Chapter 25

231 34 2
                                    

Ανοιγω τα ματια μου... Κοιταζω διπλα και βλεπω τον Λουκ να κοιμαται.. Αμεσως μου ερχονται αναμνησεις απο την χθεσινη ημερα. Τα δακρυα δεν αργουν να ερθουν...

"Ελπιδα?" Ο Λουκ ανοιγει τα ματια του.. Δεν απανταω..

"Τι συμβαινει?" Με ρωταει και βαζει το χερι του στην πλατη μου..

"Μ-με μ-μισει.. Α-λλα κ-και α-αυτος π-πηγε μ-με την Α-αλισια δ-δεν μ-με η-θε-λε κ-και ο-ο Μ-αρκ γ-γιατι να μ-μου τ-το κ-κανει α-αυτο;" Τυλιγει τα χερια του γυρω μου και κλαιω στο στερνο του..

"Ελπιδα... Σταματα να κλαις.. Θελεις να δουμε καμια ταινια?"

Του ζητησα απλα να με παει σπιτι. Ημουν κουρασμενη.. Και ψυχικα αλλα και σωματικα..

Ξαπλωνω στο κρεβατι. Ποναει ολο μου το σωμα. Ομως.. Για να με χωρισει αμεσως και να μη με αφησει να μιλησω καν σημαινει πως εψαχνε ευκαιρια να το κανει για να ειναι με την Αλισια..

Κλεινω τα ματια μου..
Μην κλαις Ελπιδα, δεν αξιζει.
Σκουπιζω τα δακρυα μου...

[...]

Ιωνα pov

Πινω μια γουλια απο το ποτο μου... Η κοκκινομαλλα απεναντι μου κλεινει το ματι και κουνιεται προκλητικα.. Γαμωτο. Μου λειπει. Τα ματια της , το γελιο της , τα μαλλια της , τα φιλια της , οι αγκαλιες της , η αθωοτητα της τα παντα. Αυτος ο ενας χρονος γαμω. Ο καλυτερος χρονος της ζωης μου.. Εζησα τοσα πολλα , απεκτησα καρδια, γνωρισα συναισθηματα που ηταν κρυμμενα βαθια μεσα μου. Και τι καταφερα? Εκεινη εκανε σεξ με τον κολλητο μου. Χωρις να το σκεφτω πηγαινω προς την κοκκινομαλλα. Την σερνω απο το χερι εως τις τουαλετες.

"Ατακτο αγορι δεν μπορουσες να περιμενεις λιγακι? Καθριν!" Μου λεει "αισθησιακα" καθως μου βγαζει την μπλουζα. Την φιλαω αγρια χωρις να νιωθω απολυτως τιποτα. Οι κινησεις μου ειναι αποτομες και αγαρμπες. Γαμωτο τα χειλη της. Τα υπεροχα απαλα χειλη της. Που ταιριαζαν τοσο τελεια με τα δικα μου. Θυμαμαι τις διστακτικες κινησεις της, τα χαδια της...

"Γαμωτο Ελπιδα..." Σταματαει αποτομα..

"ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΙ ΛΕΣ? ΚΑΘΡΙΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ! ΑΧΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΣ ΣΕ ΘΕΛΕΙ Η ΑΛΛΗ!" Φευγει αποτομα..

Καθομαι κατω ακουμπωντας την πλατη μου στον τοιχο..

"Ελπιδα μωρο μου, γιατι?" Μονολογω...

Ελπιδας pov

Ξαπλωνω στην πλευρα του... Ακομα μυριζει Ιωνα... Ανοιγω την ντουλαπα. Τα ρουχα του ειναι ακομα εκει. Βγαζω ενα φουτερ και το φοραω. Μετα παιρνω μια μπλουζα του στα χερια μου. Ξαπλωνω στο κρεβατι. Τα δακρυα μου δεν αργουν να κανουν την εμφανιση τους. Γιατι Ιωνα... Γιατι δεν με αφησες να σου εξηγησω... Γιατι δεν ειδες τον πονο στα ματια μου... Γιατι με αφησες... Σαγαπω Ιωνα...

Κλεινω τα ματια μου στην προσπαθεια μου να ηρεμησω και να κοιμηθω.

Ιωνα pov

Δεν θυμαμαι καν σε ποιοι ποτο ειμαι... Γιατι ρε Ελπιδα...

"Νικο βαλε αλλο ενα!" Του λεω καθως πινω μονορουφι το ποτο μου.. Ψυχουλα μου μου λειπεις...

"Για κοπελα εισαι ετσι ε?" Μια κοπελα εμφανιζεται διπλα μου. Γυρναω να την κοιταξω. Φοραει ενα λευκο φορεμα και εχει πολυ γαληνια χαρακτηριστικα στο προσωπο.

"Ναι"

"Θελεις να μου πεις?" Με ρωταει καθως καθεται διπλα μου.

Της εξιστορω ολα οσα συνεβησαν..

"Δωσε της μια ευκαιρια και ακου τι εχει να σου πει. Σαγαπαει πολυ για να σου κανει κατι τετοιο. Μπορει να τα πραγματα να μην εγιναν ετσι οπως φαινονται"

"Της εδωσα μια ευκαιρια. Οταν τους επιασα στα πρασα. Θα μπορουσε να πει κατι. Το οτιδηποτε ομως δεν το εκανε"

"Και επαναλαμβανω τα πραγματα μπορει να μην ειναι ετσι οπως φαινονται"

"Και πως να ναι γαμωτο?"

"Δεν μπορω να ξερω.. Πρεπει να τη ρωτησεις για να μαθεις.."

"Μου λειπει τοσο πολυ.. Τα παντα πανω της. Μου λειπει ακομα και ο τροπος που γκρινιαζε το πρωι οταν δεν ηθελε να σηκωθει απο το κρεβατι. Μου λειπει το αγγιγμα της. Ο τροπος που εβαζε τα μαλλια πισω απο το αυτι της οταν ενιωθε αβολα. Ο τροπος που ελεγε το ονομα μου. Τα ματια της.." Μου χαμογελαει..

"Πηγαινε σπιτι, κοιμησου και αυριο το πρωι πηγαινε να της μιλησεις" Μου χαμογελαει και εξαφανιζεται μεσα στο πληθος..

Unexpected Love (Y&I 2)Where stories live. Discover now