Jake's pov"Aaaaaaaaaaaaa"
Spavao sam dok me nije probudio nečiji vrisak. Pogledao sam na sat, 2:10. Ustao sam se u sjedeći položaj i pogledao oko sebe. Bio je muk. Vratio sam se u kreveti zaspao.
"Aaaaaaaaaaaaaa" ovog puta je bilo malo slabije. Opet sam pogledao na sat, 4:57. Kad sam se ustao imao sam šta vidjeti. Svi su se digli u sjedeći položaj i pogledi su im bili usmjereni u Alex.
Dyl je odmah iskočio iz kreveta i došao do nje. Ubrzo smo se svi skupili.
Ne samo da je vikala, počela se trest i plakat.
"Dyl šta je ovo?" pitao sam ga.
"Neznam prvi put je ovakva" stavio je ruku na njeno čelo."Pa ona gori" ustao se i krenuo van sobe.
"Gdje ćeš" za njim se okrenuo Hunter.
"Pa trebamo joj pomoć. Vas dvojca samnom po medicinsku sestru, VI odite po kutiju za prvu pomoć. VI po obloge......" Na kraju kad je svima podjelio zadatke, ostali smo samo Alex i ja" a vas dvojca ju čuvajte ko oko u glavi"
"Na zapovjed kapetane" rekli smo u isto vrijeme.
Nije se prestala trest i plakat, ali je prestala vrištat. Nije to baš bio plač, nego više jecaji. Ja sam sjeo pokraj nje, a Alex je kleknuo.
"Kako ćemo ovo zaustavit" pitao me na što sam samo slegnuo ramenima.
Pokušali smo je probudit ali nije išlo. Zatim je Alex napravio neku facu kao da mu se pojavila žaruljica nad glavom.
Polako joj je počeo približavati.
"Šta to radiš?" zaustavio sam ga.
"Gledao sam u nekom filmu da je tako dečko prekinuo napadaj, nešto slično kao situacija u kojoj se ona nalazi"
"Ako će joj to pomoć.....izvoli" počeo se spuštat prema njoj.
Okrenuo sam glavu. Nemogu to gledati. Nemogu gledati dok je drugi ljubi. Zapravo neće je drugi ljubit.
"Stani" stao je par centimetara prije usana.
"Ja ću" pogledao me s olakšanjem.
Polako sam se počeo spuštati prema njoj. Napravio sam to. Poljubio sam ju. Nakon toliko vremena. Nisam odvajao svoje usne od njezinih te se ona polako počela smirivati. Nakon što se smirila još uvijek se nismo odvojili. Ona je obgrlila svoje ruke oko mene i povukla me da legnem pored nje. Odvojili smo usne i zagrlila me. Bila je okrenuta leđima prema Alexu koji me gledao s čeljusti do poda.
"Očekujem pozivnicu za vjenčanje" rekao je sa smiješkom.
U sobu su ušli Dyl i polovica dečkiju. Medicinska sestra nije došla no dala im je kutiju s prvom pomoći i obloge.
Ubrzo je došao i ostatak ekipe.
Dyl me još nije skužio. Te je pitao Alexa kako se smirila. Alex je pokazao na mene u njenom zagrljaju te se on namrštio. Krenuo je prema meni s druge strane kreveta i počeo me vuć s kreveta. Trenutak kad me odvojio od Alex opet se počela trest i plakati.
Pustio me s uplašenim pogledom na licu. Približio sam joj se i primio joj ruku i obgrlio svoj vrat njezinom rukom. Automatski me zagrlila i drugom.
"Do kraja noći ostani s njom" Dyl je zijevnuo i dečki su se počeli vračati u krevete.
Alex's pov
Polako se budim. Sinoć se nisam bas nešto naspavala. Polako sam otvorila oči i ugledala prikazu pred sobom. Kad mi se vid malo razbisrtio primjetila sam da je moja jedna ruka ide ispod a druga preko trbuha.
Osoba se okrenula i ja sam se pravila da spavam.
Malo sam provirila i ugledala Jakea kako spava. Nevjerujem da je ovdje samnom. Zapravo zašto je on ovdje samnom.
Iz razmišljanja me prekinuo njegov poljubac u moje čelo. Još me više privukao k sebi. Moje lice je diralo njegovu golu kozu. Naravno imao je donji dio trenirke. Prepustila sam se trenutku i zagrlila ga jos jače te zaželjela da ovako ostanemo zauvijek.
Odjednom se istrgnuo i zagrljaja i izvukao iz kreveta. Okrenula sam se da vidim u čemu je problem. Iznad mene je stajao Dyl bijesan ko ris.
"Ko je tebe dirao ranom zorom" okrenula sam se u potpunosti prema njemu.
"Kakvom zorom? Pola dva je popodne. I što je bilo ono jučer navečer." nervozno me upitao.
"Što?"
"Pa počela si vikat, plakat i tresti se. Nisam znao što da napravim. Bojao sam se"
Zagrlila sam ga najjače što sam mogla.
"Bez brige, tu sam živa i zdrava."
★nadm se da vam se sviđa, ispričavam se zbog grešaka
Lysm★
YOU ARE READING
Room full of boys ☑️
Teen Fiction《| #1 knjiga serijala FG♡ |》 ZAVRŠENA✔ Alex Milingcraft Luda, snažna i borbena feministica, željna igranja nogometa, sa svojim baratom blizancom Dylanom upisuje se u novu srednju školu. Do sada su mijenjali nekoliko škola godišnje zbog poslova njiho...