Chapter 22

262 34 10
                                    

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!

Ιωνα pov

Ανοιγω τα ματια μου και κοιταζω το ρολοι. Η ωρα ειναι 6:47.. Εχουμε ωρα ακομα...
Στρεφω το βλεμα μου στο μωρο μου που εχει ακουμπησει το χερι της στο στηθος μου.. Κοιμαται ακομα οποτε μπορω να κατσω να την παρατηρησω ,το κανω συχνα ειναι η αληθεια ομως ειναι τοσο ομορφη οταν κοιμαται.. Της χαηδευω τα μαλλια.. Της τα κανω στην ακρη και της αφηνω ενα φιλακι στον λαιμο... Χομογελαει... Χαζευω λιγο τα σημαδια στον λαιμο που της εκανα χθες.. Πλεον αναρωτιεμαι ποσο αδεια ηταν η ζωη μου πριν τη γνωρισω...

"Σαγαπω.." Της ψυθιριζω..

"Κι εγω...." Μου λεει χουζουρικα...

"Ξυπνησες ψυχη μου?" Της χαηδευω τα μαλλια..

"Μμμ" Ανοιγει τα ματακια της και μου χαμογελαει. Κολαει πανω μου.. "Κρυωνω..." Μου γκρινιαζει και εγω της χαηδευω τη μεση. Ξανακλεινει τα ματια της..

"Μωρο μου εχουμε σχολειο" Αγγιζω τις γωνιες του προσωπου της..

"Μμμ"

"Ελα σηκω να μην αργησουμε" Της πειραζω τα μαλλια..

"Νυσταζω" Παραπονιεται και βολευεται καλυτερα πανω μου..

"Ελα βρε αγαπη μου.." Την φιλαω στο μαγουλο και εκεινη χαμογελαει ντροπαλα..

"Καλαα" Σηκωνεται παιρνοντας μαζι της την κουβερτα με αποτελεσμα να μεινω ξεσκεπαστος μονο με το μποξερακι.

"Ειιι! Μικρη δεν παιζεις δικαια!" Της λεω και σηκωνομαι απο το κρεβατι..

"Παω να ντυθω" Μου λεει ανοιγοντας την ντουλαπα μου για να βρει ρουχα που εχει αφησει σπιτι.. Βγαζει ενα μαλλινο ζιβανγκο για να καλυψει τις δουλειες μου και ενα μαυρο τζιν, ντυνεται. Μετα μπαινει στο μπανιο. Βγαινει και ειναι ετοιμη.

"Ακομα ετσι εισαι?" Μου λεει, καθεται στο κρεβατι ενω εγω γυρισει μπρουμιτα και την παρατηρω..

"Μμμ"

"Ελα βρε μωρο μου.." Μου κανει απαλο μασαζ στην πλατη..

"Αμα μου κανεις και μασαζ δεν προκειται να σηκωθω ποτε"

"Καλα σταματαω!" Μου χαμογελα και σηκωνεται ορθια.

Ελπιδας pov

Μετα απο κατι αιωνες σηκωθηκε και ο Ιωνας και πηγαμε σχολειο. Η Αλισια εχει σταματησει να με ενοχλει και ο Μαρκ ειναι καπως απομακρος... Πηγαινουμε στα παιδια.

Unexpected Love (Y&I 2)Where stories live. Discover now