Chapter 16.

313 45 12
                                    

"Μια χαρα θα εισαι! Ελα πηγαινε!" Κατεβαινω τις σκαλες προσεκτικα..

"Εε Ιωνα ειμαι ετοιμη.." Του λεω και καπως διστακτικα παω κοντα του.. Φοραει ενα μαυρο πουκαμιο με ενα σκουρο τζιν.. Ειναι πολυ ομορφος, οπως παντα αλλωστε! Εκεινος γυρναει να με κοιταξει.. Το βλεμα του περιπλανιεται πανω μου απο κατω προς τα πανω μεχρι που φτανει στο προσωπο μου.. Οι ματιες μας κλειδωνουν..

"Φαινεσαι... διαφορετικη.." Με πλησιαζει.. "Καλυτερα να μεινουμε σπιτι" Ψυθιριζει.. Μα καλα τοσο χαλια ειμαι? Που ντρεπεται να με κυκλοφορησει?..

"Εισαι υπεροχη.. Ομως δεν θελω ολα τα λυγουρια να κοιτουν τον κωλο σου.."

"Παιδια παμε?" Μας διακοπτει η Ελβιρα..

"Εε λεγαμε να κατσουμε σπιτι" Πεταγεται ο Ιωνας περνωντας το χερι του γυρω απο τη μεση μου..

"Ναι καλα! Παμε!"

Εγω και ο Ιωνας ανεβηκαμε στη μηχανη και η Ελβιρα πηρε ταξι. Μετα απο περιπου 20 λεπτα φτασαμε στο κλαμπ.

Μπαινουμε μεσα..

Ιωνα p.o.v

Μπαινουμε στο κλαμπ και πολλα αντρικα βλεματα πεφτουν πανω στην Ελπιδα. Την σφιγκω πανω μου...
Καθομαστε στην μπαρα.

"Τι θα παρετε?" Ρωταει ο μπαρμαν κοιτωντας σαν ξελυγωμενος την Ελπιδα...

"Μια βοτκα πορτοκαλι.." Απανταω ομως πριν προλαβω να τελειωσω την προταση μου πεταγεται..

"Και η κουκλα?"

"Ενα fruit punch! Στριβε τωρα!" Γρυλιζω και ο τυπας απομακρυνεται κοιτωντας την πονηρα..

Η Ελπιδα ειναι καπως "μαγκωμενη" την κατανοω αφου δεν εχει ξαναπαει σε κλαμπ....

"Μικρη ολα καλα ετσι?" Την χαηδευω στην πλατη..

"Ναι.."Μου χαμογελαει.. Τοτε ο μπαρμαν αφηνει τα ποτα..

"Μωρο εισαι για μια γρηγορη στις τουαλετες?"

"Εεε τι εννο-"

"ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ! Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑΣΜΕΝΗ! ΤΣΑΚΙΣΟΥ!" Αυτος φευγει βιαστικα..

"Ιωνα τι εννοουσε?" Ρωταει παραξενεμενη..

"Θα σου εξηγησω αλλη στιγμη! Παμε να χορεψουμε!" Την τραβαω απο το χερι..

Χορευουμε αρκετη ωρα και γενικοτερα περναμε πολυ ομορφα!

"Ιωνα παω λιγακι στο μπανιο" Μου λεει και της γνεφω θετικα χαμογελαστος..

Εχουν περασει 15 λεπτα τι κανει στο μπανιο τοση ωρα... Μπαινω στις γυναικειες τουαλετες..
ΘΕΕ ΜΟΥ! Ο ΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΜΠΑΡΜΑΝ ΕΧΕΙ ΣΤΡΙΜΩΞΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΕΣΩΡΟΥΧΟ.. ΕΚΕΙΝΗ ΚΛΑΙ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ..
Κατευθειαν τρεχω και του δινω μια μπουνια με ολη μου τη δυναμη με αποτελεσμα να πεσει κατω. Τον κλοτσαω και συνεχιζω να τον χτυπαω με ολη μου τη δυναμη μεχρι που δεν κουνιεται αλλο..
Στρεφομαι στην Ελπιδα. Εχει κατσει στο πατωμα στηριζοντας την πλατη της στον τοιχο και κλαιει βουβα..

"Αγαπη μου, ηρεμησε εγω ειμαι εδω" Αμεσως τυλιγει τα μικρα χερια της γυρω απο τον λαιμο μου...

"Παμε σπιτι" Την σηκωνω στην αγκαλια μου και φευγουμε απο το κλαμπ..

Ανεβαινουμε στη μηχανη και μετα απο κανενα δεκαλεπτο φτανουμε σπιτι μου...

"Μικρη ελα κατεβα φτασαμε" Κατεβαινει απο τη μηχανη και μπαινουμε στο σπιτι ενω δεν εχω αφησει το χερι της...

Καθομαστε στον καναπε..

"Προλαβε να σου κανει κατι παραπανω?" Την ρωταω βαζοντας την στην αγκαλια μου.. Θελω να νιωσει ασφαλεια μετα απο αυτο..

❤Χευ χευ χευ❤

Τι μου κανετεε? Ειχα καιρο να ανεβασω παρτ😕 Συγγνωμηηη! Απλα ξερετε με το σχολειο δεν προλαβαινω να γραψω...

Πως σας φανηκε το παρτ? Λιγο μικρο το ξερω αλλα ερχονται πολλα😏

Τσεκαρετε μια αλλη ιστορια μου το "Another Cinterella story" αμα θελετε.

Νυσταζω λιγο😣

ΕΡΩΤΗΣΗ : Αγαπημενο μαθημα?

Τα λεμεε❤ Μην ξαχασετε να κανετε vote (🌟) και σχολιαστε μου για να πειτε τη γνωμη σας ή το τι θα θελατε να δειτε στη συνεχεια!

Kisses😙

Unexpected Love (Y&I 2)Where stories live. Discover now