Gdy wyszedłem od Angel i nie sądziłem, że ten wieczór jeszcze pozytywnie mnie zaskoczy. Wszedłem do pokoju i odruchowo spojrzałem przez okno w domu naprzeciwko. To co zobaczyłem wprawiło mnie w cholernie duże podniecenie. Moja kruszynka w samych majtkach pochylała się nad łóżkiem. Po chwili wyjęła spod poduszki bluzkę i nałożyła ją na siebie pozbawiając mnie tych gorących widoków.
Najprawdopodobniej wyczuła na sobie mój wzrok bo odwróciła się w moją stronę i patrzyła się jakby wprost na mnie. Zasłoniła się, a ja niekontrolowanie warknąłem.
Nie zasłaniaj się
Niestety zasłona już się nie ruszyła, a w jej pokoju zgasło światło. Zrezygnowany poszedłem do łazienki, wykonałem wieczorną toaletę i poszedłem do pokoju. W samych bokserkach położyłem się na łóżku.
Oznacz ją.
Nie będzie chciała.
To co? Ona jest nasza i czy tego chce czy nie, musi się podporządkować.
Chcę jej dać trochę luzu.
Niedługo pełnia. Nawet nie wiesz jaką mam na nią ochotę.
Ja też ale się powstrzymuje.
Nie słuchając już co mówi mój wilk poszedłem spać.
Rano obudziłem się wypoczęty. Wstałem z łóżka i tylnym wyjściem wyszedłem z domu i w ciele wielkiego czarnego wilka biegłem sobie przez las. To już moja rutyna, że codziennie rano biegam. Tym razem było jednak inaczej. Poczułem przyjemną truskawkową woń i już wiedziałem, że gdzieś w pobliżu znajduje się moja mate.
Zacząłem zakradać się między krzakami, aż zobaczyłem ją bawiącą się na polanie. Była śliczna. Pierwszy raz widziałem ją pod postacią wilka. Była piękną i wielką, białą wilczycą. O wiele większą niż inne samice. Była niemal mojego wzrostu.
W tej chwili pokochałem ją jeszcze bardziej. O ile to w ogóle możliwe.
###
Było wiele insynuacji, że widzicie Stylesa jako Rafa, więc poznajcie naszego głównego bohatera 😉 Ten psiak na zdj jest taki Awww 😍😍😍😍Pozdro Misiaczki ;***
PattisonLoff
CZYTASZ
Jeszcze będziesz moja ✔
WerewolfAngel Price nie szuka przeznaczonego. Jest kobietą samowystarczalną. Ma 21 lat. Niektórzy powiedzieliby, że jest starą panną, bo większość wilkołaków swojego mate znalazła jeszcze w liceum albo na pierwszym roku studiów. Ale co jeśli ona boi się mił...