Hayat Kurtarma Meselesi

15.6K 655 71
                                    

Medya = Asena
Sabah uyandığımda saat 6.30 du. Daha kalkmama yarım saat vardı ayağa doğrulup esniyordum ki içtima alanındaki askerleri gördüm. Ne oluyordu , niye kalkmışlardı ve en önemlisi benim niye haberim yoktu ?

Hızlıca yataktan fırlayıp , üstüme  t-shirt , eşofman giydikten sonra içtima alanına gittim. Ankaralı ordaydı , yanına gidip neler olduğunu sordum.
- Ankaralı neler oluyor ?
- Operasyon emri çıkmış komutanım operasyona çıkıyoruz sizin haberiniz yok mu ?
O an duyduklarım karşısında şok olmuştum. Ne demek beni operasyona çağırmamışlardı ? Hemen Alparslan komutanın odasına koştum . Çok sinirlenmiştim . Tamam beni sevmemiş olabilirdi , bana çok kötüde davranmıştı ama beni operasyona götürmemezlik yapamazdı. Odaya delice daldım.
- Komutanım ne demek oluyor bu ?
Gözlerimi öfke bürümüştü . Kafasını hiç kaldırmadan masadaki dosyalara bakarak cevap verdi.
- Sana bir daha odama serbest gelmemeni söylemiştim.
Çok sinirliydim hâla benimle dalga geçiyordu. Artık kimse beni tutamazdı avazım çıktığı kadar bağırdım.
- KOMUTANIM !
O an kendime şaşırmıştım bu benmiydim ben komutanımın saygı çerçevesinden çıkmıştım. Donuk gözlerle ona bakıyordum. Bir anda ayağa fırlandı baya sinirlenmişti elini sert bir şekilde masaya vurdu.
- ASENA
O nasıl bağırıştı öyle , yer gök inlemişti tabi bende önünde minik kedi gibi kalmıştım.
- Birincisi sana bir daha yanıma serbest gelmemeni söylemiştim, ikincisi bu timin komutanı benim kime e yapacağımı yapmıcağımı sana sormıcağım.Şimdi çık dışarı!
Usulca,
- Emredersiniz komutanım
Dedim ve dışarı çıktım.

Neye uğradığıma  şaşırmıştım , ilk  defa bana biri böyle bağırmıştı. Hayır , hayır Asena ağlamıcaksın hayır ! Nafile bir göz damlası yanağıma düşmüştü işte . Koşarak odama girdim ve kapıyı arkamdan kitler kitlemez hıçkırıklara boğuldum kendimi serbest bırakmıştım aşağa kayıyordum kaydıkça daha kötü ağlıyordum. En sonunda sırtım kapıya yaslı bir biçimde yere çömelmiş duruma geldim. Artık daha fazla ağlıyodum. Ve sonunda göz kapaklarım ağırlaştı , kapandı...

××××××××××××××××××××××××××××××××
Gözlerimi açtığımda saat 10 ' u 5 geçiyordu ,ayağa kalkıp bahçeye baktım gitmişlerdi ve bende böyle saf gibi kalmıştım . Hayır asena ! Hani seni hayallerinden kimse alı koyamazdı. Evet kimse beni hayallerimden alı koyamaz .

Üstüme üniformamı geçirip o kutsal bordo bereyide taktıktan sonra koşarak Alparslanın odasına gittim biraz araştırdıktan sonra aha ! İşte buldum operasyon emri , yerini öğrendikten sonra gerekli mühemmaatı aldım ve silahımıda alıp yola koyuldum askeri araç yoktu hemde uzak değildi bu yüzden koşarak oraya gittim.

Gittiğimde çatışma bitmişti , çok leş vardı ama bizdende yaralı vardı gözlerimle Alparslanı  ( Alparslan diyicem sonuçta iç sesimede karışamaz :-\ ) aradım. O hariç herkes burdaydı . Ali ' nin yanına gittim.
- Asena komutanım ! Siz , sizin burda ne ...
- Beni bırak Ali ,herkes burda Alparslan komutan nerde ?
- En son şu tarafa kontrol yapmaya gitmişti ama daha gelmedi.
Hemen o tarafa gittim. Yollar çok taşlık tı tam bir taş daha atlıyordum ki sağda o dehşet verici görüntüyle karşılaştım.

Bir terörist Alparslan komutanın şah damarına bıçak dayamıştı.

××××××××××××××××××××××××××××××××
~ Alparslan ' ın ağzından ~
O an şehadet şerbetini içeceğimi anlamıştım içimde kelime -i şehadet ' i okuyup ölümü beklerken anlıma gelen damlarla irkildim. Gözlerimi açtığımda önümde ölmüş bir leş duruyordu kafamı kaldırınca karşımda Asena ' yı görünce daha çok şaşırdım.
Benim hayatımı kurtamıştı . Ne olursa olsun ! Benim emirlerime uymamıştı ona kalmasını söylemiştim , sinirle yanına gittim.
- Asena !
Usulca ve nazikçe
- Komutanım .
- Sana gelmeme emrini vermiştim uymamışsın!
O an irkilerek bana baktı.
- Ama komutanım ben sizin hayatınızı...
- Ne olursa olsun benim emirlerime uymadın Asena . Sabahta bana karşı geldin, yanıma kaç kere serbest gelmemeni söylesemde sen yine geldin. Açıkçası var ya senide istemiyorum timimde başıdan beri seni göndermek için elimden geleni yaptım ama olmadı işte ama şimdi kışlaya gidip direk genel kurmay başkanlığını arayıp senin yerine başkasını göndermelerini söylicem. Evet sen kadınsın diye istemiyorum evet ırkçıyım evet bizim timi yavaşlatırsın ve evet ! Anladın mı ?

Başımı kaldırıp Asena ' nın gözlerine baktım. Gözleri kıpkırmızı olmuştu dokunsam ağlıyıcaktı ama o çok dirençli bir kızdı . Sonra hiç bir şey demeden arkasını dönüp koşmaya başladı, belli etmesede hıçkırıklarından ağladığı belli oluyodu.
Acaba çok mu ağır konuşmuştum ? Hayır ! Alparslan sen zaten onu göndermek istemiyormuydun denk geldi işte takma.

Burda işimiz bitmişti . Tam kalkıyordum ki Çaylak yanıma geldi .
- Komutanım !
- Söyle çaylak .
- Komutanım çok kötü bir şey oldu .
Sinirleniyordum ama
- Ne çaylak ne ?
- Komutanım kışlayı bombalamışlar.
- Ne ! Ne diyorsun çaylak? Bir bu eksikti . Allah kahretsin ! Neyse Allahtan kimse yoktu kışlada .
- Komutanım
Dedi üzgün bir şekilde
- Ne var ne ?
- A... Aasena komutan kışladaydı...

Bir Bordo Bereli Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin