Chapter 20

267 39 19
                                    

"Ιωνα μου... Σε παρακαλω... Δεν μπορω να σε βλεπω ετσι..." Του σκουπιζω τα δακρυα που ειχαν τρεξει με τον αντιχειρα μου..

"Σε λατρευω... Δεν θα αντεχα να σε χασω μωρο μου..." Με φιλαει απαλα στα χειλη..

"Αωω τι ωραια η εικονα" Ακουγεται μια γνωστη σπαστικη φωνη...

"Τι θες Αλισια?" Ο Ιωνας την κοιταζει αγανακτισμενος...

"Εσενα" Νιαουριζει και τον πλησιαζει..

"Κριμα" Την σπρωχνει και περναει το χερι του γυρω απο τη μεση μου..

Εκεινη γελαει χαιρεκακα..
"Μη μου πειτε πως ειστε μαζι?" Το γελιο της κοβεται μαχαιρι και σοβαρευει.. "Μην παιρνεις αερα μικρη ηλιθια! Να παιξει θελει! Με τιποτα δεν θα εκανε κατι σοβαρο.. Ειδικα μαζι σου.." Με κοιταζει υποτιμητικα..

"Μην παιρνεις αερα Αλισια! Εχω αλλαξει τωρα τσακισου!" Τιναζει τα μαλλια γεματα εξτενσιονς και φευγει..

"Μην της δινεις σημασια! Λοιπον? Που θελεις να παμε?"

"Οπου θες εσυ!" Τον αγκαλιαζω και εκεινος με σηκωνει ψηλα.. "Αα" βγαζω ενα μικρο επιφωνημα εκπληξης.

"Τι?" Μου γελαει...

"Ασε με κατωω"

"Μπα"

"Μα ελαα" Με κοιταζει εντονα στα ματια..

"Σαγαπω μικρη.."

"Κι εγω"

Με φιλαει στα χειλη και με κατεβαζει σιγα σιγα..

Μερικες μερες αργοτερα...

"ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ Ι-ΩΝΑ ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ ΣΤΑΜΑΤΑΑΑΑ"

"Μπααααα" Συνεχιζει να με γαργαλαει καθως εχει πεσει ολοκληρος πανω μου..

"Σταματηστε να ζουζουνιζετε και ελατε να κανουμε εργασια!" Λεει απελπισμενος ο Τεο αφου τον εχουμε διακοψει 5-6 φορες.

"Ε-εχει χαχαχαχαχα δικιο χαχαχα εχει χαχαχαχα ο Τεοο" Προσπαθω να πω αναμεσα στα γελια μου..

"Ναι. Τελειωνετε ομως! Εχουμε και δουλειες!" Ο Μαρκ ρολαρει τα ματια του και ο Ιωνας σηκωνεται επιτελους απο πανω μου..

"Γκχμ! Ας συνεχισουμε την εργασια!" Φτιαχνει λιγο την μπλουζα του σοβαρος και μου δινει ενα αποτομο φιλι στο μαγουλο..

[...]

Τεο p.o.v

"ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΛΒΙΡΑ?"

Unexpected Love (Y&I 2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora