Chapter 18

254 47 2
                                    

Βιβιαν pov (🎉🎉🎉)

Τοσες εβδομαδες στη Θεσσαλονικη ψαχνουμε με τον Αλεξ τι εχει συμβει και τι θελουν εκεινοι...

ΤΟΥΤΟΥΤΟΥΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥΤΟΥΤΟΥΤΟΥΤΟΥ! (😂)

Σηκωνω το κινητο..

"Ελα Οδυσσεα"

"Βιβιαν μπηκαν παλι σπιτι. Κατι πρεπει να γινει. Αμα δεν ημουν κοντα θα ειχαμε δραματα.."

"Ειναι ολοι καλα?"

"Ευτυχως..."

"Προσεχε τους μεχρι να επιστρεψουμε"

"Φυσικα.. Πρεπει να κλεισω τα λεμε!"

"Γεια.."

Αφηνω το κινητο στο τραπεζι και καθομαι στον καναπε αγχωμενη... Τι κανει τοσες ωρες... Ειναι αργα.. Η πορτα ανοιγει και βλεπω εναν Αλεξ που δεν εχω ξαναδει ποτε μου...

"Αλεξ?" Ρωταω ανησυχη καθως τον πλησιαζω με γρηγορα βηματα

"Ν-ναι?"

"Εισαι καλα?" Βαζω τα χερια μου στα μαγουλα του.. "Τι συνεβη?"

"Ναι αγαπη μου, θα το συζητησουμε αυριο, πηγαινε να ξαπλωσεις κι ερχομαι σε λιγακι, ναι?" Με φιλαει στο μετωπο..

"Κατσε λιγο να σου φτιξω τις πληγες.."

Αφου τελειωσα ξαπλωσαμε μαζι στο κρεβατι..

"Σαγαπω πολυ" Μου ψυθιριζει και αφηνει ενα φιλι στην βαση του λαιμου μου..

"Κι εγω" Ανεβαινει πανω μου και συνεχιζει να με φιλαει.. Αματριχιαζω με το αγγιγμα του..

"Δ-εν εισαι κουρασμενος?" Αφηνω εναν αναστεναγμο..

"Μπα" Μου απανταει απλα και συνεχιζει να με χαηδευει παντου..

[...]

Ελπιδας pov

Σχολειο.. Η πιο μισητη μου λεξη απο οταν μπηκα στο γυμνασιο μεχρι και σημερα...

"Ελα βρε μωρο μου σηκω εχουμε σχολειο" Ο Ιωνας κανει προσπαθειες εδω και ενα τεταρτο να με σηκωσει απο το κρεβατι..

"Δεν θελω να παω Ιωνα.. Ολοι θα με βριζουν και ο Λουκ με την Αλισια θα.."

"Θα εισαι συνεχεια μαζι μου. Δεν προκειται να αφησω κανεναν να σε ενοχλησει. Ελα.. Σηκω τωρα!"

"Καλα.." Σηκωνομαι διστακτικα απο το κρεβατι..

"Ετσι μπραβο το κοριτσι μου!"

Πηγαινω στο μπανιο και κανω τα απαραιτητα.. Βαζω αυτα :

 Βαζω αυτα :

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Ετοιμη?"

"Ναι.."

Πηγαμε σχολειο με τη μηχανη του.. Μολις κατεβαινουμε περναει το χερι του γυρω απο τη μεση μου.. Ολοι μας κοιταζουν..

"Μωρο μου ολα καλα?"

"Ι-ιωνα ολοι μας κοιταζουν περιεργα.."

"Μμμ αυτο ειναι καλο"

"Τ-τι εννοεις?" Ως απαντηση λαμβανω ενα πολυ απαλο φιλι στα χειλη.. Τοσο απαλο που τα χειλη μας ισα ισα ακουμπανε..

"Σαγαπω μικρη" Μου ψυθιριζει ωστε να το ακουσω μονο εγω..

"Κι εγω σαγαπω Ιωνα.."

Μην ξεχασετε να κανετε vote (🌟) και comment (💬)

Unexpected Love (Y&I 2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora