-Cholera jasna!- krzyknęłam uderzając w kierownice samochodu, gdy tylko do niego weszłam.
Nie przedłużając odpaliłam samochód i ruszyłam w stronę mojego domu. Po piętnastu minutach przejechałam przez bramę otwartą pilotem i wjechałam do garażu. Gdy wszystko pozamykałam, weszłam do mojego domu i udałam się do salonu, gdzie znajdował się mini barek. Nie zniosę tego na trzeźwo. Nie chce. Nie mogę. Ja nie chce przeznaczonego. Po co mi on? A może się wyprowadzę? Nie. To głupi pomysł. Tu mam szkołę, rodzinę, przyjaciół. Nie mogę ich tu zostawić.
Ja się chyba załamie. Tyle lat udało mi się uniknąć więzi mate, a tu nagle takie coś. Chociaż oczy to on miał piękne. Zielone jak las. Można by się w nich zatracić. Stop! Przestań o nim myśleć do cholery! Wypiłam pół butelki szkockiej ale ponieważ wilka trudno upić, nadal byłam trzeźwa. Zrezygnowałam z planu schlania się do nieprzytomności i ruszyłam do swojej sypialni.
Powinnaś do niego wrócić.
Nie mam zamiaru do niego wracać.- warknęłam.- Nie rozumiesz, że ja go nie chce?
Ale ja go chce.
Ale ja nie. A skoro ja go nie chce, to nie będzie nasz. Nigdy.
Po tej wypowiedzi moja wilczyca wreszcie się uspokoiła, a ja mogłam w spokoju pójść do łazienki się umyć. Nalałam sobie do wanny gorącej wody, rozebrałam się i weszłam do niej. Wzięłam do ręki tubę z żelem pod prysznic o zapachu czekolady i nalałam go na gąbkę, którą myłam moje ciało. Moje włosy również umyłam szamponem o zapachu czekolady. Po prostu kocham ten zapach.
Gdy woda zrobiła się już zimna, wyszłam z wanny. Wytarłam się dokładnie ręcznikiem i ubrałam moją piżamę składającą się ze sportowego stanika i króciutkich, materiałowych spodenek. Gotowa weszłam na łóżko pod cieplutką kołderkę i zasnęłam mając przed oczami szmaragdowe tęczówki i zniewalający uśmiech.
###
Ten jest dość krótki bo ma niespełna 300 słów ale spokojnie następny będzie dłuższy ;)
CZYTASZ
Jeszcze będziesz moja ✔
WerewolfAngel Price nie szuka przeznaczonego. Jest kobietą samowystarczalną. Ma 21 lat. Niektórzy powiedzieliby, że jest starą panną, bo większość wilkołaków swojego mate znalazła jeszcze w liceum albo na pierwszym roku studiów. Ale co jeśli ona boi się mił...