12.BÖLÜM : ÜZÜCÜ GÜN

3.9K 245 24
                                    

Arkadaşlar Melis'i değiştirmaya karar verdim. Sizce böyle mi kalsın yoksa
"Luanna Perez " mi yapayım. Medya da var.

Sabah birinin "Yangın var!" diye gürlemesiyle uyandım. Hemen yataktan kalkınca bana sırıtan bir tayfayla karşılaştım. Onlara bağırarak

"Böyle uyandırılır mı ya?" diye cırladım. Savaş bana bakarak konuşmaya başladı

"Ne yapalım sabahtan beri seni uyandırmaya çalışıyoruz." dedi. Onlara gözlerimi devirip ayağa kalktım. Onlara 'odamdan çıkın ki giyineyim gerzekler' bakışını attım. Evet bu bakışı atabiliyorum.  Sonunda anlamışlar ki çıktılar. Üstüme yüksek bel pantolon, göbeği açık t-shirt ve bayaz canverslerimi giydim. Aşağı indim. Herkes kahvaltı masasına oturmuştu. Bende oturup kahvaltı etmeye başladım. Kahvaltı bittikten sonra arabalara dağıldık.

Sonunda okula gemiştik. Arabadan bakınca herkes bize bakıyordu. Yürürken telefonuma bir mesaj geldi. Bilinmeyen numaradan dı.

'Eğer anneni kurtarmak istiyorsan ...... Yerine gel.'.     

Yazıyordu. Hemen bunu çocuklara gösterdim. Tek başıma gitmek istedim ama çok ısrar ettiler bende tamam dedim. Oraya gelince. Savaş birden kolumu tuttu. İçeri iteklemeye başladı. Arkama baktığımda Yankı, Çağlar, Çınar ise diğer kızları sürüklemeye başladı. Ne olduğunu anlamamıştım. İçeri girdiğimizde bizi kenara attılar. Tam kalkacakken Savaş

"Hemen yerinize oturun!" diye emir verdi. Cehennem meleği olduğu için mecburen kızlarla oturduk. Karşımda annem ve babam önümüzde bir sandalyede bağlıydılar.
   
Kaşlarımı çatarak Savaş'a ve diğerlerine baktım. Savş ve diğerleri sıratarak annemle babamın yanına ilerledi.

İlk önce Savaş bir kenara çekilip onlara baktı. Yankı,  Çınar, Çağrı bunlar be yapıyorlar!!

Hepsi annemle babam halsiz olana kadar dövmeye başladı. Bir anda bağırdım

"Yankıı! Ne yapıyorsunuz siz! Yapmayın bırakınnn!" diye bağırdım. Savaş gelip bana bir tokat atarak "Kapa çeneni yoksa aynısı senin de başına gelir!" dedi. Annemle babam çok halsiz düşmüşlerdi. Çocuklar köşeye geçip Savaş'a baktılar. Kızlara baktığımda donmuş şekilde onlara bakıyordu ama konuşamıyorlardı.

Savaş sırıtarak anneme yaklaştı
"Nasılsınız Zeynep hanım. Az sonra kocanızın ve kızınızın önünde hatta kızınız gibi gördüğünüz kişilerin önünde ölüceksin." dedi. Bir anda patladım.

"SAVAŞ NE DİYOSUN SEN BE! HEMEN ONLARI BIRAK BURADAN ÇIKARSAM SENİ MAHFEDERİMM!" bana gülüp bağırarak konuştu
  
"Acı çekerek geberr!" dedi. Annem çığlık atarak acı çekmeye başladı be sefer kızlar bağırmaya başladı.

Eylem "Napıyosuz lan Yankıı! Bırakın bırakın lan!" diye bağırdı. Gözde "Çınar noluyo bırakın onu. Bırakın annemi." dedi. Anne demesinin nedeni onu annesi gibi görmesi. Ceren "Annem dayan kurtarıcaz seni." bende melez güçlerini birleştirdim ve onun etki alanından çıktım.

Tam ayağa kalkacakken Yankı, Çağlar, Çınar beni tuttu. Savaş "Daha fazla uzatmayalım. Geberr!" dedi. Annem çığlık atarak kafası yere düştü. Ben de "Annede hayırr! Savaş seni geberticemm." diye bağırdım. Savaş sırıtarak babama "Öl!" dedi. Babamın aniden kafası yere düşmesiyle "baabaaa ne yaptın sen Savaş! Seni geberticemm!"dedim. Aniden beni tutanları ittim.

Kızlarda sinirden kurtuldular. Hepimiz Savaş'a doğru hızla koştuk. Tam ona saldıracakken biri arkadan çıktı ve elini bize uzattı. Savşla aramıza bir korunma kalkanı oluştu. Orayı geçemiyorduk. Ve bu tarafa tuhaf bir koku gelmeye başladı. Göz kapaklarım kapanıyordu. Bayıltmak için kullandığını anladım ve hemen son sözlerimi söylemeye başladım.

" Savaş, Savaş. Sen çok büyük nır hata yaptın. Sen benim ailemi öldürdün. Sana bunu bir bir ödeticem. Seni öldürmekten daha köyü hissettiricem. Bu yaptıklarının cezasını çekiceksin." annemle babamın yanlarına gidip ikisininde kanlarını elime sürdüm ve devam ettim.

"Herkes şahit olsun. Annem ve babamın kanının üzerine söz veriyorum ki seni mahfedicem. Sadece seni değil. Sevdiğim kişi sandığım Savaş, kuzenim sandığım Yankı, en yakın arkadaşlarım kardeşlerim sandığım Çağlar ve Çınar. Yemin ediyorum sizi mahfedicem. Artık eski Melis yok artık acımasız biri karşınızda olacak. Son olarak sizden tüm kalbimle NEFRET EDİYORUMM!" dedim.

Artık dayanamadım. Göz kapakların kapandı. Yavaş yavaş yere düştüm son kez bağırdım

        "YEMİN EDİYORUM! ÇOK ACI ÇEKİCEKSİNİZ!"

Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.

MELEZ KIZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin