Medya; Seçtiğim gifler mükemmeldir B)
-
Hatalar yapılmak için vardır.
Kimileri farkında olmadan yapar hataları, kimileri ise farkında olarak yaptıkları yanlışlarla hata adı altına sığınır.
Kimileri de yaptığı şeyin hata olacağını bilse de göz göre göre yapar bunu. Sevdiği şeyler için, sevdikleri için, sevdiği için. Bu olay ise, aşk denilen şeye açılır.
Benim yaptığım şey ise bir hata değildi, ben, sadece fedakarlık yapmıştım.
Sevdiğim adam için.
-
"SİZ BENİMLE DALGA MI GEÇİYORSUNUZ?!"
Titreyen göz bebeklerim yerde ki prezervatifle buluşunca gözlerimi sıkıca yumdum. Gerçekten Yoon Gi'den ne tür bir şey bekliyordum ki?
Taehyung boynumda ki kafasını kaldırıp arkasına döndü ve yerde ki pakete baktı. Ardından kanlanmış diş etlerine aldırış etmeden güldü. Taehyung'ın gülüşüyle siniri daha da katlanan adam çantanın yanından ayrılarak yanımıza geldi. Taehyung'ın aksine, adamın ne yapacağını izleyen ben, ayağının geriye doğru gitmesiyle yapacağı şeyi anlamıştım. Ondan önce davranıp Taehyung'ın boşluğuna kolumu siper ettiğimde asıl amacına ulaşamayan adamın sert tekmesi Taehyung'a değil koluma gelmişti. Elimde olmadan acıyla inlediğimde Taehyung'ın gözleri korkuyla açılıp koluma döndü. Endişeyle kolumu tutup tekmenin geldiği yerde parmaklarını gezdirdi.
"Noona iyi misin?!"
Kendi haline bakmadan benim için endişelenen bu haylaza tüm duygularım birbirine karışmış halde baktım.
"Ben iyiyim Tae-"
Tam bu anda odanın dışından, içinde bulunduğumuz binanın ise biraz ilerisinden gelen koca gürültüyle sözüm yarıda kesilmiş, hepimizin bakışları kapıya dönmüştü. Aklımızda beliren ilk soruyu ise adam, çalışanlarına sordu.
"Neler oluyor?"
Sorusunun hemen ardından ikinci bir gürültü geldiğinde bu sefer hepsi birbirlerine bakmaya başlamıştı. Ben ise bu gürültünün kaynağını anladığımda yüzümde ki gülümsemeyi gizlemeye çalışıyordum.
"Neler oluyor gidip bakın!"
İşlerin planladığı gibi yolunda gitmiyor oluşu sinir hakimiyetini daha da zorluyor olmalıydı ki bağırdığı adamları koşarak odadan çıkıp gürültünün sebebini bulmaya gittiler. Ben ise adamın buraya bakmıyor oluşunu fırsat bilerek Taehyung'ın kulağına eğilip fısıldadım.
"Hyung'ın tam zamanında geldi."
Sözlerimin ardından Taehyung'da kurtulacak olmamızın mutluluğuyla kıkırdamıştı ki, bunu ondan gizli yapmaya çalıştığımız adam ne yazık ki gülüştüğümüzü fark etmişti.
"Siz ikiniz ne konuşuyorsunuz?"
Öfkeli bakışları bize döndüğünde cevap vermeme bile fırsat vermeden yanımıza gelip tuttuğu kolumdan beni ayağa kaldırarak Taehyung'dan ayırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge | myg
FanfictionO yüzden şimdi ağla, ama daha sonrasında hep gül,,, hep." - Bu kitap Jonghyun'a ithaf edildi.