Chapter 24

304 38 26
                                    

ΔΩΣΤΕ ΣΧΟΛΙΑ🔥🔥🔥

Ιωνα pov

"Σαγαπω μικρη μου" Την κοιταζω στα ματια και το εννοω με ολο μου το ειναι..

"Κι εγω σαγαπαω Ιωνα.." Την φιλαω στα χειλη και σιγα σιγα παμε προς το κρεβατι..

[...]

Ξαπλωνει πανω μου εξωθενωμενη. Το χερι της ακουμπα το στηθος μου. Την φιλαω στα μαλλια και περναω το χερι μου γυρω της... Σιγα σιγα παραδινεται σε εναν ηρεμο υπνο. Ομως εγω δεν θελω να κοιμηθω. Την κοιταζω. Ειναι τοσο ομορφη γαμωτο. Αυτη η γαληνη και η αθωοτητα της... Θα μπορουσα να την χαζευω για παντα. Την βλεπω ομως συνοφριωμενη... Τι να επαθε..

"Α-ασε μ-με" Ξαφνικα δακρυα κυλανε απο τα κλειστα ματια της.. Βλεπει εφιαλτη.. Την ταρακουναω ελαχιστα για να  ξυπνησει..

"Ι-ωνα?" Τα ματια της ειναι βουρκωμενα.. Αρχιζει να κλαιει ασυστολα..

"Μωρο μου σε παρακαλω σταματα να κλαις.." Την φιλαω στο μετωπο..

"Δ-δεν μπο-ρω" Μου λεει αναμεσα στους λυγμους της..

"Σσσσσς" Καπως ετσι ηρεμει..

"Τι ειδες?" Την ρωταω χαηδευοντας της τα μαλλια..

"Η-ηταν κα-ποι-ος και-και με εσερν-ε κα-καπου και η-θελε να με σκο-τωσει και ε-εσυ η-σουν σ-σε μ-μια γω-νια και γε-λουσες και- και δεν με βοηθουσες. Και ο αλλ-ος ε-εβγαλε ο-πλο και με χτυ-πησε..." Μου λεει και ξεσπαει ξανα σε κλαματα..

"Ψυχουλα μου ηταν απλα ενας εφιαλτης..." Την φιλαω απαλα..

"Κοιμησου τωρα ναι?" Μου γνεφει θετικα και ξαπλωνει ξανα.. Περναω τα χερια μου γυρω της και μετα απο λιγο την παιρνει ο υπνος..

Ελπιδας pov

Ανοιγω τα ματια μου καιι βρισκομαι στην αγκαλια του.  Κοιμαται ακομα.. Τι ομορφος που ειναι... Ωχ θελω πιπι. Προσπαθω να σηκωθω ομως ειναι αδυνατον με εχει τυλιξει σαν κομπρα [ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΚΟΜΠΡΑΑΑΑ ΤΟΥΡΟΥΡΟΥΡΟΥ🐍].. Γαμωτο θα σκασει η φουσκα μου..

"Ιωνα"

"Μμμμ?"

"Ιωνα ασε με θελω να παω στο μπανιο" Χαλαρωνει το κρατημα του..

"Ευχαριστω" Τον φιλαω απαλα και προσπερναω τα πεταμενα ρουχα μας στο πατωμα...

Unexpected Love (Y&I 2)Where stories live. Discover now