37.BÖLÜM

9 3 0
                                    

8 ay sonra

Serap

Keremin kayboluşundan beri sekiz ay geçmişti.Aras her yerde onu arıyordu ama bir sonuç yoktu.Ares amca da kalp krizi geçirmişti ama şimdi iyiydi.Diğerleri ile birlikte son kez çalışmamızı yapıyorduk.Birkaç gün sonra Sebastian'ın yanına planımızı uygulamaya gidecektik.

"Serap.Arasın yanına gidebilir misin?" dediğinde Berkay,ona baktım.

"Neden?"

"Sürekli bilgisayar başında.Hiç uyumuyor." dediğinde derin nefes alıp başımı salladım ve yukarı çıktım.Odasına geldiğimde kapıyı çalıp içeri girdim.Bilgisayar önünde,kafasını masaya yaslamış şekilde duruyordu.

"Aras." dediğimde doğrulup bana baktı.Gözleri kıpkırmızıydı.Yanına gittim.

"Ne zaman uyumayı düşünüyorsun?" dediğimde yerinde gerindi ve bana baktı.

"Keremi bulana kadar uyuyamam." dediğinde bilgisayarı kapattım ve kolunu çektim.Kalktığında yatağına yatırıp üstünü örttüm.Tam çıkacağım sırada kolumu tuttu.

"Gitme." dediğinde yanına oturdum.Başını dizlerime koyduğunda saçlarını okşadım.Ares amca odaya girdiğinde çekilmeye çalıştım ama bırakmadı ve iyice sokuldu.

"Uyuyor mu?" dediğinde başımı salladım.Kapıyı kapatıp odaya girdi ve Arasın diğer tarafına oturdu.

"Seni hala seviyor." dediğinde Ares amcaya baktım.

"Biliyorum.Ama onu affetmem zor."

"Bilmediğin şeyler var.Zamanı gelince Aras sana anlatır.Ama şunu bil ki Arasın suçu yok." dediğinde Arasa baktım.Çocuk gibi uyuyordu.Gülümsedim ve saçlarını okşamaya devam ettim.

"Keremle yakın mıydınız?" dediğinde başımı salladım.

"Keşke bulabilsek onu." dediğimde Ares amca derin nefes aldı.

"Bulacağız kızım.Bulacağız."

****************

Gece gelen çığlık sesi ile hepimiz sıçrayıp dışarı çıkmıştık.Sesin geldiği yere gittiğimde Gamzeyi görmüştüm.

"Gamze." deyip yanına gittiğimde bakışlarının bir tarafta olduğunu gördüm.O tarafa baktığımda Keremi gördüm ve yanına koştum.Yanında boş bir akvaryum vardı ve üstü ıslaktı.

"Kerem.İyi misin?" deyip sarstım ve hafifçe tokatladım.Koşma sesi duyduğumda bize doğru gelen Arası gördüm.

"İyi mi?"

"Bilmiyorum." dediğimde kucağına aldı ve içeri götürdü.O sırada bizi izleyen bir siyah araba dikkatimi çekti.Ben arabaya bakarken camı açıldı ve bana baktı.Gördüğüm kişi ile gözlerim büyüdü ve geriledim.

"Kenan abi?"

SÜRÜ SAVAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin