Θελω πολλα σχολια σε αυτο το κεφαλαιοοο! Γιατι παιδακια μου η ιστορια μας τωρα ξεκιναει;)
Ελπιδας POV
Ανοιγω σιγα σιγα τα ματια μου... Μμμ βρισκομαι στην αγκαλια του Ιωνα.. Τον χαζευω λιγακι.. Τι ομορφος που ειναι οταν κοιμαται... Σκαρφαλωνω πανω του. Τον φιλαω απαλα στο μαγουλο. Και μετα στο αλλο μαγουλο. Και μετα στο μετωπο. Και μετα στη μυτη. Και μετα στον λαιμο...
"Μμμμ" Περναει τα χερια του γυρω μου... Τον φιλαω στα χειλη..
"Καλημερα" Μου λεει και με σφιγκει πανω του ακομα περισσοτερο.
"Καλημεραα" Του λεω ενω εκεινος με φιλαει στο μετωπο.
"Δεν εχεις πυρετο" Μου λεει χαηδευοντας τα μαλλια μου..
"Ωραια" Του χαμογελαω και βολευομαι καλυτερα στην αγκαλια του..
"Καλημερααα" Η πορτα ανοιγει η μπουκαρει η μανα μου.. "Ουπς! Παιδια διεκοψα κατι?" Λεει γελωντας πνιχτα..
"Οχι μαμα! Τι εγινε και μπαινεις ετσι στο δωματιο μου πρωι πρωι?"
"Βασικα. Το θεμα ειναι πως οι δουλειες μας δεν τελειωσαν και θα χρειαστει να ξαναπαμε Θεσσαλονικη για καμια βδομαδα και φευγουμε σε λιγακι οποτε κατεβειτε να φατε πρωινο μαζι μας.."
"Εμ οκευ" Λεω και εκεινη φευγει απο το δωματιο...
"Για πες γλυκουλι, σημερα που ειμαστε και οι δυο καλα τι θες να κανουμε?" Με ρωταει καθως σηκωνομαστε απο το κρεβατι και παμε προς την πορτα.
"Δεν ξεεερω.. Βαλε μια μπλουζα μην φρικαρει ο πατερας μου" Του απανταω γελωντας πνιχτα..
Εκεινος φοραει μια μαυρη μπλουζα και κατεβαινουμε στην κουζινα.. ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΚΡΟΥΑΣΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?
"Καλημερα" Λεω, καθομαι στο τραπεζι αρπαζοντας ενα κρουασαν..
"Καλημερα" Λεει και ο Ιωνας και καθεται διπλα μου.
"Μμ παιδια οπως σας ειπε και η Βιβιαν θα λειψουμε το λιγοτερο μια εβδομαδα οποτε φρονιμα" Λεει ο μπαμπας και καρφωνει τον Ιωνα..
"Ναι μπαμπα κατι αλλο?" Του λεω αγανακτισμενη..
"Οχι Ελπιδα μου" Μου απανταει κοιτωντας με με κουταβισιο υφος..
Τελειωσαν το πρωινο τους και εφυγαν για το αεροδρομιο.
"Τι θα κανουμε σημερα?" Με ρωταει ο Ιωνας.
"Δεν ξερωωω" Του απανταω σαν μωρο.
"Θεελεις να παμε μια βολτα στην πολη με τα ποδια μιας και ειναι στολισμενα και να φαμε εξω?"
YOU ARE READING
Unexpected Love (Y&I 2)
Teen FictionΑυτο το βιβλιο ειναι η συνεχεια του βιβλιου You and I (καλο θα ηταν να το διαβαζατε πριν αρχισετε αυτο γιατι θα υπαρχουν πολλα στοιχεια απο εκει).. Πλεον η ηρωιδα μας ειναι η Ελπιδα η κορη της Βιβιαν και του Αλεξ που πλεον εχει κλεισει τα 16 της χρο...