Chapter 29 [the end?]

371 39 10
                                    

ΓΑΜΩ ΓΑΜΩ ΓΑΜΩ
ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!

Η γιατρος με πλησιαζει κρατωντας κατι χαρτια στα χερια της..
"Εκεινη ειναι καλα"Κανει μια παυση.. Θεε μου ειναι καλα.. Το μωρο μου ειναι καλα.. Τα καταφερε.. "Δυστυχως ομως δεν καταφεραμε να σωσουμε το μωρο.. Λυπαμαι πολυ" Τι λεει? "Μπορειτε να πατε να τη δειτε αμα θελετε!" Μου ανακοινωνει και μπαινω κατευθειαν στο δωματιο..

Της εχουν βαλει μια μασκα οξυγονου και μπορω να διακρινω μια γαζα στην κοιλια της... Τα ματια της κλειστα. Καθομαι σε μια καρεκλα διπλα στο κρεβατι και πιανω το χερι της. Ανοιγει τα ματια της και με κοιταζει κουρασμενα.. Τρεχουν μερικα δακρυα απο τα ματια της..

"Τωρα ειναι ολα καλα μικρη" Της χαηδευω το μαγουλο. Το βλεμμα της τοσο πονεμενο... "Τι συμβαινει? Πονας?" Την ρωταω και πλεον κλαιει κανονικα..

"Ναι π-ποναω α-αυτο ειναι ο-ολο.." Χαηδευω το μαγουλο της.. Το δερμα της ειναι πιο χλωμο απο οτι συνηθως...

"Ολα θα πανε καλα" Χαμογελαει πικρα και κλεινει τα ματια της..

"Νιωθω αρκετα κουρασμενη.." Ανοιγει τα μεγαλα ματια της και με κοιταζει.

"Τοτε φευγω να σε αφησω να κοιμηθεις" Σηκωνομαι απο το κρεβατι και πηγαινω προς την πορτα αφου πρωτα την φιλησω στο μετωπο..

"Μπορεις να μεινεις εδω?" Χαμογελαω και ξαπλωνω διπλα της... Αμεσως βολευεται στο στερνο μου και κλεινει τα ματια της... Ο υπνος την παιρνει αμεσως..

"Σαγαπω πολυ μικρη"

"Κι εγω Ιωνα"

____________________________________

Ελπιδας p.o.v

__________________________________

Νιωθω ενα χαδι στην πλατη μου.. Ανοιγω τα ματια μου και αντικριζω τον Ιωνα..

"Καλημερα" Μου λεει χαμογελαστος..

"Καλημερα" Του απανταω και ενας οξυς διαπεραστικος πονος κανει την εμφανιση του στην κοιλια μου... Κανω εναν μορφασμο πονου..

"Πονας, σωστα?" Του γνεφω θετικα.. Μπαινει στο δωματιο μια νοσοκομα.. Εχει σγουρα ξανθα μαλλια και μασαει μια τσιχλοφουσκα..

"Σου φερα φαΐ" Αφηνει εναν δισκο πανω στο τραπεζακι..

"Ευχαριστω"

Unexpected Love (Y&I 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum