Hayallerimiz Vardı

7.9K 358 13
                                    

~ Asena ' ın ağzından ~
Aradan 1 gün geçmişti . Biz kışlaya işimizin başına , kusaylarda köye biraz dinlenmeye gitmişlerdi. Çay ocağında bütün tim çay içiyoduk desek yalan olur çay buz gibi olmuştu. Kimsenin boğazından bir şey geçicek hali yoktu. O sırada bir hışımla Hakan içeri daldı. Endişeli ve korkulu tavılarla Alparslana ilerledi. Alparslan şaşırmış bir şekilde
- Ne oldu Hakan ? Bir sakin ol.
- Sakin makin olamam abi Hilale ulaşamıyorum.
- Nasıl ulaşamıyorum ?
- En son adliyeye dosyaları alıp eve geçmek için çıkmıştı. Bir gündür arıyorum cevap yok eve gittim kapıyı açan yok delircem.
- Nasıl ya ? Merak etme elbet çıkar bir yerden.
Allah Allah Hilal nerdeydi acaba ? Banada adliyeye gideceğini söyledi.
Atıldım.
- Adliyeye baktın mı Hakan ?
- Yok Asena bakmadım.
Alparslan gülerek konuştu.
- E oglum gidelim bir bakalım ordadır büyük ihtimal.
Sonra ikisi Hakan getirdiği hışımla geri çıktılar biz se çaylarımızı içmeye daha doğrusu içmemeye koyulduk.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Odam da öylece oturuyordum. Alparslanların gitmesinden en az yarım saat geçmişti ama arayan yoktu. Acaba bir şey mi oldu diye düşünürken Alparslanı aramaya karar verip telefonu aldım.

- Alo A..asena ?
Alparslan komutana ne oldu ? Çok bitkin ve öfkeli konuşuyordu .
- Ko..komutanım haber vermediniz bende merak etmiştim.
- Ase..sena ben seni unuttum en iyisi sen buraya gel çok kötü olaylar çok.
- Ne oldu komutanım ?
- Asena buraya gel...
Hemen çantamı aldım kamuflajımın üstünü giyip odadan çıktım.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Taksiden inip adliyenin önüne geldiğimde gördüğüm manzara karşısında şok oldum. Adliyenin bahçesinde bir sürü polis , jandarma, olay yeri inceleme. Etrafı sarı naylon gibi şey çevirmişlerdi kimseyi almıyorlardı içeri zorla girmeye çalışan habercilerde cabası. Ben hızla içeri girince polis benim asker olduğumu görünce başıyla onay yapıp gazetecilere yöneldi. Hemen içeri daldım.Merdivenlerde oturan Alparslanın yanına koştum.
- Komutanım ! Ne oldu burda ?
- A..sena sen kendin bak istersen.
Sonra kafasını dizlerinin arasına koydu.

Hilalin odasına gittim. İçeri girince o korkunç görüntü karşıladı beni. Her taraf dağıtılmış ve yerlerde kan izleri var. Allahım ne oldu burda ? Ve en önemlisi Hilal nerde , nasıl ?

Koştum tekrar Alparslanın yanına...
- Ko..komutanım Hilal nerde , durumu nasıl ?
- Bilmiyorum Asena Allah kahretsin ki bilmiyorum.
- Nasıl bilmiyorsunuz ?
- Geldiğimizde oda bu haldeydi ve Hilal yoktu.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Hâla olayların şokundaydım. Alparslan mahvolmuştu , beraber merdivenlerde oturuyorduk. O sırada yanımıza genç bir polis geldi. Elinde bir paket , paketin üstünde Alparslan Komutana yazıyor.
- Alparslan komutan sizsiniz galiba .
- Evet , benim.
- Bu size .
Alparslan hızla paketi aldı ve merdivene bıraktı. Ben bir pakete bir Alparslana bakıyordum. Sonunda heyecandan patladım.
- Ee komutanım açmıcak mısınız ?
- Şu an umrumda değil.
- Komutanım belki önemlidir belki Hilalle ilgilidir.
- Öyle mi diyosun .
Sonra paketi aldı ve ağır hareketlerle açmaya başladı.

Tamda tahmin ettiğim gibi bir telefon...

Arkadaşlar biliyorum kısa ve geç geldi bölüm ama memleketteyim tatilde bayram için oyuzden boş günüm olmuyo. Atabildiğim kadarıyla hep atmaya çalışıcam. Eskisi kadar sık olmayabilir çok özür dilerim. Ama tatilden sonra tam gaz devam...

Bir Bordo Bereli Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin