Prošao je cijeli tjedan i danas navečer idemo u Dubrovnik. Jake i ja. Sami. Uuu jedva čekammm. Ne možete ni zamisliti koliko.
"Alex imaš li kakav plan za današnju utakmicu?" pitao me Matt koji je sjedio ispred mene i Jenn.
"UTAKMICA? DANAS??" okrenula sam se prema njemu i rekla nešto glasnije što sam smjela. Profa me samo pogeldala i stavila prst na usta da se utišam.
"Da danas. Znaš da su svaki petak?!"
"Joj da" lupila sam se dlanom po čelu, " potpuno sam zaboravila na to.."
"Pa Jel stigneš smislit nešto do tad?" šapnuo je Hunter iza mene.
"Ali danas ne idem na utakmicu. Ni ja ni Jake"
"MOLIM?" rekli su sva četvorica oko nas. (Matt, Jess, Hunter i Luke)
"Pa zar ne znate?" gledali su me zbunjeno. "Jake i ja danas navečer idemo na natjecanje iz matematike u Dubrovnik"
"Ona i Jake" rekla je Jenn i gledala ih te micala obrvama gore dolje. Svi su prasnuli u smijeh.
"Neće ništa od njih bit. Alex je i sama rekla da ne želi imati ništa s članovima tima?" nasmijao se Luke.
"Si siguran. Dam se kladit da možemo za završit zajedno" rekao je Hunter.
"Ti shvaćaš da si to rekao preda mnom? Sad? Da ja čujem?" upitala sam ga.
"Da" namignuo mi je.
"Pa da ti se ego spusti na nivo inteligencije nešto bi i bilo, ali ipak ne može se spusti baš na nulu." nasmijala sam se i okrenula prema ploči.
"Uuuuuu nisko" smijao mu se Matt u lice,"pa se ti kladi, vidiš da mala voli pametne momke."
"Da, kao na primjer Jake?" rekla je opet Jenn i micala obrvama gore dolje.
"Pa da... Ipak idete zajedno. Na natjecanje. Iz matematike." namignuo mi je Matt.
"Matematike?? Od kad Jakeu ide matematika?" u razgovor se uključio Jess.
Matt ga je lupio po potiljku,"oduvijek idiote. Ko ti je davao instrukcije iz matematike prošle godine?"
"Jake? A gle fakat"
"Da. Uglavnom Jake je pomagao skoro cijelom timu. On i Alex" okrenuo se natrag prema nama.
Blago sam se nasmijala pomisleći na njega. A slatkica moja pametna. Zgodna.... Visoka..... Mišićava....
Prekini mislit o njemu.
To nebih mogla.
Ali moraš. Ne želim te opet bodrit i pomagati i tješit te da bi ti za novim ludovala.
Ovaj je taj. Zadnji. Bar se nadam.
Jenn mi je pucketnula prstima pred očima.
"Vidite da o njemu razmišlja čimm ga spomenete."
"Ko? Ja?" geldala sam ju upitno, "šta ja?".
"Da ti srce?" rekla je i potapšala me po ramenu, "bit će bolje, bit će bolje"
"Ha ha Jenn" nasmijala sam se lažno.
Stavila sam glavu među dlanove i nastavila pratiti nastavu.
...
"Kak ćeš dečke maknut iz sobe", pitala me Jenn ispred naših vrata. Treba mi pomoć odabrat stvari za sutra i preksutra.
"Hello Guys" pozdravila sam ih na ulazu i Jenn je ušla odmah za mnom. Nekoliko je kreveta bilo prazno a ostali su gledali prema nama. Pokazala sam prema vratima.
"Neee, zar opet" požalio se David.
"Bile ste tu jučer, zar i danas?" nadodao je James.
"Da mora mi pomoć odabrat stvari za vikend u Dubrovniku."
"Ček ideš u Dubrovnik?" Dyl se javio.
"Ovaj vikend?" -Tony.
"Bez nas?" -Ryan.
"Zapravo...." počeo je Matt, a ja sam ga pogeldala oštro da zašuti.
"Moraju znat!" rekao je.
"Šta moramo znat?" pitao nas je Ryan već pomalo ljutito.
Matt i ja smo razmjenjivali poglede. Da mu kažemo ili ne.
"Morate znat.." počela sam" da Jake ide sa mnom u Dubrovnik na natjecanje iz matematike." odahnula sam.
"I neće ih bit večeras na utakmici.." rekao je Matt brzinom munje i pokrio si usta na kraju. Opet sam ga oštro pogledala na što se blago nasmijao držeći ruke još uvijek na ustima.
"MOLIM?" malo jače se Ryan izderao, "kad si nam to mislila reć".
"Danas?" napravila sam nevini osmijeh.
"Ti nisi normalna? Moram sve ponovo slagat... Kako si samo glupaaa.. Alex ja nevjerujem!" počeo se držati za glavu i hodati okolo.
Iz torbe sam izvadila bilježnicu i predala mu ju.
"Ovdje imaš plan za današnju igru. Radila sam je prošli tjedan iz dosade. Zato smo ovaj tjedan i mijenjali uloge." nekako ponosno sam se nasmijala.
"Ovo je zapravo vrlo dobro... Mogla bi ti ovo umjesto mene radit" rekao je Ryan čitajući.
"Al to bi značilo da ona postane kapetan. Morat ću nju slušatt...." cmizdrio je Cole.
"I ovako ju moraš slušat" pogrdio ga je Ryan.
"Hvala" došla sam do njega, zagrlila ga i poljubila u obraz.
"A sad ili ćete tu slušat o ženskim stvarima ili nas napustit. Nama je svejedno." sjele smo Jenn i ja na moj krevet.
"A šta ćete radit" pitao je Hunter mičući obrve.
"Tebi je zabranjeno ostat. Ostali?" rekla je Jenn, ostali su se nasmijali.
"I da birat ćemo meni odjeću za Dubrovnik i pričat o stvarima."odgovorila sam Hunteru na pitanje.
"Ja ću ostat" javio se Alex. Kad me pogledao znala sam točno o čemu želi pričati sa mnom i Jenn.
"Još netko?" znali su o čemu Alex želi razgovarati te je još više od pola diglo ruku.
"Ostali van..." pokazala sam prema vratima te su Hunter, Jess i Cole izašli.
★evo, hope you like it
Lysm★
YOU ARE READING
Room full of boys ☑️
Teen Fiction《| #1 knjiga serijala FG♡ |》 ZAVRŠENA✔ Alex Milingcraft Luda, snažna i borbena feministica, željna igranja nogometa, sa svojim baratom blizancom Dylanom upisuje se u novu srednju školu. Do sada su mijenjali nekoliko škola godišnje zbog poslova njiho...