Chapter 15.

329 45 16
                                    


Ιωνα p.o.v

Ανοιγω τα ματια μου και παω να αγκαλιασω την Ελπιδα.. Καλε που ειναι παλι? Σηκωνομαι απο το κρεβατι κανω τα απαραιτητα στο μπανιο και κατεβαινω στην κουζινα..

ΟΟΟΟΟΟΟΟΟ... Βλεπω την Ελπιδα μονο με ενα κοντο φανελακι και το εσωρουχο της απο κατω να γεμιζει κρεπες με νουτελα.. ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ. Τα δαχτυλο της εχει λιγη σοκολατα πανω και την γλυφει... ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ...

"Γκουχου γκουχου" Βηχω ψευτικα για να της τραβηξω την προσοχη. Εκεινη γυρναει και με κοιταζει εκπληκτη... Τα μαγουλα της παιρνουν ενα απαλο ροζ χρωμα...

"Ι-ιωνα π-ποτε ξ-ξυπνησες?" Λεει προσπαηθωντας να κατεβασει καπως το φανελακι της. Δεν τα καταφερνει και πολυ αφου ειναι κοντο και οταν το κατεβαζει φαινεται το στηθος της..

"Ε-ε π-αω λ-λιγο στο μπ-μπανιο"...

Ελπιδας p.o.v

Πωω ελεος.. Τοσο σκατα φαινομαι? Που παει στο μπανιο?

Εγω θα εμπαινα να κανω ντουζ. Ομως μετα σκεφτηκα πως θα ξυπνουσε οποτε γεμισα τις κρεπες...

Τελος παντων πηγα, εβαλα το νυχτικο μου και ο Ιωνας ειχε βγει απο το ντουζ..
Φαγαμε πρωινο και μετα καθισαμε αγκαλια στον καναπε...

"Ι-ωνα?"

"Ναι αγαπη μου" Μου χαηδευει τα μαλλια..

"Π-ριν τοσο χαλια ειμουν που δ-δεν ηθελες να μ-με βλεπεις?" Τον ρωταω χαμηλωνοντας το βλεμα μου.. Εκεινος γελαει πνιχτα..

"Αντιθετως.." Απανταει κοιτωντας με πονηρα..

"Δεν καταλαβαινω"

"Αμα καθομουν λιγο ακομα εκει δεν θα αντεχα μικρη"

"Τι εννοεις?"

"Εεεεε μου ειχε σηκωθει" Λεει τριβοντας αμηχανα το σβερκο του..

"Ποιο?" Ρωταω μπερδεμενη..

"Εεεε... Ξερεις μωρε... Το..." Κανει νοημα να κοιταξω προς τα κατω..

"Και πως κατεβηκε?" Οταν συνηδιτοποιω τι λεω γουρλωνω τα ματια μου... Εκεινος γελαει πνιχτα..

"Εκανα ενα κρυο ντουζ αλλα υπαρχουν και πιο ωραιοι τροποι..." Με κοιταζει πονηρα καθως μου χαηδευει τη μεση μου... Νιωθω τα μαγουλα μου να φλεγονται.. Οχι παλι...

"Εισαι τοσο ομορφη..." Μου λεει και μου αφηνει ενα φιλι στα χειλη... Του χαμογελαω και νιωθω να κοκκινιζω ακομα περισσοτερο.

Unexpected Love (Y&I 2)Where stories live. Discover now