Şu anda müdürün karşısında babamın gelmesi bekliyordum. Kapı tıklatıldı ve babam içeri girdi. Beni görür görmez kaşlarını çatarak baktı. Çok tırstım. Müdür ona benim neler yaptığımı söyleyince babam bana bakıp 'seninle evde görüşeceğiz' bakışını attı. Aha şindi sıçtın Melis.
Bu arada arkadaşlar ben size kendimi tanıtmadım. Ben Melis Ay, babam Burak Ay, annem ise Zeynep Ay. Babam ben ve annem Meleziz. Dünyadaki son üç melez. Ama babam sadece safkan kurt adam - büyücü melezi, annem safkan vampir. Ben ise en güzeli kurt - büyücü - vampir.. Yani dünyadaki en güçlü varlık. Birde 4 elementi kontrol edebiliyorum yani hava, su, toprak, ateş.Artık konumuza dönelim. Ama bana haksız gibi bakıyorlar oysaki ben haklıyım. Çocuk önce bana yavşadı ben ona bakmadım diye tehdit
etti. Ben yine bişey demedim tam bana vuracakken ona vurdum ve dövdüm. Bence ben çoooookkkkk haklıyım.
Haklıyım didiysem haklıyım. O kadar ulen!!!Babam müdürden için istedi ve biz eve gittik. Babam "Çocuğu neden haksız yere dövdün. Müdür bana herşeyi anlattı. Seni dinliyorum Melis." dedi.
Bende "Ben gayet haklıydım. Beni tehdit etti. Sonra yetmezmiş gibi tam bana vuracakken ben vurdum ve dövdüm. Bence gayet yeterli bir sebep." dedin. Babam kaşları çattı ve "Keşke öldürseydin o şerefsizi. Bu arada kızım İstanbul'a geri dönüyoruz." dedi. Çok mutlu olmuştum. Çünkü biz Fransaya, İstanbul dan gelmiştik. Sevinçle ellerimi çırptım ve babamın boynuna atladım. Ama babam üzgün gibiydi. Ben dayanamayıp sordum "Ne oldu baba? Üzgün görünüyorsun." dedim. Bana baktı ve konuşmaya başladı "Kızım biliyorum istemiyeceksin ama iyiliğin için şeye gitmen gerekiyor... Şeye.." şeye diye sıralamaya başladı bende sabırsızlıkla "Neye?" diye sordum. "Vampir okuluna" dedi. Babamın böyle demesinin nedeni peşde bir sürü kişi var ve birleşmişler beni yakalamak için. İlk önce istemedim sonra babam susmadı o yüzden tamam dedim.Sabah olmuştu. Hemen kalkıp aşağıya indim. Dolaptan bir kan torbası aldım ve kafama diktim. Bitince torbayı çöpe attım. Bir tanede ekmek arası yaptım ve yedim. Odama geri gidip valizimi hazırladım. Ben düşünüp bir yandan da valizimi taşırken Ayağım halıya takıldıve düştüm. Kolun acıyo ühühüü. Bacağım acıyo ühühühü. Neyse geçti kalkıyım artık dedim kalktım yürümeye başladım. Bir baktım duvarla öpüşüp yere düşmüşüm. Ama bu bana yapılır mı yaaa. Ben melezim bir günde iki kere düşmek ne ya. Kesin babam büyü yaptı. Evet, evet kesin o yaptı.saçma şeyler düşünmeyi bırakıp arabaya bindim. Annem ve babam zaten binmişti. Uçağa bindik. Ben hemen oturup gözlerimi kapadım. Çünkü çok uykum vardı.
Birinin beni dürtmesiyle uyandım. Baktım bu kişi annem. Annem "Kızım kalk geldik iniyoruz."dedi. Kalktım. Evimize doğru gittik. Babam bana başka bir ev tutmuştu. O benim okuluna yakın olduğu için. Önce annelerin evini yerleştirecektik. Bunlar yavaş yavaş yerleştiriyordu. Büyü denen, vampir hızı denen, elf dileği denen şeyler var ama şunlara bak. Ayağa kalktı ve " Bırakın ya hiç bişeyi beceremiyorsunuz. Gözlerimi kapatıp açtım ve herşey yerleşti. Annem ve babam bena şaşkınlıkla bakıyordu. Bende tek Kasımı kaldırıp baktım. Evet doğru duydunuz tek Kasımı kaldırabiliyorum hahahaha çatlayın hahah. Onların evini işini bitirdiğim için şimdi benim evime gidiyoruz. Benim evimide hallettik. Yarın okul'a ailemle birlikte gideceğiz. Ama işlemler hallolduktan sonra onlar gidecek ben kalacağım. Erken kalkacağım için yatmam gerek.
Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım beğenmişsinizdir. Lütfen oylamayı unutmayın 😃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ (Tamamlandı)
VampirKalbim çok hızlı atıyordu. Saçlarımı okşayarak konuşmaya başladı. "Güzelim. Sana söylemem gereken şeyler var. Aslında daha önce söyleyecektim ama olaylar malum söyleyemedim. Bak ben ilk defa böyle şeyler hissediyorum. Seni görünce karnım kasılıyor...