22.

4.4K 211 6
                                    

"Ajmo brže Ethan! Diži to dupe s poda Logan! Idemo brže, brže!", vikao je trener na nas cijeli trening.

Sljedeći tjedan je utakmica i koliko sam čula od dečkiju izmorit će nas i onda dva dana prije utakmice imamo slobodno. Da se priberemo i odmorimo.

"Ajmo još 10 marinaca i onda u teretanu" viknuo je na nas i napustio igralište.

Napravila sam svojih 10 dok su ostali bili ne dva na 3,4. Moraju naučit čuvati energiju.

"Oke ljudi ja sam gotova" uzela sam bocu vode i legla si na travu pored njih, "ovo nije normalno, on nije normalan" otpila sam guc vode, "umrijet ćuuuuu" jedva sam izustila. Previše sam umorna.

"Ajde Alex još moramo u teretanu" rekao je Jesse.

"Oće me netko nosit" pitala sam duboko dišući.

"I mi smo umorni Alex" rekao je Dyl sjedajući pored mene.

"A znam..." skupila sam snage i ustala se i krenula prema svlačionici te sam zastala na vratima, "imate 5 minuta da se nacrtate u teretani". Samo su odmahnuli rukom. Ja sam im svoje rekla, a oni kako oće.

Ušla sam u svlačionicu i uzela ruksak.
Otvorila sam najveći pretinac i počela tražit majicu i tajice za teretanu. Ooooo shit. Bravo Alex zaboravila si. Sad nestignem se vratit do sobe i uzet.
Jedino što mi preostaje je da treniram u sportskom grudnjaku i onom šorcu što mi uvijek stoji u ruksaku. Bolje išta nego ništa.

Skinula sam stari dres i obukla šorc jer je sportski bio isod dresa. Natočila sam litrenu bocu vode i zaputila se u teretanu.

Pokucala sam i ušla. Svi su već bili unutra. Dečki su počeli zviždati kako sam prolazila pored njih. Malo sam se zacrvenila i spustila glavu.

Otišla sam do utega te su Dyl, Jake i Alex dotrčali do mene.

"Alex gdje ti je odjeća za teretanu?" pitao me Dyl zaklanjajući ostalima pogled na mene.

"Ostala mi je u sobi i zato sam u ovome, i btw ovako mi je udobnije, a sad se makni moram vježbati" rekla sam mu birajući uteg od 35 kg.

"Ali Alex neugodno nam je pored tebe, mislim jedina si cura" rekao je Alex.

"Vama da je oko nečeg neugodno?" pogledala sam okolo po teretani i ostali su počeli klimati glavom. "Nevjerujem" kratko sam nadodala i vratila se utezima.

"Normalno kad neznaš kako je nama, e pa sad ćeš vidjet kako je nama" rekao je i počeo svlačit majicu. Tako su i ostali.

"Holy shit" prekrila sam oči. " Dajte obucite se."

"Misliš da nama nije udobnije bez majice. Imamo ih samo zbog tebe." rekao je Jake skidajući mi ruku s očiju, svatko je obukao svoju majicu natrag, "a sad da nema neugodnosti, opet, obuci moju hoodicu" dodao mi je svoju hoodicu koja je bila na klupici.

Primila sam ju i obukla. Kako je samo mekanaaa. I miriše na njegaaaa. Uffff.

Ne. Alex. Nemožeš to opet napravit. Nesmiješ se zaljubit. Sjeti se samo kako je zadnji put završilo.

Čula sam glas u glavi. Zapravo u pravu je. Ne smijem se više zaljubiti i točka.

"Samo da znaš, nećeš ju dobit natrag" rekla sam mu i nasmijala se.

.....

Subota je i navečer imamo sleepover a do tada sam prisiljena s njom i  dvije cure, s kojima smo se zbližile, Raven i Clarke, ići u shopping.

Koliko god puta joj rekla da nevolim shopping one su izinstirale.

"Onda idemo?" pitala sam ih sastajući se s njima u hodniku.

"Čekamo da se presvućeš" rekla je Raven.

"Jesam" pokazala sam na crne tajice i kraljevsko plavu adidas hoodicu te crne starke.

"Ti mene zezaš?" pitala me.

"Ni najmanje" odgovorila sam.

"Idemo u tvoju sobu nemožeš takva s nama u shopping" rekla je Clarke i te sam ju uputila prema mojoj sobi.

Kad smo došle prva je ušla ne nadajući se tko je unutra. Stala je na vratima i nije se micala, kao ni Raven koja je ušla poslije nje, zatim nas dvije. Donja čeljust im je bila do poda. Isto i dečkima.

Došla sam do svog ormara te su dečki gledali malo njih malo mene.

"Daaaaa....." počela sam se ljuljati na petama," oko togaaa... Molila bih vas da napustite sobu na.... " pogledala sam Jenn koja je ustima oblikovala pola sata, "....na pola sata".

Klimnuli su glavom i krenuli prema van, premda sam dobila par upitnih pogleda.

Sve tri su došle do mog ormara i otvorile ga.

"Imaš preeee stvari. Zašto ništa od toga ne nosiš?" pitala me Clarke.

Uff rekla bih ti kad bi znala.

novi nastavakkkkk, hope you like it
Necu duljit idem na sljedeći nastavak
Bye bye

Lysm★

Room full of boys  ☑️Where stories live. Discover now