31.BÖLÜM

17 2 2
                                    

MULTİMEDİA BERKAY

BERKAYAŞKIMI ÇOOOK SEVECEKSİNİZZZ...

Genç çocuk,gözlerini açtığında başının üstündeki ağırlıkla birlikte tekrar gözlerini kapattı.Başının üstünde keskin bir ağrı vardı ve gözlerini açmakta zorlanıyordu.Uğultulu sesler geldiğinde kapının açılıp kapandığını ve içeri birinin girdiğini hissetti.

"Bugün nasılsın?"  

Bir kız sesi duyduğunda gözlerini açmaya çalıştı ama ışıktan dolayı zorlanmıştı bu sefer.Kız hareketlilik hissettiğinde ona baktı.

"Berkay?" deyip yanına eğildiğinde sesi çatallı çıkmıştı.

"Işığı kapatır mısın?" dediğinde kız başını sallayıp ışığı kapattı ve koşup hocasına haber verdi.Hocası kontrol ettikten sonra kıza döndü.

"Normal odaya alabilirsiniz." dediğinde kız kafasını sallayıp Berkay'ın yanına gitti.

"Ben Asya.Özel hemşirenim." dediğinde Berkay başını salladı.

Kerem

Telefonuma mesaj geldiğinde Asya'nın mesaj attığını görüp mesaja baktım.

"Sizinki uyandı.Haberiniz olsun." dediğinde gülümsedim ve Selin'e baktım.

"Berkay uyanmış." dediğimde kafasını salladı ve dolaptan düşen bir kağıda baktı.

"Bu kim ya?" dediğinde yanına gittim ve fotoğrafa baktım.Bir çocuk ve bir kadın vardı.

"Bu kadın annen değil mi?" dediğimde dikkatlice baktı ve başını salladı.

"Ama çocuğu tanımıyorum." deyip arkasını çevirdiğinde arkasında bir tarih ve isim vardı.

'13.05.1999-Kerem Berk Gençer.'

Seline baktığımda o da bana bakıyordu.

"Kerem bu sensin galiba.Ama Gençer ne alaka?" dediğinde fotoğrafı aldım ve dikkatlice inceledim.Bebeklik fotoğrafıydı.Yutkundum.

"Kenan abi beni yolda bulmuştu.Donmak üzereydim sadece adımı hatırlıyordum bana soy adınızı verdi.Galiba gerçekte üvey kardeşinizim." dediğimde Selin gülümsedi ve başını omzuma koydu.

"Bence o kadının yanına git." dediğinde başımı salladım.

**********************

Trabzona geldiğimde arabadan indim ve eve baktım.Tahtadan bir evdi ve iki katlıydı.Kapıdan küçük bir çocuk çıktığında gözleri bana çevrildi.

"Sen kimsin?" deyip yanıma geldiğinde ona baktım.

"Ben Kerem sen kimsin?" dediğimde eğilmemi işaret etti.Eğildiğimde kulağıma fısıldadı.

"Berk.Esma annem kimseye adımı söylememi istemiyor.Söylersem onun bebeği gibi kaybolurmuşum." dediğinde ona baktım.

"Benim de adım Kerem.Peki Esma annen nerede?" dediğimde beni içeri çekti.Eve girdiğimde bir küçük kız vardı.

"Berk kim bu abi?" deyip yanıma geldi ve gözlerime dikkatlice baktı.Gülümsedim.

"Ben Kerem.Sen kimsin?" dediğimde oturma odasına gitti ve bir fotoğrafla geri geldi.

"Bu sen misin?" dediğinde fotoğrafa baktım.Bendeki fotoğrafın aynısıydı.Elimdeki fotoğrafa bakıp gülümsedi ve beni yukarı çekti.Bir odanın önünde durduğumuzda kıza baktım.

"İçeride.Git konuş onunla." deyip aşağı indiklerinde kapıya baktım.

"Berk sen misin?" dediğinde bir süre orada öylece dikildim.Kapı açıldığında da göz göze geldik.

"Sen kimsin?" dediğinde ona baktım.

"Ben şey..." dediğimde Berk lafa atladı.

"Berk Kerem o.Geldi." deyip kıkırdadı ve aşağı indi.Kadına yani anneme baktığımda dikkatlice bana bakıyordu.Fotoğrafı uzattığımda direk arkasını çevirdi ve anında bana bakması bir oldu.

"Oğlum..." deyip direk bana sarıldı.Ellerim yanda kaldığında gözlerimi kapattım ve bir süre sonra benden ayrıldı.

"Şey gelsene." deyip kapıdan çekildi ve içeri girdim.Kapıyı kapattığında odaya baktım.Bir yatak,dolap ve kitaplık vardı.Oturduğunda ona baktım.

"Neden beni bıraktınız ve babam kim?" dediğimde başını eğdi.

"Ben bırakmadım.Kaçırdılar seni." dediğinde karşısına oturdum.

"Neden?" dediğimde başını eğdi ve anlatmaya başladı.

"Bir adam vardı.Bir ara sevmiştim onu.Sonra ondan hamile olduğumu öğrendim ve sen doğdun.Ona haber verdiğimde seni görmek istedi.Tam yanına götürdüğüm sırada da seni kaçırdılar." deyip bana baktığında dikkatlice ona baktım.

"Babam kim?" dediğimde derin nefes aldı.

"Baban Ares Gençer." dediğinde şaşkınlıkla ona bakıyordum.O adam şimdi benim babam mıydı?

SÜRÜ SAVAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin