Zaraz po zjedzonym śniadaniu dwójka chłopaków wróciła do swoich pokoi, jednak Iwaizumi nie wiedział o onigiri które Oikawa potajemnie kupił dla swojego współlokatora.
Jednak nawet po godzinnej kąpieli po Kuroo nie było nawet śladu, zaczął nawet podejrzewać że znów go pobili, ale jego podejrzenia zostały rozwiane przez smsa którego dostał.
Kuroo Tetsurou
Już się stęskniłeś?
Ja
Pojebało cię chyba
Ale gdzie jesteś?
Kuroo Tetsurou
Już wracam
Nie musisz się martwić :)
Ja
Luźna guma (Nie wysłano)
Chyba cię serio pojebało
Może lepiej wróć do tego szpitala
Kuroo Tetsurou
Dobra, dobra
Nie musisz na mnie czekać rybko :*
Kuroo Tetsurou ustawił/a twój pseudonim jako Rybcia <3
Ja
Zabij się
Rybcie to ty możesz kupić sobie w sklepie
I się nią udławić :D
Ustawiłeś/aś pseudonim użytkownika Kuroo Tetsurou jako "Szmaciarz </3"
Idę spać
Dobranoc Kuroo (Nie wysłano)
Obyś miał wypadek :DDDD
Szmaciarz </3
Kct
Dobranoc Oil
Ja
Sam jesteś Olej
Zablokował telefon i odłożył go na szafkę, wyjął z plecaka onigiri po czym położył je na łóżku swojego współlokatora postanowił jeszcze dać informacje że ma to zjeść bo nie wiedział czy mózg starszego jest na tyle rozwinięty by wiedzieć co się robi z jedzeniem. Wyrwał kartkę ze swojego zeszytu od biologi i napisał na niej jeden, prosty wyraz którego przekaz na 100 procent jego zdaniem dotrze do bruneta, położył przedmiot obok ryżowych kulek zadowolony z siebie. Zanim położył się spać sprawdził jeszcze czy drzwi są zamknięte, jednak kiedy już układał się do snu pod swoją głową poczuł coś twardego. Tym cosiem okazała się być Mina, chłopak długo zastanawiał się co zrobić z pluszakiem ale finalnie położył delfina obok swojej głowy.
Gdy Kuroo wszedł do pokoju Oikawa już dawno spał ale co najbardziej go zdziwiło to Mina którą młodszy obejmował, oczywiście jego kołdra została skopana na ziemie co oznaczało że chłopak poszedł spać dobrą godzinę temu. Skąd nastolatek to wiedział? Ponieważ zdążył zauważyć jak tamten się wierci podczas głębokiego snu, był bardzo spostrzegawczy więc grzechem by było gdyby nie zauważył takiego banału.
CZYTASZ
Gloria
Fanfiction¦ Gdy Oikawa jest podłym skurwielem ¦ ¦ Gdy Kuroo chce go naprawić ¦ Ile będzie musiał zapłacić za tą chęć pomocy? UWAGA: dużo wulgaryzmów