Serap Öncü
"Kızlar.Aslan timi binaya geliyor.Kraliçe hepiniz aşağıda olun dedi."
"Ay ben şimdi o Tarıkla mı uğraşacağım?Saklayın beni." diye bağırdığında Aslı,hepimiz güldük. Zeynep banyodan çıktığında duraksayıp Aslı'ya baktı.
"Erkekler mi geliyor?"
Başımı salladığımda Zeynep bir an gözlerini kapattı.
"Eğer bana bulaşırlarsa öldürürüm haberiniz olsun." deyip dolabına gitti ve havlusunu dolaba bırakıp kapattı.
"Hadi inelim o zaman." deyip ayağa kalktığında Begüm,telefonumu bırakıp ayağa kalktım.
"Siz önden gidin geliyorum ben." dediğimde hepsi çıkmıştı. Hızlıca dolabıma gidip bordo rujumu aldım ve aynanın önüne geçtim. Tam sürecekken aklıma geldi. Aras bu rengi çok seviyordu.Kaşlarımı çattım.Ben neden bunu almıştım ki elime? Hızlıca bıraktım ve aşağı indim.
************
"Kolla kendini Aslı." deyip pozisyon aldı Tarık. Aslı göz devirip kollarını bağladı.
"Kim daha güçlü göreceğiz Tarık Acar." deyip kollarını bağladı Aslı. Tarık ona bakıp pozisyonunu bozdu ve dikleşti.
"Benim erkeklerim daha güçlü.Göreceksin." deyip kızların kraliçesine baktı Asaf bey.Kadın ona döndü.
"Sen öyle san.Benim kızlarım daha güçlüler." deyip Tarık ve Aslıyı işaret etti.Asaf bey gülümsedi ve izlemeye başladı.
Tarık nidalarla Aslının üstüne giderken Aslı gülümsedi ve elini şıklatmasıyla Tarığın duvarı boylaması bir oldu.
"Aslı vurdu gol oldu." diye bağırdı Zeynep.O anda bakışlarım Aras'a döndü.O da bana bakıyordu ve ben bakınca bakışlarını kaçırdı.Gülümsedim.
"Birileri aşık mı oluyor?" dediğinde Serra,gülümsedim.
"Sen ne zaman geldin?"
"Şimdi." deyip elindeki mısırı uzattı.Biraz alıp izlemeye başladım.
************
Karşılaşmayı Aslı kazanmıştı.Tarık da iyiydi ama Aslı son anda yaptığı hamle ile yenmişti.
"Aras ve Serap.Sahaya."
Aras ile aynı anda kalkmıştık.Önce ben inip okumu almıştım.Aras da birkaç saniye sonra gelip pozisyonunu aldığında okumu hedefe doğru hizaladım ve tuttum.İşaret geldiğinde ikimiz de oklarımızı bırakmıştık.
"Berabere." dendiğinde Aras oku bırakıp yerine doğru gitti.Derin nefes alıp peşinden gittim ve yerime oturdum.Birkaç dakika sonra Arasın bağırmasıyla ona döndüm.
"Ne demek Yusuf abi saldırıya uğradı?Demir işin ne senin?"
Ne?
"Bekle geliyorum." deyip telefonu kapattı ve ceketini alıp yerinden kalktı.Önüne geçtiğimde bana baktı.
"Ne olmuş abime?"
"Bir şey yok." deyip gideceği sırada tekrar önüne geçtim."
"Aras ne oldu?"
"Birincisi Aras değil Mert.İkincisi de abin iyi merak etme onu almaya gidiyorum." deyip yanımdan geçip gitti.Arkasından öylece baka kalmıştım.
************
Aras ve abim geldiklerinde abimin kolu sarılıydı.
"Abi?"
Abim bana kollarını açtığında koşarak sarıldım.
"iyi misin ne oldu?"
"İyiyim merak etme." deyip gülümsedi.Başımı salladığımda Aras'a kafasıyla işaret etti ve Asaf beyin tarafına doğru gitti.Aras da peşinden gideceği sırada kolunu tuttum.
"Aras ne oluyor?"
Derin nefes aldı ve bana döndü.
"Mer-neyse.Bir şey yok.Sadece ufak bir kaza." dediğinde kolundan çektim ve duvara doğru götürdüm.Bana baktı.
"Ne olduğunu söyle yoksa seni öldürürüm." deyip gözlerimin rengini değiştirdiğimde sırıttı.
"Öldür.Zaten iki ay önce Aras ablasıyla öldü."
Yutkundum.
"Arasın ablası yaşıyor."
"O öldü!" dediğinde sıçradım.Direk bana sarıldı.
"Özür dilerim."
Sarıldığımda daha sıkı sarıldı.
"Aras."
"Hı." dediğinde gülümsedim.
"Ben galiba senden hoşlanıyorum." dediğimde duraksadı.Ona baktım.
"G-gerçekten mi?" dediğinde başımı salladım.Gülümsedi ve daha sıkı sarıldı.
"Boğulacağım." dediğimde kollarını gevşetti.Güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantezieBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...