24. BÖLÜM : GERÇEK AİLE VE ARKADAŞIN YANINA GİTME KARARI

3.3K 224 35
                                    

Hava karardığında eve gitmeye karar verdim. Ayağa kalktım ama dengemi koruyamadım ve sendeledim. Çok halsizdim en son ne zaman kan içtiğimi hatırlamıyorum.

Hemen kan içmem lazım. Sendeleyerek tepeden indim. Biraz yürüdüm ama çok açtım o yüzden bir sürü düşme tehlikesi atlatmıştım. Tam yere düşecekken birisi belimden tuttu.

Mmm çok güzel kokuyor. Arkamı döndüm çok yakışıklı bir av. Bana

"İyi misiniz?" diye sordum. Bende başımı sallayarak ona yaklaştım. Kalp atışı ve nefesi sıklaştı. Boynuna yaklaştım. Önce bir öpücük kondurdum. Kalbi daha da hızlandı. Dayanamıyacağımı anladığımda dişlerimi boynuna geçirdim.

Beş dakika sonra geri çekildim. Yanağını öpüp "Teşekkürler yakışıklı." dedim ve vampir hızımla gittim. Sonunda eve varmıştım. İçeri girdim. O mektubu okuyacaktım. Hemen odama gidip kutuyu çıkardım. Derin bir nefes alarak
Mektubu elime aldım.

'Güzel kızım ben annen. Biliyorum bize kızgınsın, kırgınsın. Ama biz isteyerek ve ya bilerek bırakmadık. Zorundaydık. Baban vampir-kurt ve büyücü meleziyim. Ben vampir-büyücü ve peri melezi. Kardeşin daha 2 yaşında. Nasıl diye sorucaksın biliyorum ve hemen anlatıyorum. Seni  birileri kaçırıp ya güçlerini alacaklardı ya da seni kendi taraflarına çekiceklerdi. Diyeceksin ki beni siz koruyamazmıydınız. Koruyamazdık çünkü biz babanla  ne kadar güçlü olsak da onlar çok kalabalıklardı. Seni korumak için o aileye gönderdik. Ama kardeşini düşünemedik. Seni 4 yaşında gönderdik. Kardeşinde 2 yaşındaydı. Ama bu sefer onu kaçırdılar ve bir yerin içinde onu dondurdular.

Kızım ben baban annen daha fazla dayanamadı bu olayları yazmayı. Ben devam edicem. Kardeşini dondurdular. Bu kadar sene sonra o donduğu yerdeydi hala yaşıyordu ama hiç büyümüyordu. Kardeşin birkaç hafta sonra üç yaşına giricek. Kızım seni geri istiyoruz. Bunca yıl hem senin için endişelendik hem de kardeşin kıvılcım için. O tehlikeler hala geçmedi ama sen kendini koruyacak yaşa ve bilgiye sahipsin. Aşağıda evimizin adresi yazıyor. Eğer bizi affedebilirsen lütfen gel. Seni çok özledik. Belki şimdimi çağırıyorsunuz diye bilirsin ama bizi de düşün senin için endişeleniyoruz. Kardeşin de ufak ufak konuşa biliyo ve her gün ablam ne zaman gelicek diye ağlıyo. Kutunun içinde resimlerimiz var bide kutuda gizli bölme kardeşin konuşyor.'

MELEZ KIZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin