~Asena' ın ağzından ~
Hâla olayın şokunda televizyona bakıyordum. Alparslan hızla ve hiddetle yanıma oturdu.
- Kim o Asena ? Sen nerden tanıyosun?
- Bu o.. Bu nu gördüm komutanım. KOMUTANIM bu kim ?
- Bu büyük bir terörist başı öldürmeye yemin ettiğim adam. Bu adam varya Asena benim 5 askerimi şehit etti.
- Ko..komutanım ben bu adamı kışlada gördüm.
- Ne ? Nasıl yani ?
- Komutanım biliyosunuz benim camım bahçeyi görüyo. Ben kışlaya döndükten sonra odama geçtim. Sonra camdan bu adamı gördüm. Telsizle biriyle konuşuyordu. Terörist olduğunu anladım hemen silahımı alıp gidiyordum ki zaten herhalde bomba patladı başka bir şey hatırlamıyorum.
Alparslan komutan bir anda havaya fırladı çok sinirliydi. Oda da bir oraya bir buraya gidiyordu.
- Allah kahretsin ! Demek sen yaptın apo . Seni geberticem Allahsız köpek.
Senin kanını kendi ellerimle akıtıcam şerefsiz o***** çocuğu.Sonra bir anda duvara vurdu . Duvar çökmüştü. Sonra gözlerim Alparslanın eline gitti. Çok fena kanıyordu. Oda da dolaştıkça yerler kan oluyordu. Daha fazla dayanamadım. Zorda olsa ayağa kalktım.
~ Alparslan ' ın ağzından ~
Hâla çok sinirliydim. Arkamı döndüğümde Asenanın ayağa kalkmış bana doğru geldiğini gördüm.
- Asena ne yapıyorsun? Daha taburcuna 1 hafta var , niye kalktın ?
- Boşver beni ! ALPARSLAN elin !
Bi an elime baktım. Gerçekten kötü kanıyordu. Bir dak... Bir dakika... O bana Alparslan mı dedi ? Sadece Alparslan . Gerçi Alparslan en güzel onun ağzından çıkmıştı. Kendine gel Alparslan onun sevgilisi var .
- SEN ne hakla bana Alparslan dersin ne olursa olsun karşında komutan var!
- Ko..komutan..ım özür dilerim.
Sonra dolaptan peçete aldı ve elimi temizlemeye başladı.
Bense sadece onu izliyordum.
××××××××××××××××××××××××××××××××
~ Hilal ' in ağzından ~
Son dosyayıda imzaladım. Sonunda bitmişti. Öğle molama 5 dakika kalmıştı. Çantamı , ipadimi ve telefonumu almış tam çıkıyorken kapı açıldı. İçeri kim girdi dersiniz ? Hakan?
- Özür dilerim. Yüksek müsadenizle bugün Sayın Savcı Hilal Göktutan 'ı öğle yemeğine götürmek isterim.
Hafifçe gülümsedim.
- Hımm... Bir düşüniyim . II.. Olmadı. Malesef başka biriyle randevum var.
Bunu duyunca Hakanın yüzü limon yemiş çocuk gibi oldu. Daha fazla ciddi duramadım ve gülmeye başladım.
- Tamam tamam . Şaka yaptım. Gidelim bakalım.Hakan beni yöresel bir Mardin lokantasına getirmişti. Çok güzel bir yerdi.
- Eee ... Prenses ailede herkes biliyor artık beni değil mi ?
- Zaten annemlerle tanıştın. Diğerlerinede söyledim yanlız biri kaldı.
- Kim ? Kim kaldı ?
- Alparslan abim ya ben ona hiç söyleyemedim. Zaten dün ağzımı arayıp durdu. Valla duyarsa beni hastaneye seni mezara gönderir valla!
Bir anda Hakan gülmeye başladı .
- Ya ! Hakan niye gülüyorsun ! Komik mi ?
Sonra hakan bana her şeyi anlattı. Ah! Be ! Bu yüzden ağzımı arayıp durdu.
Alacağın olsun Alparslan abi !
××××××××××××××××××××××××××××××××
~ Asena ' ın ağzından ~
Pansumanı yaptırdıktan sonra Alparslan gitmişti sonra bir iki kere abim , annem uğramışlardı. Şimdi de oda da tektim. Çok canım sıkılıyordu. O an aklıma bir fikir geldi acaba Alparslanın sosyal medya hesabı varmıydı ? Biraz araştırdıktan bir hesap buldum. Alparslanın hesabı. Çok fotoğrafı yoktu. Çoğunun altında özlü söz veya hiç bir şey yazmıyordu.
Sonra bir fotoğrafına bastım. Siyah pantolon siyah t- shirt ve güneş gözlüğü takmıştı. Şimdi Allah var taş gibiydi. Eee.. Asena Allah bir boy vermiş bir pos vermiş bir adem elması bir göz vermiş bir saç amannn banane gerisini de koyvermiş yani . İçi kötü içi... Herkese hart hurt çatıyo hele bana bağırıp duruyo yani bazen iyi bazen kötü anlamıyorum ki. Neyse telefonu komidine koyup uyumaya karar verdim.
××××××××××××××××××××××××××××××××
~ Alparslan' ın ağzından ~
İki kulağımda çınlıyordu. Çok gıybetçim var çook... Ve yine burdaydım. Ne zaman dertlensem sıkıntılansam buraya gelir kafa dinlerdim. O sırada telefonuma bildirim geldi.
Asenay61 seni takip etmeye başladı .
Bu bizim Asenamıydı ?
Profilini açtım incelemeye başladım bir sürü fotoğrafı vardı. Fotoğrafların kitapları ve fotoğraf çekmeyi çok sevdiği belliydi. Bir çok ülke gezmişti.
Beyenileri baya fazlaydı. Çoğuda erkekti Allahım bune damarım atıyor. Neyse Alparslan sakin ol, onun sevgilisi var evlenicekler saçma duygulara kapılma...
O sırada bir fotoğraf gördü. Asena yere bağdaş kurup oturmuş iki eliyle başını kavramış üzgün bir şekilde manzaraya bakıyordu. Altına " Hayat acı be ! " yazmış. Kim üzerdi kim kıyardı Asenaya.
Ben üzmüştüm, ben kıymıştım ona ...
Offf ! Offf !
Önümde ki çay bardağını yere fırlattım. Kalbim gibi o da paramparça...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bordo Bereli Hikayesi
Action-Adı ne ? dedi Alparslan komutan -Asena o an sessizlik oldu.kız mıydı ? ... -ben buraya ölmeye geldim ve beni yolumdan kimse vazgeçiremez...