~ Asena ' ın ağzından ~
Alparslan video bitince sinirle kükredi.
- Hiç vazgeçmicek bu adam.
Hakan da hiddetle olamaz olamaz diye bağırıyordu. Bense aklımda ki soruyla boğuşuyorum. Sonra Hakan bir anda Alparslana döndü.
- Değerli değil , değerli değil abi ! Hilalin hayatından değerli değil. Vermek zorundayız.
- Olmaz hakan olmaz ! Allah kahretsin ki olmaz.
Bende ki sabır ve merak doruğa ulaşmıştıki kendimi tutamadım.
- Ya bir sakin ! Öncelikle bu Haşmen kim biri bana açıklasın.
Ben böyle patlayınca Alparslan bana döndü ve "bilmiyor musun ?" bakışı attı. Bende ona " ne ?" bakışı atınca kafasını iki yana salladı ve konuşmaya başladı.
- İki sene önce jöh (jandarma özel harekat) dan kaçarken yaralı halde ele geçirildi. Ve iki müebbet olarak iki senedir içerde.
- İyi de Komutanım Apoyla ne ilgisi var ?
- Şöyle ki Asena... Karısı.
Ne ? Karısı mı ? İyi de bir insan karısını bu kadar mı sever ?
- İyi de neden ?
Tam Alparslan konuşurken içeri hiddetli bir giriş yapıldı. Biz merakla bakarken gördüğümüz kişi bir komutandı. Kollarında ki rütbelere bakılırsa general...
Alparslan ve diğer herkes saygı duruşuna geçti tabii ki de bende.
- Alparslan !
- Yavuz komutanım !
- Neler oluyor böyle sizi yerinizde iyi misiniz ? Diye ziyarete geliyorum. Olanlara bak. Gelirken asker biraz anlattı. Başınıza neler gelmiş. Tamam ben şırnakla ilgileniyorum işim başımdan aşkın ama ginede bir haber verseydin.
- Komutanım öyle her şey çok hızlı gelişti.
- Neyse neyse son durum ne ?
- Takas istiyo .
- Kiminle ?
- Haşmen...
- Ahh ! Tahmin etmeliydim. Bu adam asla vazgeçmicek Haşmeni hapishaneden kaçırmak için elinden geleni yaptı ve olmadı hâla yılmadı. Bir insan karısını bu kadar mı sever ?
- Evet komutanım haklısınız ama bence bu iş sevgiyle ilgili değil. Haşmen yakalanmadığı sürece sırf onun yüzünden bir sürü şehit verdik. Aynı zamanda aponun karısıydı ve beraber hareket ediyolardı. Aponun sağ eliydi. Şimdi o gidince apo tek elli ve böylelikle kötü duruma düştü. Bütün planları alt üst oldu. Buyuzden haşmeni bu kadar istiyo.
- Sende haklısın Alparslan.
Bir saattir yerdeki kırık sandelyeyle uğraşan Hakan sonunda konuya atladı.
- Ee yavuz komutanım ne yapıyoruz ?
- Şunu yapıyoruz askerler (arkasındaki askere işaret çaktı ve asker kordinat kağıtlarını getirdi)
Haşmen yerine bir askerle tsk dan benzeyen bir kadın asker gönderiyoruz. Sizin tim ve hakanların tim bölgenin hemen arkasındaki kayalık bölgedesiniz öncelikle haşmen yerine koyduğumuz askeri teslim edip hilali alıyoruz tabi bu sırada kulak irtibatıyla timlerle iletişime geçiyo bu asker hilali alınca size haber veriyo haşmen yerindeki asker gizlediği silahı çıkartıp ilk atılımı yapıyor sizde kayalıktan çıkıp bunları ve apoyu paketliyorsunuz anlaştık mı ?Hepimiz bir anda bağırdık.
- Emredersiniz komutanım !
O sırada Yavuz komutanla gelen asker ona telefon getirdi ve general yavuz odadan çıktı.
~ Alparslan ' ın ağzından ~
Hemen Asenaya döndüm.
- Asena timi hazırla siz çıkıyorsunuz ben gelmiyorum ben burdan yöneticem bu sefer sana güvenebilir miyim ?
Alaylıca güldü bana odadan çıktı.
- Can sen kal bilgisayar konusunda yardımın olucak.
- Emredersiniz konutanım !
Hakana döndüm. O çoktan çıkıyordu bende bilgisayarın başına geçtim kulaklığı taktım.Asena lar gideli yarım saat olmuştu onlardan haber bekliyordum. O sırada gözüme bir dosya ilişti açıp baktım. Ha!.. Bu sabah ki dosya videonun atıldığı yerin kordinatları. O an aklıma danj etti.
Niye ki ?
Bu haşmeni istediği mesajı bana saat 4 de atmıştı. 6 da mardinin içinde kızılderenin orda buluşma teklif etmişti. E bu mesajları sınır dışında atmıştı. Niye uzakta istemişti.
- Can !
- Emredin komutanım !
- Bu aponun videoları attığı sınır dışında ki yerden bu yeni attığı kızıl ırmağa tahmin en iyi kaç dakikada gelirler.
- Komutanım bir bakıyım .
...
- Komutanım en iyi helikopterle gelirlerse 4 saat en en iyi 3, 30 saat...Bi dakika !
Olamaz...Yeni bölüm...
Nasıl beğendiniz mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bordo Bereli Hikayesi
Action-Adı ne ? dedi Alparslan komutan -Asena o an sessizlik oldu.kız mıydı ? ... -ben buraya ölmeye geldim ve beni yolumdan kimse vazgeçiremez...