22. BÖLÜM : BARDA EĞLENCE

3.2K 212 18
                                    

Kızlarla konuştuktan sonra lavobodan çıktık. Sanki hiç konuşmamışız gibi yolumuza devam ettik. Kimse anlamasın diye. Birisi kolumu tuttu. Arkamı döndüğümde bunun yankı olduğunu gördüm. Ama sakın unuttuğumu düşünmeyin o da yaptıklarını ödeyecek.

"K-kuzen. Ben ç-çok özür dilerim." dedi. Gözlerimi devirdim. "Özrünü kabul etmiyorum ve sence burada özür mü dilenir? Tuvaletin önünde. Ve lütfen kabul etmeyeceğim için bir daha özür dileme." bana kaşlarını çatarak konuşmaya başladı

"Ben onları bilerek yapmadım. Büyünün etkisi altındaydım. Ne yaptığımı biliyordum ama vücudumu kontrol edemiyordum." dedi. Bende

"Orda isteseydin o etkiden çıkabilirdin. Diyelim çıkamadın. Peki niye hâlâ Savaş'ın grubunda ve yanındasınız. Ve birde yanınızda ki sürtükler. Peki sen Eylemi ne çabuk unuttun. Bizi aramaya bile çalışmadınız ve o sürtükl-" lafımı keserek sinirli bir ses tonuyla

"Sen benim sevgilime sürtük diyemezsin. Sakın ona bir kelime dahi etme." dedi ve elini bana vurmak için kaldırdı. Bende ona

"Ne yapıcaksın bana mı vurucaksın?" dedim. "Söylerim Sürtük İlayda, orospu İlayd-" kafamın sağa dönmesiyle Yankının bana tokat attığını anladım. Bir anda gözlerimin yarısı kırmız (vampir.), altın sarısı (kurt adam.), gri (büyücü.), siyah (köken peri.). Benim kafam hala sağa dönükken konuşmaya başladı

"Ö-özür dilerim b-ben bir anda oldu. Gerçekten çok ö-özür dilerim." dedi. Ama ben hala sinirliydim. Etrafta hiç insan yoktu. Bende dönüşmüş gözlerimle ona bakınca o da korkuyla bir iki adım geri gitti.

Onun arkasına baktığımda Savaşlar ve yanlarında Sürtük kızlar vardı. Onların arkasında da Araslar ve bizim kızlar vardı. Onlarda benim gözlerimi görünce buraya koşmaya başladılar. Bende İlaydaya ilerlemeye başladım.

İlaydanın saçlarını elime doladım ve Yankıya döndüm. "Sen bana bu orospu yüzünden tokat attı değil mi?" dedim. Herkesin gözü kocaman açıldı. Savaş Yankıya "Ne vurması lan!" dedi. Bende İlaydanın kafasını duvara vurdum. Devam edecekken biri beni belimden çekti.

Tam kendimi öne atıcaktım ki bu kişinin Burak olduğunu anladım. Beni kendine çevirdi ve sarılarak

"Tamam bebeğim sakin ol." dedi. Bende kafamı göğsüne koydum bende ona sarıldım. Yavaş yavaş kapıya doğru yürümeye başladık. Okuldan çıktıktan sonra hemen Eylemi aradım.

"Alo Eylem sakın kimseye çaktırma ve sakin bir yere geç."
"Tamam." hışırtılar gelmeye başladı.
Bir dakika sonra konuşmaya başladı
"Tamam istediğini sorabilirsin başka odaya geçtim."
"Burak bana sarıldıktan sonra Aras ne yaptı?"
"Çok fena delirdi Melis. O sürtük Ece Arasın yanına gitti ama Aras onu takmadı." dedi ve kahkaha attı.
"Tamam kanka sen şimdi bunları ikna et ve gece bar'a gelmelerini sağla."
" Tamam kanka.Görüşürüz."
"Görüşürüz."

Dedi ve telefonu kapattı. Bende hemen Burak'a bakarak konuşmaya başladım.
"Plan işe yarıyor çakma sevgilim." dedim ve yanağından öptüm. Burak bana gülerek otoparka gitti. Bende okulun önünde beklemeye başladım. Yola öylece bakarken önümden bir gölge geçti.

Ayağımda bir sertlik hissedince oraya baktım. Kocaman siyah bir kutu vardı. Elime aldım üstünde bir not vardı.

'Bunu sakın kimseye gösterme. Herkesten sakla. Sadece sen bak burda senin bilmen gereken bir gerçek yatıyor.'

Yazıyordu. Hemen bir büyü yaparak kutuyu odama ışınladım. Kafamı kaldırdığımda Burak geliyordu. Kapıyı açıp arabanın içine bindim. Eve gittik. Bar için hazırlanmaya başladım.

Üstüme kısa sırt dekoltesi olan bir elbise giydim. Altına da ince topuklu ayakkabılarımı giydim. Tam kutuyu açıcakken aşağıdan seslendi Burak

"Melis hadi gidelim artık." dedi. Bende olan "tamam" diyerek seslendim. Kutuyu tekrar sakladım ve aşağıya indim.

2 saat sonra;

Barda Burakla sürekli dans etmiştik ve Aras feci derecede kıskanıp sinirlenmişti. Burağa ben yatıyorum deyip odama gittim. Yaklaşık beş on dakika sonra kalktım ve kutuyu açtım. İçinde birkaç resim ve iki tane mektup vardı. En altta da bir not vardı. Hemen notu okudum.

Hayır.. Olamaz. Bu. Gerçek. Olamaz.

Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. Kendinize iyi bakın.

Sorular:
Sizce kutunun içindeki notta ne yazıyordu.


MELEZ KIZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin