Serap Öncü
7 yıl önce
Babam tekrar televizyonun başına kurulmuş bir yandan içki içip bir yandan maç izliyordu.Futbolcular golü kaçırdıklarında ağza alınmayacak küfürler ediyordu.Ben de masada ders çalışıyordum.Korkudan babama bir şey de diyemiyordum.
"Hoş geldiniz oğlum."
Abilerimin geldiğini anlayınca direk kapıya gittim.Yusuf abim beni görüp yanıma geldi.Omuzlarımdan tutup tekrar masaya oturttu ve kulağıma fısıldadı.
"Sakın buradan kalkma." deyip saçlarımı öptü.Gülümseyip kalemi tekrar elime aldım.
"Yusuf.Veysel.Parayı alayım."
Veysel abim parayı çıkartıp verdiğinde babam beklentiyle Yusuf abime baktı.Yusuf abim ben bisiklet istediğim için para biriktiriyordu.Sırf bana bisiklet almak için eksik para verip kaç kere babamda dayak yemişti unutmuştum.Yine eksik para verdiğinde babam Yusuf abime döndü.
"Sen bana eksik para mı veriyorsun lan?" deyip sert bir tokat attığında abim yere düşmüştü.Ağzından kan geldiğini görünce gözlerim doldu.Abim bana baktığında ülümseyip gözümdeki yaşı işaret etti.Elimle silip gülümsedim.Babam o sırada bana döndü.
"Sende başımıza doktor olacağım deyip durdun.Sokaklarda sürtüklük yapmaktan başka bir işin yok." deyip defterlerimi alıp yere fırlattı.Korkuyla geri kaçmıştım.Veysel abime baktığımda babama gülerek baktığını gördüm.Babam bana tokat atacakken arkadan biri gelip onu tutmuştu.
"Sakın.O kıza dokunma."
Babam alayla abime döndü.
"Ne yaparsın?"
"O elini kırarım."
Babam hızlıca abimin elinden kurtuldu ve bana arka arkaya tokatlar ve tekmeler attı.O acıyla yere düşmüştüm.Her taraf bulanıklaşmaya başlamıştı.
"Kır elimi hadi.Bekliyorum."
Abim babama doğru hamle yaptığında kendini direk yerde bulmuştu.O da tokat ve tekmelerden nasiplenirken göz göze geldik.Bana gülerek baktığında tepki vermeyince kaşlarını çatarak bana baktı.Babam durduğunda ikimize bakarak konuştu.
"sen ve o.ospu kız kardeşin s..... olup gidin evimden."
"Babam haklı.Bu eve para kazandıramayacaksanız bu evde durmanızın bir anlamı yok.Çıkın gidin evimizden."
"Veysel.Gel seninle baba oğul dışarı çıkalım."
Babam ve abim dışarı çıktığında orada o halde ne kadar kaldık bilmiyordum.Annem eve geldiğinde bizim halimizi görünce çığlık attı.
"Yusuf.Serap.Ne oldu size?"
Abim o sırada zorlanarak da olsa ayağa kalktı ve odamıza doğru gitti.Birkaç dakika sonra geldiğinde elinde iki tane bavul vardı.Yanıma gelip beni kaldırıp koluma girdi ve bavullara yöneldi.O sırada annem önüne geçti.
"Yusufum.Ne oldu annem size?Baban mı yaptı?"
"Çık önümden anne."
"Allahın adını verdim.Ne oldu anlat.Anlatmadan çıkmam."
"Oğlun ve kocan geldiğinde sana anlatsınlar.Biz artık yokuz." deyip bavulları aldı ve hızlıca dışarı çıktı.Abimin yanında yürürken gözlerim anneme takıldı.
"Abi.Annem.Niye.Ağlıyor."
"Bir şey yok prenses."
Gözüm elindeki bavullara çarptı.
"Biz.Nereye-"
"Artık bu evde yaşamayacağız."
O anda gözüme bir ev çarptı.
"Abi.Bu evde yaşayalım mı?Çok güzel burası."
Abimin gözü eve çarpmıştı.
"Söz veriyorum çok param olunca sana bu evi alacağım."
4 yıl sonra
Abim ile çok çalışıp askeri okulu kazanmıştık ve bugün mezun olmuştuk.Biz abimle konuşurken komutanımız yanımıza geldi.
"Bu seneki okul birincilerimizle konuşmaktan onur duyarım." dediğinde abimle aynı anda asker selamı verdik.
"Yusuf.Seni hemen göreve çağırıyorlar."
"Görev mi?"
Komutan evet anlamında kafasını salladı.
"Peki ne kadar sürecek?Kaç gün?"
"Gün değil.3 Yıl."
O anda abim ile göz göze geldik.
"Ama komutanım ben kardeşimi bırakıp-"
"Kardeşin emin ellerde olacak.Jaguar timini duymuşsundur.Kardeşin oraya prenses olarak kabul edildi."
"Peki komutanım."
Komutan yanımızdan gittiğinde direk abime döndüm.
"Abi. Ben sensiz ne yapacağım?"
Abim beni çekip sarıldı.Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.
"Ağlama.1095 gün sonra yanındayım."
Abime iyice sokuldum ve kokusunu içime çektim.Ayrıldığımızda abimin çantasını çoktan getirmişlerdi.
"Araç seni bekliyor Yusuf."
Abim kafasını sallayıp arkasına bakmadan gitmeye başladı.Arabaya binmeden önce bana uzun bir bakış attı.
Gülümseyerek el salladığımda arabaya bindi.Ama nereden bilebilirdim ki bu günden sonra her şeyin değişeceğini?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantasyBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...