Medya = Alper ( birinici asker )
Unutanlar için Alper Asena ' ın abisi
İşte karşımda harebeye dönmüş kışla duruyordu , içim acıyordu. Nasıl olurdu böyle bir şey ? Aslında kışla çok umrumda değildi asıl aklımda olan Asenaydı. Ya öldüyse ya offf aklıma böyke şeyler gelmemeliydi ama ona bir şey olursa hepsi benim yüzümdendi. Biraz uzakta bir sağlık görevlisi duruyordu hemen yanına koştum.
- Merhaba, burda yıkıntıların altında bir asker kalmıştı onu buldunuz mu , durumu nasıl ?
- Hayır beyefendi henüz asker bulunmadı.
Ne demek bulunmamıştı ? Allah kahretsin , hepsi benim suçum...
Kendi kendime bağırırken önümdeki direğe vurdum , elim kanıyordu ama umrumda değildi. O sırada kışladan önce bir iki asker sonra polis sonrada elinde kanlar icinde Asenayla gelen bir adam özel harekat polisiydi yardım için gelmişti herhalde o çıktı. Tam yanlarına geliyordumki adamın Asenanın saçlarını öpüp ağladığını gördüm. Kimdi bu sevgilisi miydi?
Tam ambulansa binerken adam
- Asenam kuzu ölme sakın ölme
Dedi o an anlamıştım sevgili olduklarını demek Asenanın sevgilisi vardı vay be... Hemde asker ...
Neyse ne canım banane... Yani beni ilgilendirmez...
O sırada yanıma asker aracıyla gelen çaylakla beraber hastaneye yola koyulduk...
××××××××××××××××××××××××××××××××
Yol boyunca Asena ' yı düşündüm . Tamam sevmiyordum , timimde olmasını istemiyordum ama ölmesini istemezdim hele benim yüzümden ölmesini hiç istemezdim. En nihayetinde oda insandı.Hastaneye geldik . Koşarak danışmaya gittim ve Asena ' nın yerini öğrenir öğrenmez yanına gittim yoğun bakıma girince solda sandalyelerde bir teyze... Annesi olmalıydı ve iste sağda o adam kesin sevgilisiydi...
Teyzenin yanına gittim.
- Geçmiş olsun teyzeciğim
- Sağol oğlum da sen kimsin ?
- Ben Asena' ın tim komutanıyım.
O an Asena ' ın sevgilisi bana hiddetle döndü bana öldürücekmiş gibi bakıyordu. Sonra beni kolumdan tutup dışarı çıkardı ve beni duvara yapıştırdı oldu bittiye gelmişti hiç bir şey yapamamıştı.
- Demek Tim komutanı sensin.
Dedi ve bana yumruğu geçirdi.
- Ne oluyor ya !
Diye kükredim.
- Her şeyi biliyorum senin yüzünden Asenam içerde.
Dedi bidaha geçirdi yumruk. Başka zaman olsa karşılık verirdim ama bu sefer haklıydı vursun.
- Neden böyle yaptın , neden operasyona götürmedin onu ?
Ne cevap vericektim diyecek bir şey yoktu .
- Böyle icap etti.
- Bak Asenaya ne yaparsan yap yılmaz tamammı o çok inatçıdır. Ona ne yaparsan yap ama onu hayallerinden alma sakın !
İçerden sesler geldi bir anda doktorlar geldi ben ise şoktaydım . Demek ben hayallerinden... Ahhh ! Asena ölme ne olur...Biraz kısa oldu ama inşallah beyenmişsinizdir.
Nasıldı ve sizce bundan sonra neler olucak ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bordo Bereli Hikayesi
Action-Adı ne ? dedi Alparslan komutan -Asena o an sessizlik oldu.kız mıydı ? ... -ben buraya ölmeye geldim ve beni yolumdan kimse vazgeçiremez...