Yine ben geldim. İki gün üst üste oldu buz kez ama malum hafta sonu yoktum. Açığı kapattım, yeni bölüm yine cumartesi gelecek.
Bu bölüm olaylar olaylar, yeni sırlar yeni sonlar, yeni başlangıçlar var.
O güzel parmaklarınız oy versin bol bol yorum yapsınlar.
Keyifli okumalar..Kerem yeni makamında yaptığı değişikliklerden sonra, bu değişime her bir eşyayı çöpe attırmakla başlamıştı iyi de yapmıştı.
Aklının bir köşesine Haşim müdürü hapishanede ziyaret etmeyi de unutmadı, ordaki halini merak etmiyordu aslında ama sefil halini görüp içini soğutmak derdindeydi.
Yine de bu ziyaretinin zamanı vardı, Asya'nın ima ettiğine göre h8c de iyi halde bulmayacaktı. Zamanında haklı veya haksız yere yakalayıp dosyalarını kabarttığı mahkumlarla aynı koğuşa verilmişti, tek arkadaşı onlarda değildi. En karma, en pis suçluların yattığı koğuşta özel kontenjandan yararlanmasına özellikle yardımcı olunmuştu.
Lisa ile yaptığı görüşmeden sonra hepten keyfi yerine gelmişti, akşam evde yemeği hazırlamış bekleyen bir kadın hayali dahi güzelken gerçek olmamasının önünde hiçbir engel yoktu.
Seri katil adayının dosyasını o da incelemişti, Asya planlarından bahsettiğinde gitmeyi istese de Asya eve gitmesini tembihleyip çıkmıştı.
Eve gitmeye can atan yüreği bu emir karşısında hemen kabul etmişti, Evde Lisa onu beklerken eşcinsel barda olmak cazip değildi.
Tam arabadan inecekken refleks olarak yan tarafına döndüğünde kapıda ışıl ışıl gülümsemesiyle Lisa bekliyordu. Öylece bakarken bu evin kendi evi olduğunu, evli olduklarını hayal etti. Yüzündeki gülümseme genişlerken vakit kaybetmeden arabadan inip gözleri gözlerine kenetlenmiş halde yürüdü.
"Dayııı!"
İki adım kala Umut kucağına atladığında Lisa'yı kucaklama planları sekteye uğradı, ama karar verdiği bir şey vardı ki evlendiklerinde hemen çocuk sahibi olmayacaktı. Uzun bir süre kucağı sadece karısına ait kalsın istiyordu.
"Aslan parçası nasılsın bakalım?"
"İyiyim dayı tatlını yemek için mi geldin?"
Tatlı tatlı kıkırdarken Kerem'in gözleri Lisa'nın gözlerinde takılı kaldı.
"Sen hoşgeldi.."
"Ben çok hoşgeldim."
Kerem'in derin sesiyle Lisa'nın içi eridi. Umut kucağındayken diğer kolunu da ona doladığında aile olmuşlardı.
"Kerem hoşgeldin, Asya yok mu?"
Yiğit yerinde yavaşça doğrulurken gözleri karısını arasa da bulamadı, tahmin etmiyor değildi ama yine de bir umut bekliyordu.
"Onlar merkezde kaldılar, bizim çocuklarla işleri var geç gelir."
Kerem'in rahat tavrıyla biraz olsun rahatlasada içindeki endişe yerli yerinde duruyordu, son olaylardan sonra boş yere evham yaptığını düşünüp üzerinde durmadı.
"Dayı?"
"Efendim aslan parçası, ne isteyeceksin."
"Siz evlenince Lisa gündüzleri benimle kalsa olmaz mı?"
"Olur aslan parçası, okula gidene kadar gündüzleri Lisa seninle kalır."
Lisa beklentiyle bakarken onun gözlerine bakarak söyledikleriyle Lisa kanatsız uçmaya hazırdı. Kerem cevabını almıştı, en kısa zamanda bu iş olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtınanın Umudu
Ficción GeneralAilesi tarafından reddedilmiş yapayalnız kalmış, seçtiği yola çıkarken sevdiği adamı gerisinde bırakan yaralı bir kadın. Başarılarının getirisi bir lakap FIRTINA, kolay kazanmadı o ismi ölümün kıyısında çok kez yürüdü. Tek bir amacı vardı yaşaması...