26.BÖLÜM

28 5 0
                                    

Genç kız hastaneye gelip etrafa baktı.Yoğun bakımın önünde kimse olmadığını görünce gülümsedi ve odaya girdi.Hemşireyi görünce ona baktı.

"Hanımefendi şu anda-"

"Dışarı çık ve kimseyi alma." dediğinde gözleri morlaşmıştı.Hemşire çıktığında kız Selin'in yanına gitti ve kulağına eğildi.

"Selam ablacığım.Babamıza gitme vakti."

Şeyma

Arasla hastaneye geldiğimde Eray etrafta sinirli şekilde dolanıyordu.

"NE DEMEK NEREDE OLDUĞUNU BİLMİYORUZ?! BİLECEKSİNİZ?!

"Eray." 

Aras seslendiğinde Eray bize döndü.

"Ne oluyor?"

"Selin yok!" dediğinde diğer taraftan koşarak bir çocuk geldi.

"Enişte gören yok." dediğinde Eray duvara yumruk atmıştı.

"Kayıtlara baktınız mı?" dediğinde Aras,çocuk başını salladı.

"Kayıtlar silinmiş."

Selin

Uyandığımda karanlık bir odadaydım.Neredeydim ben?En son evde olduğumu hatırlıyordum.Kapı açılıp içeri biri girdiğinde bir kız sesi duydum.

"Biraz daha iyi misin ablacığım?"

Kaşlarımı çattım.

"Sen kimsin?"

"Seni iyileştiren kişi." deyip ışığı açtığında benim gibi sarı saçları olan bir kızla karşılaştım.

"Ah doğru tanışmadık.Ben Asel Arıcı.Sende Selin Sakman." dediğinde şaşkınca ona bakıyordum.

"Arıcı?Yani sen..."

"Sebastian'ın sizden sakladığı kızıyım.Ama artık tanışma vaktimizin geldiğini düşünüp seni almam için beni yolladı." dediğinde kapıya baktı.Sebastian içeri girdiğinde gülümsedi.

"Selam Selin.Uzun zaman oldu değil mi?" deyip yanıma geldiğinde tiksinircesine ona bakıyordum.

"Ne istiyorsun?"

"Bir düşünelim.X grubunu tekrar aktif etmek mesela.Ve ilk senden başlıyorum." deyip dibime girdi.

"Girmezsem?"

"Duydum ki Berkay dönmüş.Ona zarar gelmesini istemezsin değil mi?"

Berkay benden 

iki yaş küçük kuzenimizdi.Psikopat babası annesini gözünün önünde öldürdüğünden beri Trabzon'da yurtta kalıyordu.

"Hiçbir şey yapamazsın."

Sebastian gülümsedi.

"Katılmayacağına emin misin?" dediğinde başımı salladım ve gözlerine baktım.

"Kesinlikle ve ASLA katılmayacağım." dediğimde Asel'e işaret etti.Asel başını sallayıp dışarı çıktığında bana baktı.

"Seçiminin nelere sebebiyet vereceğini göreceğiz.Üstün dolapta." deyip dışarı çıktı.

********

İki saat sonra Sebastian'ın adamlarından bir yanıma gelmişti.

"Misafirin geldi."

"Misafirim?Kim?" dediğimde kolumdan tutup beni evin salonuna götürdü.Sebastian arkası dönük şekilde duruyordu ve elinde silah vardı.Önünde biri vardı ama kim olduğunu göremiyordum.

"Efendim.Getirdim." deyip beni öne doğru itti adam.Bir an dengemi kaybettim ama toparlamıştım.Sebastian çekildiğinde bağlı olan Berkay ile göz göze geldik.

"Berkay." dediğimde bana baktı ve gözleri parladı.Adam beni diz çöktürdüğünde Berkay ile göz göze geldik.Sebastian arkasına geçti ve silahı başına doğrulttu.

"Kararında ısrarcı mısın?" dediğinde başımı salladım.Silahın kilidini açıp başına yasladı.Berkay gözlerini kapatmıştı.

"Bu kararın onun ölümüne sebep olabilir.İyi düşün." dediğinde gülümsedim.

"Hiçbir şey yapamazsın."

Sebastian adamlara Berkay'ı işaret edip geri çekildiğinde korkuyla bana baktı.

"Birşey yok korkma." dediğimde Berkay'ı dövmeye başlamışlardı.Kanlar içinde kalmıştı ve bayılmak üzereydi.

"DUR!" dediğimde Sebastian bana baktı.

"Evet mi?" deyip bana baktığında başımı iki yana salladım.

"Onu bırakırsan sana katılırım." dediğimde bir bana bir Berkay'a baktı.

"Tamam.Bırakın." dediğinde derin nefes aldım ve Berkay'a baktım.Bayılmıştı.O sırada aşağı bir çocuk inmişti.Asel ve Sebastian'ın bakışları ona çevrilmişti.

"Hoşgeldin Gürkan."

Çocuk başını sallayıp bana ve Berkay'a baktı.Sebastian silahı Gürkan'a verip kulağına bir şey fısıldadı.Gürkan gülümseyip başını salladı ve silahı alıp beline taktı.

"Geliyor musun Selin?"

Başımı salladığımda ilerlemeye başladı.Asel koluma girip sıkıca tuttu ve yürümeye başladı.Peşinden gidiyordum.Arabaya bineceğimiz sırada içeriden gelen silah sesini duydum ve duraksadım.

"Berkay!" deyip içeri koştuğum sırada Asel de peşimden geliyordu.

"Dur." dediğinde çoktan içeri girdim ve Berkay'ın başından kalkan Gürkan'ı görüp çığlık attım.Asel beni belimden tutup dışarı çıkartmıştı.

"Bırak beni!Berkay!" dediğimde Sebastian yanıma bir iğne ile gelmişti.Birden sapladı ve anında gözlerim kapandı.

"Uyandığın zaman Adora olacaksın."

********

Genç kız şehir dışında eğitimini tamamlayıp staj için İstanbul'daki hastaneye gidiyordu.

"Abi biraz daha hızlı olabilir misin?Geç kalmak istemiyorum."

"Kızım bu İstanbul trafiği.Ancak bu kadar oluyor." dediğinde kız ofladı ve geriye yaslandı.O sırada gözüne bir şey çarptı.Üst sokakta siyah uzun bir arabadan çıkan adamlar ve yola attıkları kan içindeki çocuk.Kaşlarını çattı.

"Abi biraz bekleyebilir misin?" deyip hızlıca arabadan indi ve sokağa koştu.Gözüne çocuk çarptığında koşuşunu hızlandırdı ve çocuğun yanına gitti.Her yeri kandı ve başında kurşun yarası vardı.İlk önce nabzına baktı ve nabzı yok denecek kadar azdı.Galiba öldü sanıp buraya atmışlardı.Kız çocuğun üstünü aradığında bir cüzdan buldu ve içindeki kimliği eline aldı.

"Berkay Arıcı."

Taksici arabasından çıkmış kızı izliyordu.

"Kızım bir sorun mu var?"

Kız taksiciye baktı.

"Acil ambulansı arayıp bu sokağın adresini verebilir misiniz?Çocuk ölecek yoksa.Acil demeyi unutmayın." dediğinde taksici hızlıca telefonunu alıp ambulansı aradı.

SÜRÜ SAVAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin