Chapter 2.

537 52 25
                                    

Ελπιδας pov

Ξυπναω με τον ηχο του ξυπνητηριου...
"Σταδιαλα.." Μονολογω...
Αρπαζω το ξυπνητηρι και το πεταω απο το ανοιχτο παραθυρο.. Τοτε μπαινει η μητερα μου στο δωματιο.. Καθεται διπλα μου στο κρεβατι...

"Ελπιδα ξυπνα ειναι 7:30 θα αργησεις.." Μου λεει καθως μου χαηδευει τα μαλλια... Ομως εγω δεν θελω να παω σχολειο... Δεν μου αρεσει να ποναω

"Μαμα δεν θελω να παω σχολειο σημερα.. Δεν νιωθω καλα.." Της λεω και καθομαι οκλαδον στο κρεβατι..

"Απο την περιοδο θα ειναι.. Σηκω! Θα παρεις ενα χαπι και θα πας.." Μου λεει και εγω σηκωνομαι απο το κρεβατι χωρις να της φερω αντιρηση..

Παω στο μπανιο και κανω τα απαραιτητα.. Χτενιζομαι λιγο και παω στην ντουλαπα μου.. Τελικα αποφασιζω να φορεσω αυτα..

Παιρνω την τσαντα μου και φευγω βιαστικα απο το σπιτι αφου εχω αργησει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Παιρνω την τσαντα μου και φευγω βιαστικα απο το σπιτι αφου εχω αργησει

Φοραω τα ακουστικα μου και μετα απο περιπου 10 λεπτα βρισκομαι σχολειο.. Βαζω τα ακουστικα και το κινητο στην τσαντα μου και περπαταω στον διαδρομο για να παω στην ταξη... Ευτυχως δεν βλεπω πουθενα την Αλισια με την παρεα της ή τον Λουκ...
Μπαινω στην ταξη και βλεπω τον Λουκ και απο πανω του την Αλισια σε μια καρεκλα.. Γυρνανε και με κοιτανε με ενα υφος σαν να μου λενε "Θα τα πουμε μετα"..  Βγαινω απο την ταξη με γρηγορα βηματα μεχρι που πεφτω πανω σε  καποιον παλι...
Σηκωνω το κεφαλι μου και βλεπω τον Ιωνα... "Εμπλεξα" Σκεφτομαι..

"Δεν πειραζει." Μου λεει με ενα χαμογελο και για καποιο περιεργο λογο αυτο αρκουσε για να διωξει τον φοβο και την αμηχανια μου...
Εγω του χαμογελαω ντροπαλα και φευγω... Για εναν περιεργο λογο αυτο το χαμογελο ηταν αληθινο.. Δεν ξερω γιατι απλα αυτη η μικρη, ασημαντη θα μπορουσε να πει κανεις κινηση, με εκανε να ξεχασω ολα τα προβληματα μου..

Προχωραω στον διαδρομο και φτανω στο ντουλαπακι μου το ανοιγω και αφηνω μερικα βιβλια μεχρι που νιωθω ενα σπρωξιμο με αποτελεσμα να βρεθω κολλημενη στον τοιχο. Γυρναω και βλεπω τον Λουκ... Τελεια..

Unexpected Love (Y&I 2)Where stories live. Discover now