Başa kakma Meselesi

12.8K 531 59
                                    

~ Alparslan ' ın Ağzından ~
Camdan aşağıya baktım, bütün tim sıralanmıştı. Bütün gece uyuyamamıştım sürekli Asenayı , Asenanın sözlerini düşünmüştüm.
O sırada kapı çaldı.
- Komutanım !
- Söyle çaylak!
- Bütün tim içtimaya hazır.
- Tamam , geliyorum.
Hızlı bir şekilde ayağa kalktım ve eğitim alanına ilerledim.

Çaylakta yerine geçince timdeki herkesi bir süzdüm. Asena haricinde herkes bana yüz veriyordu. Off ! Be Asena!
- Biz bordo bereliyiz !
- BİZ BORDO BERELİYİZ !
- Biz burda gerçeğiz , biz biziz bizden başka türk milletinden anaların dualarından ve evellallah Allahtan başka kimsemiz yok. Biz güçlüyüz !
- BİZ GÜÇLÜYÜZ !
- Bunu dağlara duyurma zamanı , değil mi ?
-  EVET !
- Hadi , Aslanlarım ! Tek sıra ol ! Sağa dön !
Bütün tim başlarında Asena hazır durumdaydı.
- O zaman ! Yaylalar yaylalar !

Uzun bir eğitimden sonra herkesin perti çıkmıştı ve odalarına çıkmışlardı. Bende odamda güzel bir duştan sonra operasyon raporlarını , kordinatları incelemeye başladım.

~ Asena ' ın ağzından ~
Bu sabah yine zorlu bir eğitim yapmıştık. Alparslan eğitim boyunca benimle göz göze gelmeye çalıştı ama ben trip ustası ben abimde fakulte bitirip annemde mastır yapan trip ustası ben böyle oyunlara gelmem ölmek var taviz yok !
O sırada telefonum çaldı. Emir arıyordu.
- Alo , Emir !
- Asena , ee hazır mısın ? Yakınlardayım.
Aa ! Doğru ben bugün Emirle buluşçaktım.
- Emir , ben onu tamamen aklımdan çıkarmışım. Neyse tamam ben hazırlanıyım sen gel buraya burdan geçeriz .
- Tamam , zaten seni alıcam beraber Alper abime geçicez.
- Tamam , tamam hadi bayy.
- Hadi bay bay.

Hemen hazırlanmam gerekiyordu.

👆Asenanın kıyafetleri Sportif ama şık bir şeyler giyip lacivert kankenimi taktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👆Asenanın kıyafetleri
Sportif ama şık bir şeyler giyip lacivert kankenimi taktım.
Şimdi sıra geldi hiç istemediğim ama zorunlu olan bir şeye...
Alparslandan çarşı izni...

İşte Alparslan şahının ihtişamlı kapısı (!) Sırf Emir için sadece Emir için o söz konusu olmasaydı bu adamla yüzyüze gelmek dahi istemiyordum.
Kapıyı tıklattım. Ve o ses " gell ! "
- Komutanım !
Açıkçası gözleri şaşırmış bir şekildeydi ama bıyık altından gülüyordu.
- Söyle bakalım Asena !
- Komutanım biliyorsunuz geldiğimden beri hiç çarşı izni almadım . Hakkımı kullanıp çarşı izni almak istiyorum.
- Hayırdır ?
Hayır sanane bekli özel bir durum.
- Komutanım ! Çarşı izni almak istiyorum.
Yüzüme baktı uzun süre...
- İyi , git ama 2 saatin var .
- Tamam komutanım.

Dışarı çıktım  ve işte ordaydı gönlümün efendisi... Bankta oturmuş telefonuyla oynuyordu.
- Oo ! Emir bey siz buraların yolunu bilirmiydiniz.
- Deme öyle Asena sanki isteyerek gittim.
- Tamam tamam . Ama yani gittin taa.. İzmirlere tıp okumaya insan bir arar bir sorar.
- Ya direk soru , sitem. İyi ki diyosun uzun zaman oldu bir sarılalım.
Onunla çok içten bir sarılma gerçekleştirdik. Çok özlemişim be !
- Asena !
- Hıh ?
- Senin boyun mu uzadı ?
- Hödük , odun , ayı , hayvan kurusu salak !
Benden uzunlar diye abimle sürekli dalga geçerlerdi. Ee ... Emir geldi dalga geldi. Ne yani minyonum ne yapiyim.
Sonra koluna sertçe vurdum.
- Ahh ! Acıdı.
- Acısın diye vurdum zaten .
O sırada çaylak koşarak yanıma geldi.
- Ohh ! Komutanım gitmemişsiniz.
- Ne oldu çaylak ?
- Komutanım operasyon emri geldi çıkıyoruz.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Silah odasındaydık. Herkes hazırlanıyordu. Aslında sevinmiştim uzun süre sonra operasyon vay be !
Ama o Emir yavrum öyle ortada kalmıştım. Ee... Emir vatan görev bekler...
Sonra Alparslana baktım. Çok sinirliydi. Herkese çatıyordu. Ahmetin yanına gittim.
- Ahmet bu Alparslan komutan niye bu kadar sinirli !
- Valla komutanım! Normalde böyle olmazdı. Ama bugün nedense çok sinirli.
- Anladım.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Mardin\ Dere Başı köyü
Mardinin sınırına çok yakın bir köy. Köye teröristelerin saldıracağı haberini aldık. Daha önce köye bazı saldırılar olmuş fakat köydeki koruyucular engellemiş. Köy iki tepenin arasında . Ben , Ankaralı, can , Ahmet teröristlerin köye gireceği yolun yanındaki tepede karşı tepede Alparslan , karadenizli, çaylak , metin, yiğit vardı. Kod adlarımız ak kurt , kızıl kurt...
Ak kurt ben , kızıl kurt Alparslan.
- Ak kurt tavşan havuca düştümü ?
- Hayır , kara görünmedi kızıl kurt.
Biraz geçtikten sonra teröristlerin geldiğini gördüm. Önde bir tank tankın üstünde ve içinde bulunmak üzere 3 heval , arkada gelen 4 heval onların arkasında jiple gelen 4 heval vardı.
- Yılan deliğe girdi kızıl kurt .
- Allah bizim yanımızda olsun onları da kahretsin. İlk atış senindir ak kurt.
- Anlaşıldı kızıl kurt.
Silahımda menzilimi aldım.
- Can ben başlıyorum , benden sonra işaretimle .
- Anlaşıldı , komutanım.
Haydi bismillah ! "Bu vatan için yaşar bu vatan için ölürüm" ve ateş ... 1 leş 0 şehit...
Sonra kolumu kaldırıp hızla indirdim.
Ve şiddetli bir taaruz ateşine maruz bıraktık onları neye uğradıklarına şaşırmıştılar oraya buraya ateş ediyolardı. Sonra durduk . Alparslan ateş etmeye başladı.

Tank hariç bütün hevaller leş... Tank içinde Ahmetin sırası...
- Ahmet ! Tank savar hadi!
Ahmet tank savarı da alıp tepeden aşağıya gidiyorduki bir silah sesi... Ahmet bacağından vurulmuştu. Acıyla kıvranıyordu. Tabib asker Çaylaktı ve karşıdaydı o gelene kadar tankı halletmemiz ve Ahmetin dayanması lazımdı...

- Ankaralı sen yapıcaksın hemen tank savarı al ve işi bitir.
- Hemen komutanım !
Koşup tank savarı aldı ve dikkatli bir şekilde aşağıya inmeye başladı. Ve tam sırası ateş et... Ve tank boomm...
Sonuç 11 leş , 0 şehit , 1 yaralı.
Alparslanlar gelmişti. Çaylak hemen Ahmetle ilgilendi. O sırada Alparslan yanıma geldi.
- Asena komutan gel  tepeyi kontrol edelim.
- Tamam , komutanım.

Tepeyi inmiştik yollar çok engebeliydi. Zar zor ilerliyordum. O sırada taşa takıldım yere düştüm. Ahh!
- Oohoo ! Asena hanım sen tepede yürüyemiyorsun dağda ne yapıcaksın.
- Bırak onu da ben düşüniyim.
- Neyse tut elimi kalk.
Elini tuttum ve ayağa kalktım. Alparslana hâla taviz yoktu yüzüne bamıyordum. Sonra kafamı kaldırmamla gördüğüm manzara karşısında şok geçirdim. Dilim damagım kurudu konuşamadım sadece işaret parmağımı kaldırıp gösterebildim.
~ Alparslan ' ın ağzından ~
- Bak Asena biliyorum bana hâla hâla hâla sinirlisin ama yeter zaten vicdanım acıyor yeter !
Sonra Asenanın yüzüne baktım. Çok korkmuştu. İşaret barmağını tuttuğu yere bir baktım bir terörist grubu köye geliyorlar en az 10 kişi.
- KOŞŞ.. ! Asena KOŞ !
Hızla bizimkilere koştum.

- Çaylak geliyorlar en az 10 kişi mühimmatımız ne ?
- Dikkatli kullanır boşa harcamassak yeter komutanım.
- İyi! HEMEN SAVUNMA MENZİL POZİSYONU AL !
Herkes hazırdı.Atlatırız evellah !
Ve çatışma başladı...

Sıcak bir çatışmanın ardından Allahtan hiç şehit yoktu leş çoktu ama kaçanlarda vardı. Peşlerinden gidemedik mühimmatımız azdı.
- Afferin aslanlarım Afferin yiğitlerim, canlarım.
Sonra kişi kontrolu yaptım Asena hariç herkes burdaydı. Ahmetin yanına gittim.
- Ahmet Asena nerde ?
- Komutanım, o sizle gelmedi bende gitti sanmıştım.
- Ne demek gelmedi . Arkamday...
Can , Metin, Çaylak ! Benimle gelin Asena komutan yok !

Yaklaşık yarım saattir atıyorduk . Hiçbir iz yoktu. O sırada sesler duymaya başladık biri deli gibi küfrediyordu. Bu Asenaydı. Heyt be kızım be !

Hep birlikte oraya koştuk ve Asenaa...
Bütün atardamarlarımı kesmişler gibi hissettim, damarlarım kıpkırmızı olmuş atıyorlardı...
Bir terorist Asenanı üstüne çıkmış bir taraftan kafasına silah dayamış bir taraftan ona dokunmaya kalkıyordu...

Sonra çevik bir hareketle teröristi havaya kaldırıp yere fırlattım. Üstüne ayağımla vurup delice yumruk atmaya başladım. Öldürüyordum onu her tarafından kan fışkırıyordu. Sonra ayağa kalktım ve bütün bir şerjörü üstüne boşalttım.
- Alparslan komutanım yeter öldü !
Asenaya döndüm. Sinirli bir şekilde.
- Sana peşimden gel demiştim.
- Ben ne yaptım gelmedim mi ? Seninle koşarken arkama silah dayadı.
- Ba..bana bağırabilirdim.
- Bağıramazdım.
- Neden !
- Çünkü sana bağırsaydım benimle ve bu itle ilgilenicektin timi unutcaktın teröristlerden haberleri olmucaktı.
- Aa! Asena hanım timi kurtardı .
- Evet gerekirse tim için ölürüm en büyük hayalim değilmi zaten.
- Bırak gelmeseydim o adam sana kim bilir neler yapardı ?
- Başa kakcaktıysan yapmasaydın beyefendi.
- Hee ! Yapmasaydım . Sana ne olurdu farkında mısın ?
- Ben kendim kurtulurdum ayrıca seni ne ilgilendirir bana ne olduğu ne güzel değilmi benden d kurtulurdun.
Ve işte hiç söylemek istemediğim kelimeler ağzımdan çıktı.
- Doğru sen gibi bir kız için sorun olmaz . Önce hastanedeki sevgilin , sonra ondan ayrılıp hemen bulduğun bugün gelen sevgilin. Aa! Yoksa yanılıyormuyum o adamı aldatıyo musun ? Valla senden her şey beklenir. Kucaktan kucağa koşan kızlardan. Biliyor musun ? İlk geldiğinde seni namuslu, aklı başında , ağır bir kız olarak düşünmüştüm ama bakıyorumda çook yanılmışım...

Vee ! Yeni bölüm...
Nasıldı ?
Heyecanlı olduğunu söylemiştim...
Sizce ne olucak Asena ne dicek ve önemlisi Alparslan gerçekleri sonunda öğrenicek mi ?
Biraz geç oldu ama özür dilerim..
Birdaki bölümde görüşmek üzere

Bir Bordo Bereli Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin