Ιωνα pov
Βγαινει απο το σπιτι της.. Σημερα ειναι πολυ ομορφη.. Ενταξει παντα ειναι! Αλλα σημερα ειναι ακομα πιο ομορφη!
"Γεια" Μου λεει χαμογελωντας..
"Γειαα" Της λεω και της κανω νευμα να ανεβει στη μηχανη.. Εκεινη δισταζει λιγο στην αρχη ομως τελικα κανει μια προσπαθεια να ανεβει. Δυσκολευεται. Ενταξει αυτο ειναι φυσιολογικο... Η Ελπιδα ειναι το πολυ 1.60 και η μηχανη τεραστια.. Την πιανω απο τη μεση και την ανεβαζω στη μηχανη..
"Ε-ευχαριστω" Μου λεει ντροπαλα...
"Δεν κανει τιποτα μικρη" Της λεω και ανεβαινω κι εγω στην μηχανη.. Τοποθετω τα μικρα χερακια της στη μεση μου και βαζω μπροστα τη μηχανη..
Μετα απο λιγο φτασαμε σπιτι μου.
"Ηρθαμε!" Φωναζω και ο Τεο γυριζει να μας κοιταξει..
"Γειαα εσυ θα πρεπει να εισαι η Ελπιδα! Τεο χαρηκα!" Λεει τελικα ο Τεο αφου την εχει εχει σκαναρει κανονικοτατα..
"Χαρηκα" Λεει η Ελπιδα και δινει το χερι της ντροπαλα... Κανουν την τυπικη χειραψια και καθομαστε στους καναπεδες. Εγω με την Ελπιδα στον δυθεσιο και ο Τεο μονος σε μια πολυθρονα.
"Εμμ τι θα δουμε?" Ρωταει η Ελπιδα αλλα εδω που τα λεμε ντρεπεται αρκετα..
"Λοιπον. Εχω βρει τρεις ταινιες απο τρεις διαφορετικες κατηγοριες. Η πρωτη ειναι κομωδια και ειναι το Home alone. Χριστουγεννα ερχονται ρε παιδια! Η δευτερη ειναι τρομου και ειναι Το καλεσμα και η τελευταια ειναι αισθηματικη αφου ειμαστε και ευαισθητουληδες και δεν την εχω κατεβασει ακομα γιατι περιμενα τη γνωμη της Ελπιδας.. Ελπιδακι εχεις καμια καλη κατα νου?" Εκεινη δειχνει να το σκεφτεται λιγο..
"Εμμ το The notebook?" Απανταει... Καλα καλα θα σας πω.. Διαλεξαμε αισθηματικη γιατι τα κοριτσια κλαινε! Και οταν κλαινε χρειαζονται αγκαλια! Και γιατι ειμαι εγω εδω? Χεχεχεχεχε.. Βασικα αυτο ηταν ιδεα του Τεο.. Και γιατι να μην συμφωνησω?
"Ωραια εκλεισε!" Λεει ο Τεο και ψαχνει την ταινια για να την κατεβασει...
"Παω να φερω ποπ κορν." Λεω και παω στην κουζινα..
Ελπιδας pov
"Και για πες! Παιζει τιποτα με κανεναν?" Ωχ τωρα τι του λες..
"Εμμ ο-οχι" Του λεω και ευχομαι να τον επεισα...
"Γιατι καλε?" Ρωταει.. Θεε μου αυτος με φερνει σε πολυ δυσκολη θεση..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Unexpected Love (Y&I 2)
Ficção AdolescenteΑυτο το βιβλιο ειναι η συνεχεια του βιβλιου You and I (καλο θα ηταν να το διαβαζατε πριν αρχισετε αυτο γιατι θα υπαρχουν πολλα στοιχεια απο εκει).. Πλεον η ηρωιδα μας ειναι η Ελπιδα η κορη της Βιβιαν και του Αλεξ που πλεον εχει κλεισει τα 16 της χρο...