Saçmalama , ne kıskanması ?

14.8K 587 24
                                    

Medya = Hakan ( kim olduğunu bölümde öğreniceksiniz )

~ Alparslan ' ın Ağzından ~

Gözlerim uykusuzluktan şişmişti , burnuma gelen hastane kokusu artık rahatsız etmiyordu , 2 gündür burdaydım. Asenayı bekliyorduk hâla yoğun bakımdaydı. Aklımdan ölme riskini hiç çıkaramıyordum ya ölürse ya... Allahım ben bir insanı hayallerinden nasıl ayırırım...

O sırada çaylak yanıma yaklaştı.
- Komutanım !
- Söyle çaylak .
- Komutanım , belki zamanı deil ama sizi sevindirecek bir haberim var.
- Söyle çaylak .
- Hakan komutanım burda göreve başlamış .
Hangi Hakan ? Bizim Hakan mı ? Kardeşim Hakan mı ? İstanbul da beraber bitirmiştik akademiyi sonra ayrılmıştık . Arada İstanbul da buluşuyorduk ama sıklıkla telefon...
- Vay be kardeşim be ! Buraya gelmiş ha !
Şu an bedenimin yarısı ayağa kalkıp zıplamak istesede , yarısı... Hiç yerinden kalkmak istemiyordu . Bu Asenanın durumu beni bitirmişti.
- Komutanım ! Haddime deil ama bence burda otururak bir şey yapamazsınız .
Doğruydu burda otururak bir işe yaramıyordum en iyisi gidip Hakanla biraz kafayı dağıtmak.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Bir saattir cafede Hakanı bekliyordum. Salak yine geç kalmıştı.
O sırada içeri gözlerinde güneş gözlüğü , üstünde siyah t- shirtü ve siyah kotuyla Hakan geliyordu . Her zaman ki havasıyla (!) Ayağa kalktım .
Birbirimize en içten sarıldık. Özlemişim kardeşimi ...
- Vay , Alparsalanım.
- Kardeşim.
Oturduk , iki çay söyledik.
- Ee..! Seni kim attı buraya ?
- Abi biliyosun senin memleketteydim. Görevim bitti buraya istedim tayinimi. Ee... Tabi bir sebebi .
- Neymiş o sebeb ?
- Bir kız var. Alparslan ama öyle normal değil evlenicem . Kız bildiğin kızlardan değil çok namuslu tam benlik . Ailesi Erzurum da. Kendisi mardin de savcı...
- Vay be kardeşim be sende damat oluyon ha !
- Öyle canım . Eee sende yok mu böyle evlenme falan.
- Yok be ! Kendime göre doğru dürüst bir kız bulamadım . Zaten boşver ben halimden memnunum . Ee... Adı ne yengemizin ?
- Hilal .
- Güzel ismi varmış . Resmi yok mu ?
- Olmaz mı ben nasıl dayanıyorum her gün .

 Resmi yok mu ?- Olmaz mı ben nasıl dayanıyorum her gün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir an kan beynime sıçradı , şok geçirdim. Bu... Bu benim kuzenim Hilal !
Ayağa fırlayıp , Hakanın karşısına geçtim. O da şaşırmıştı.
- Lann ! Bu benim kuzenim HİLAL !
- Nee... Na..na..a nasıl  se..senin kuzenin ?
- Halamın kızı YA !
- Ooo ! Huh ! S**tım. Oğlum bir sakin ol ben ciddi diyorum bu ay evlenme teklifi edicem . Hem benim gibi bir adamı bulmuşsu daha iyi deil mi ?

Biraz daha sakinleşip yerime geçtim.
- Oğlum sen şimdi onun elini de tutmuşsundur , sen onu öp...
Bakk bak Hakan damarım atıyo !
- Oğlum sakin ol ! Evet elini tuttum ama sahipsiz sanmasınla diye sonra biri laf falan atar katil olurum !
- İyi, tamam elini tutucaksın tabi. Amaaa... Hakan ya öp... Bak yine damarım atıyo.
- Ya oğlum o damara söyle bir yerinde dursun ! Öpmedim . Bikere öpcektim tokatı yapıştırdı.
- İyi , nee ne demek öpcektim.
Ayğa kalkıp yumruğu yapıştırdım. Ohh rahatlamıştım.
- İyi yapmış .
Kanayan burnunu tutarak cevap verdi Hakan
- Kim, Neyi ?
- Hilal , iyi yapmış .
- Off ! Be oğlum çok acıttın. Neyse beni bırakta sizin kışlayı duydum . Geçmiş olsun.

Daha sonra ona her şeyi ayrıntılarıyla anlattım.
- Hoh be abi ! Neler yaşamışsın ama sende hıyarsın. Kız senin hayatını kurtarmış sen demediğini bırakmamışsın bide timden atcam demişsin.
- Sorma oğlum !  Çok pişmanım.
- Bide oğlum sen bu Asenayı kıskanıyo olma .
Sırıtarak yüzüme bakıyodu.
- Saçmalama , ne kıskanması ?

Arkadaşlar kişileri anlatan bir bölüm istermisiniz ? Daha kolay okursunuz . Yoksa böyle iyi mi ? Anlaşılıyor mu , kimin kim olduğu ?

Bir Bordo Bereli Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin