Genç kız on sekizinci yaş günü için hazırlık yapıyordu.Yakın olduğu arkadaşları gelecekti ve çok heyecanlıydı.Kapı açılınca abisinin geldiğini zannedip kapıya koştu.
"Bu ne süsleme böyle sök şunları."
Kızın babasının dediği şeylerle yüzü düşmüştü.
"Baba bugün doğum günüm arkadaşlarım gelecek."
Adam kıza öyle bir bakmıştı ki kız gerilemişti.
"Başlatma arkadaşlarına ve doğum gününe.Bugün evde işim var kimse gelmeyecek."
"Gelecekler." dedi kız bir an cesaretle.Adam kızın üstüne gidip silahını çıkarttı.
"Ne dedin sen bir daha söylesene?"
Kız duvara yaslandığında adam silahı kalbine tuttu.
"Gelecekler." dediğinde adam sadistçe güldü.
"Bakalım bundan sonra kutlayacak bir doğum günün olacak mı?" deyip silahın kilidini açtı ve kız ona korkuyla baktı.Keskin bir ses geldiğinde kız yere düşmüştü.Gözleri kapanmadan önce duyduğu son ses abisinin sesiydi.
****************
Serap
Selin sıçrayarak uyandığında ona baktım.
"Selin iyi misin?"
"Hıhı." deyip derin nefes aldı ve yandaki suyu içti.
"Kabus mu gördün?"
Selin başını salladığında ona sarıldım.Anında sarılmıştı.O sırada Aras içeri girdi.
"Ooo kaynaşmışsın-Selin ne oldu?" deyip içeri girdiğinde Seline baktım.Ağlıyordu.
"Selin." dediğimde odadaki banyoya koştu ve kapısını kilitledi.Arasa baktım.
"Biz inelim gelir o." dediğinde kafamı salladım ve elini tutup odadan çıktım.
*************
Aras bizi bir kafeye getirdiğinde ona baktım.
"Neden geldik buraya?"
Tam cevap verecekken kafenin kapısı açıldı ve kızıl saçlı bir kız göründü.
"Aras?"
"Cemre?" deyip güldüğünde,kız Aras'ın boynuna atladı.
"Çok özledim." dediğinde Aras onu döndürdü.Kötü bakışlarımı yolladığımda bana baktı.
"Cemre çocukluk arkadaşım.Cemre bu da Serap." dediğinde Cemre yanıma geldi.
"Merhaba memnun oldum yenge." deyip elini uzattı ve gülümsedi.Gülümseyip elini sıktığımda Aras'ın telefonu çaldı.
"Efendim Yusuf abi."
"Aras Şeyma yanınızda mı?"
"Hayır evde değil miydi o?"
"Eve geldim ama kapı açık ve içeride kimse yok." dediğinde Aras'a baktım.
"Bilmiyorum abi." dediğinde abim telefonu kapattı.
Şeyma
"Abla."
Seline baktığımda başını tutup bana geldiğini görmüştüm.
"Selin iyi misin?"
Yere çöküp çığlık attığında ayağa kalkıp yanına geldim.
"Gelme!" diye bağırdığında şaşkınca ona bakıyordum.Birkaç saniye sonra bana baktığında gözleri kıpkırmızıydı.
"S selin..."
Gülüp diğer tarafa gitti ve Serap'ın kılıcıyla bana geldi.
"Selin ne yapıyorsun?"
"Selin değil.Ölüm meleği." deyip bana doğru koştu.Ondan önce koşmaya başlayıp kapıyı açtım ve dışarı koştum.Tabi o da peşimden.Tam sokaktan döneceğim sırada Yusuf'un arabasını gördüm ve durdum.
"Şeyma!"
Selin'in sesi geldiğinde ona baktım ve hızlıca koşmaya başladım.
****************
Ne kadar koştuğumu bilmiyordum ama uçuruma gelmiştim.Etrafıma bakıp saklanacak yer aradım ama yoktu.
"Sonunda tek kalabildik ablacığım."
Arkamdan ses geldiğinde arkamı dönmemle yeri boylamam bir oldu.
"Disk nerede?"
Sebastian zihnine girmişti.
"Bilmiyorum." dediğimde yüzüme eğildi ve bıçağı yüzüme dayayıp saçlarımı çekti.
"Disk nerede?"
Çığlık atmamak için zor duruyordum.
"Bilmiyorum.1 dediğimde saçımı bıraktı ve beni bacaklarının arasına aldı.
"O zaman görüşürüz Şeymacık." deyip kılıcı kaldırdığında Kenan'ın sesini duydum.
"Selin sakın!"
Selin ona tiksinirce baktı.
"Korkak da geldi." dediğinde arkasında da Gamze vardı.Kalktığımda bir tarafa çekilmiştim.Çeken kişiye baktığımda Yusufu gördüm.
"Selin.Yapma abicim.Sakın."
Selin bir ona bir Gamzeye bakıyordu.
"Ölüm getireni durdurmak için ölümün habercisini kullanmak.Garip."
Kenanın gözleri morlaştığında Selin sadistçe güldü.
"Ve bir hipnozcu.Ah ne kadar büyük bir yetenek değil mi ezik?"
Gamze bir şeyler söylemeye başladığında Kenan da Selin'i sakinleştiren şarkıyı mırıldanıyordu.Selin'in elinden kılıç düştüğünde geriledi ve yere çöktü.Gözleri düzeldiğinde bana baktı.
"A abla.Özür dilerim."
Başımı salladığımda gözleri kapanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantasyBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...