Chapter 19

240 38 15
                                    

Πολλες κοπελες με κοιταζουν. Αλλες υποτιμητικα αλλες στενοχωρημενα και λιγες μου χαμογελουν. Πραγμα που με μπερδευει..

"Μην αγχωνεσαι μικρη μου.." Με καθησυχαζει το αγορι μου χαηδευοντας τη μεση μου.

Βλεπω τον Λουκ να πλησιαζει με ενα ειρωνικο χαμογελο χαραγμενο στα χειλη του. Αυτοματως μαζευομαι στο χερι του Ιωνα..

"Πως ειναι η Ελπιδα Ιωνα? Για να δοκιμασουμε κι εμεις!" Βαζει το δαχτυλο του στο πηγουνι μου υποτιμητικα..

"Δεν προκειται" Γρυλιζει ο Ιωνας.

"Γιατι οχι?"

"Γιατι ειναι δικη μου. ΜΕΙΝΕ μακρια της!" Μπαινει μπροστα μου σαν να θελει να με προστατεψει..

"Δεν θα μου πεις εσυ τι θα κανω" Τον πλησιαζει.. Μπορω να δω τις φλεβες και των δυο να πεταγονται και τα ματια τους να γυαλιζουν.. Ο Ιωνας κανει κινηση να του δωσει μπουνια.. Τον ακουμπαω στο μπρατσο..

"Ιωνα μη..." Εκεινος σαν να ξυπναει κατεβαζει το χερι του.

"Ωπ τωρα κανουμε οτι μας λεει η γκομενα? Γαμηθηκατε μια φορα κοπελα μου παει τελειωσε! Για εκεινον δεν σημαινει απολυτως τιποτα! Και μην το παρεις πανω σου απλα εισουν παρθενα και βρηκε ευκαρια!" Νιωθω τα ματια μου να υγραινουν.. Ενταξει μπορει να μην εχουμε κανει κατι παραπανω αλλα αυτοι ειναι οι σκοποι του?.. Μια μπουνια προσγειωνεται στο ματι του Λουκ...

Ο Ιωνας με παιρνει απο το χερι και φευγουμε απο το σχολειο. Με σφιγγει πολυ απο τον καρπο.. Ποναω...

"Ι-ωνα με πονας.." Του λεω και εκεινος με αφηνει αμεσως..

"Συ-συγγνωμη αγαπη μου" Αφηνει το χερι μου και φιλαει το σημειο που εσφιξε.. Νιωθω κατι υγρο να πεφτει στο χερι μου. Κοιταζω προσεκτικα..

"Ιωνα τι ειναι αυτο?" Ρωταω παραξενεμενη και εκεινος γυρναει να με κοιταξει.. Τα ματια του ειναι δακρυσμενα..

"Γιατι αγαπη μου?" Νιωθω και τα δικα μου ματια να υγραινουν..

"Σε πονεσα.. Ειμαι τοσο ηλιθιος.."

Καντε 🌟 αν σας αρεσε και 💬 για να πειτε τη γνωμη σας!

Unexpected Love (Y&I 2)Where stories live. Discover now