Haşmen kim ?

7.4K 324 9
                                    

~ Asena ' ın agzından ~
Alparslan elindeki telefonu sinirli bir şekilde incelerken ben atıldım.
- Komutanım bence bir açın telefonu kimin neyiymiş , niye size göndermişler bakalım.
- Haklısın.
Sonra yavaşça telefonu açtı. Telefon eskiydi ama sağlam telefona benziyordu. Sanmayınki yeni telefonlardan tuşlu eski nokia telefonlardan.
Telefon açılınca dikatlice baktık. Bir mesaj dışında hiç bir şey yoktu. Tam Alparslan mesajı açacakken durdurdum.
- Komutanım Hakan nerde ?
- Sen gelmeden önce dışarı çıkmıştı şimdi nerde bilmiyorum. Neyse şimdi niye bunu sordun ?
- Komutanım Hakanı bulalım onunla mesajı açalım sonuçta Hilal de onun sevdiceği hem belki bir yararı olur.
- Aslında doğru diyosun hemde şunu bulalım. Deli şimdi kendine bir şey falan yapar. Allah muhafaza...

Sonra beraberce kapıya ilerledik elimizde mesaj yeri açık olan telefonla...
××××××××××××××××××××××××××××××××
Bahçeye geçince yerde oturmuş yüzü kıpkırmızı kesilmiş giydiği üniforması çamur içinde olan Hakanı gördük. Onu görünce daha da hızlanıp yanına gittik.
Yanına gidince önce kafasını kaldırıp bize baktı sonra tekrar yere. Çok perişan olmuştu. Alparslan Hakana daha da yaklaştı ve yere çömeldi. Önce omzuna vurdu teselli edermişçesine sonra sağ eliyle kafasını kaldırıp kendine çevirdi.
- Kardeşim nasıl üzüldüğünü biliyorum inan senin kadar bende Hilal için korkuyorum ama Hakan biz bu süreçte dimdik ayakta durmalıyız ve Hilali bulmalıyız. Şimdi kendine gel ve beraber Hilali bulalım.

Hakan elleriyle gözerini silip sonra saçını karıştırdı. Daha sonra hızla ayağa kalktı.
- Tamam , tamam , tamam.
- Ha şöyle bak şimdi bana bir telefon geldi. Telefonda tek bir mesaj var. Bu mesaj Hilalle ilgili olabilir burdan ilericez.
- Hadi bakalım şuna...

~ Alparslan ' ın Ağzından ~
Telefonu hızla Asenadan alıp mesajı açtım.
Bir video...

Video da Hilal var ellerini ve ayaklarını bağlamışlar. Ağlıyor ,  her tarafı yara bere içinde. Burası , bu..burası adliye... İnanamıyorum. Koca adliyede bunu nasıl yapmışlar.
Hilalin iki tarafında iki heval başına silah dayamış.
Öncelerde bir kişi veya ses yok sonra o korktuğum kişi çıkıyor görüntüye apo...
- Bu videoyu izliyorsan komutan telefonu almışsındır demekki (iğrenç bir kahkaha) bundan sonra burdan görüşücez . Sana dediklerimi yapıcaksın komutan yoksa Canın kuzenin (Hilalin saçlarını kavradı)
Ölür (Saçlarını çekti).
Hakan deli gibi küfrediyor ve bağırıyordu. Tam telefonu fırlatıcaktı ki engel oldum.
- Oğlum sakin bu telefon bize lazım yoksa Hilali bulamayız.
- Nasıl sakin abi , nasıl ? Biz saçının teline zarar gelmesin diye onca uğraşalım sonra şerefsizin biri gelsin gözümüzün önünde o saçları kopartırcasına çeksin. Hayır en kötüsüde insanın hiç bir şey yapamaması.
- Şimdi merak etme Hilali bulucaz . Asena sen taksi ayarla Kışlaya dönelim. Orda Cana söyliyelim şu telefonun kordinatlarını falan bulsun.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Kışlaya geldiğimizde ilk işimiz hemen bilgi işleme gitmek oldu. Bilgisayar da can bir takım işlemler yapıyor biz ise etrafında onu izliyorduk. Yaklaşık 1 saat olmuştu.
- Komutanım buldum.
- Söyle can.
- Videonun gönderildiği yerin kordinatlarını buldum. Şimdi size çıkartıyorum.
Sonra hemen çıktı makinasından çıkan kordinatları alıp yanımıza geldi.
- Komutanım videonun çekildiği yer adliye ama gönderildiği yer farklıydı  biraz zor oldu ama buldum. Mardin sınırlarını biraz geçince suhara köyü var köy deniliyor ama kasaba kadar küçük. Bu köyden biraz uzakta gönderilmiş.
××××××××××××××××××××××××××××××××
~ Asenan ' ın Ağzından ~
Ben atıldım sonra.
- İyi de niye adliyede çekip orda atmışlar ?
- Asena komutanım büyük ihtimal yerlerinin belli olmaması için yapmışlar.
Sonra Alparslan bana döndü.
- Koca adliyede nasıl kimsenin haberi olmamış anlıyamıyorum.
O sırada Aponun gönderdiği telefona mesaj geldi.
Hakan hemen telefonu eline alıp açtı.
Ve bir video daha...
Video da bu sefer tek Apo vardı bir masada oturmuş çamurdan gözükmeyen botlu ayaklarını masaya uzatmış iğrenç ve nasır dolu ellerini göbeğinde birleştirmiş.
- Vay komutan vayy ! Eee daha daha nasılsın (iğrenç kahkaha) en güzeli de bu videonun ne biliyo musun komutan ? Ben burda ne yaparsam yapayım sen hiç bir şey yapamıyorsun (Bir kahkaha daha) Neyse şimdi gelelim konumuza sana bir mesaj daha atıcam bu mesaj bir kordinat var bu kordinata Haşmeni getirceksin sonuç olarak Kuzenini alıcaksın . Yarın saat 6 da hazır ol unutma ketirmessen Hilal ölür.
Video bitince herkesin sinirleri alt üst olmuştu benimde. Ama aklımda bir soru vardı...
Haşmen kimdi ?

Merhaba arkadaşlar biliyorum çok geç oldu ama söylediğim gibi tatildeydim ve inanın hiç zamanım olmadı bugün geldim ve hemen yazdım. Biraz zor oldu yorgunum zaten ama yinede yazdım sizin için. Yeni bölüm cumartesi gelir...

Bir Bordo Bereli Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin