Chapter 21

281 38 17
                                    

ΕΞΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ🔥🔥🔥 Θελω πολλα σχολια! Αλλιως θα αργησει να ανεβει το επομενο περιμενω καπου στα 20-25

"Μωρο μου σηκω" Ακουω τη φωνη του ανθρωπου που πλεον αγαπω περισσοτερο απο τη ζωη μου συνοδευομενη με ενα χαδι στα μαλλια..

"Δεν θελω.." Του λεω χουζουρικα..

"Μα θα αργησουμε βρε Ελπιδα... Κοιμασαι τρεις ωρες. Ειναι 7 το απογευμα εχουμε κανονισει να παμε σινεμα με τα παιδια!" Σηκωνομαι απο το κρεβατι βαριεστημενα και πηγαινω στο μπανιο.

ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ! ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ?

Κανω τα απαραιτητα, βαφομαι ελαφρα και βαζω τα ρουχα που ειχα επιλεξει. Βγαινω εξω...

"Παμε?" Με φιλαει απαλα στα χειλη.. Του γνεφω θετικα..

Φτανουμε στο cinema, συνανταμε τα παιδια, καθομαστε στις θεσεις μας και αρχιζει η ταινια...

"Ιωνα παω λιγο στο μπανιο.."

Βγαινω εξω και περπαταω στους αδειους διαδρομους του κινηματογραφου τα ψηλα παπουτσια μου ειναι το μονο που ακουγεται. Με τρομαζει η ολη φαση. Γαμωτο παλι εχω αυτο το προαισθημα πως καποιος ειναι τριγυρω μου. Κοιταζω γυρω μου ανησυχα , κι ομως , δεν ειναι κανεις.

Μπαινω στο μπανιο, κανω την αναγκη μου και βγαινω εξω.. Ξαφνικα ενα χερι με τραβαει με δυναμη πριν προλαβω να κοιταξω ενωνει ο μυστηριος ανδρας ενωνει τα χειλη του με τα δικα μου... Δεν ξερω τι να κανω..
Πρεπει να φερθω δυναμικα..



































































































































Του σκαω ενα φουσκο με ολη μου τη δυναμη...







































"Ααααααα ρε Ελπιδα τι κανεις?"

"Ιωνα?.. Θεε μου συγγνωμη! Δεν καταλαβα πως ησουν εσυ! Αγαπη μου εισαι καλα?" Παω κοντα του...

"Απο ποτε εχεις εσυ τοση δυναμη?" Ποιανει το σημειο που τον χτηπησα..

"Συγγνωμη..." Χαμηλωνω το κεφαλι μου..

"Μωρο μου ειναι ενταξει. Παμε μεσα?" Με σηκωνει απο το πηγουνι για να τον κοιταζω.. Του γνεφω θετικα..

Η ταινια τελειωσε και πηγαμε σπιτι του... Αλλαζω ρουχα μπροστα του και βαζω ενα φουτερ του χωρις να βαλω κατι απο κατω αφου μου ειναι αρκετα μακρυ..
Ξαπλωνουμε μαζι και με αγκαλιαζει...
Βαζει το προσωπο του στον λαιμο μου.. Οι ανασες του βαραινουν οπως και οι δικες μου...  Ακουμπαει τα χειλη του στον λαιμο μου.. Οι χτυποι της καρδιας μου αυξανονται.. Γυρναω ανασκελα για να εχει καλυτερη προσβαση.. Συνεχιζει να με φιλαει αυτη τη φορα στα χειλη ενω χαηδευει τη μεση μου και με σφιγκει ακομα περισσοτερο πανω του.. Οι γλωσσες μας παιζουν το δικο τους ερωτικο παιχνιδι.. Ξαφνικα κανει πολλη ζεστη.. Με κοιταζει με νοημα και του δινω την εγκριση μου.. Βγαζουμε μαζι το φουτερ που φοραω και μενω μπροστα του μονο με τα εσωρουχα... Ξερουμε και οι δυο πως δεν θα κανουμε ακομα κατι παραπανω αφου δεν ειμαι ετοιμη γι αυτο προσπαθουμε να απολαυσουμε την στενη επαφη μας οσο περισσοτερο γινεται...

Επιτεθεται στον λαιμο μου.. Μου χαριζει πολλα υγρα φιλια και μετα ρουφαει και δαγκωνει το δερμα μου προσφεροντας μου μια τεραστια ευχαριστηση. Μου ξεφευγουν ενα δυο αναστεναγμοι και εκεινος χαμογελαει.. Σφιγκει τη μεση μου ενω με το αλλο χερι χαηδευει το μπουτι μου.. Δεν ελεγχω πλεον τους ηχους που βγαινουν απο το στομα μου.. Συνεχιζει στην κλειδα μου και μετα στο στηθος μου.. Σταματαει εκει. Φιλαει , ρουφαει και δαγκωνει μανιωδως τα σημεια που αφηνει ακαλυπτα το λευκο δαντελενιο σουτιεν μου... Ειναι ιδιαιτερα αφοσιωμενος σε αυτο που κανει..
Με κοιταζει στα ματια και ενωνει τα χειλη μας για ελαχιστα δευτερολεπτα.

Ανεβαινω πανω του... Τον φιλαω στα χειλη.. Με δαγκωνει ελαφρα κανοντας με να κανω εναν μορφασμο πονου.. Βρισκει την ευκαιρια να βαλει την γλωσσα του στο στομα μου. Αντιγραφω την κινηση του.. Χωριζω τα χειλη μας και πηγαινω με τη σειρα μου στον λαιμο του.. Του αφηνω μερικα υγρα φιλια και μετα κανω κι εγω τις προσπαθειες μου να του αφησω τα σημαδια μου. Τον ακουω να βαριανασαινει...

"Μωρο μου σταματα..." Ψυθιριζει με βραχνη φωνη... Του αφηνω ενα απαλο φιλι στον λαιμο του και ξαπλωνω διπλα του...

"Παω λιγο στο μπανιο" Μου λεει και με φιλαει απαλα..

Μετα απο αρκετη ωρα επιστρεφει και ξαπλωνει διπλα μου.. Περναει το χερι του γυρω απο τη μεση μου και με κολλαει πανω του. Καπως ετσι μας παιρνει ο υπνος, ημιγυμνους τον εναν στην αγκαλια του αλλου..

Hey hey hey❤
Tι κανετεεε? Πως πανε τα κεφια? Τωρα τελευταια ολα μου πανε τελεια:))

Καλο μηνα ανωμαλιτσεςςς😎

Αχ αντε να ερθει ο χειμωνας:)

Βαριεμαιιιι
Και
Πειναωωω

QUESTION OF THE DAY : Αγαπημενο φαΐ?

Αυταα

Μην ξεχασετε να κανετε 🌟 και να μου αφησετε τα σχολια σας!

Kisses😙

Unexpected Love (Y&I 2)Where stories live. Discover now