa????😍😍😍
Da😘
Kakva je haljina?
Koje boje
Ne ček najbitnije
Jel dugačka?Neću ti ništa reć
Iznenadit ces se
Zas je bitno Jel dugačkaPa da ne moram nosit štikle
DddKo da je to teško😂
Aj ih ti nosi pa ćemo vidjet
Ne hvala 😘
Volim svoj život😂😂😂
YOU ARE READING
Room full of boys ☑️
Teen Fiction《| #1 knjiga serijala FG♡ |》 ZAVRŠENA✔ Alex Milingcraft Luda, snažna i borbena feministica, željna igranja nogometa, sa svojim baratom blizancom Dylanom upisuje se u novu srednju školu. Do sada su mijenjali nekoliko škola godišnje zbog poslova njiho...