DİĞER BÖLÜMÜ 1. SEZONUN BİTİŞİ,BUNU 2. SEZONUN BAŞLANGICI OLARAK DÜŞÜNÜN...
Genç adam yolda gördüğü adamların yanına gitti ve onlara bakıp gözlüğünü indirdi.
"Pardon buradan caddeye nasıl çıkabilirim?"
"Bilmiyoruz kardeş."
"Hıı." deyip arabadan indi genç adam.
"Peki Adnan beyin evi burası mı?"
"Evet de sen kimsin?"
Genç adam gülümsedi ve ıslık çaldı.Islığıyla çalıların arasından birkaç adam çıktı ve silahlarını doğrulttular.
"Kimsin sen?"
Genç adam diplerine yaklaştı ve silahlarını çıkartıp kilidini açıp başlarına doğrulttu.
"Kerem Arıcı.Kısaca celladınız." deyip kafalarına sıktı ve içeri daldı.
Serap
Aradan bir yıl geçmişti.Timden istifa etmiştim ve ayrıldığımdan beri hiç biriyle görüşmemiştim.Şeyma abla ile Cemrenin kafesine ortak olmuştuk.Şeyma abla ile Cemre mutfakta,ben garson,Eray da bazen gelip kasaya bakıyordu.
Yine Eray'ın kafede olduğu bir gün kapı açılmıştı.Baktığımızda Selin gelmişti.
"Selin?"
"Selam." deyip gülümsedi ve Eray'a baktı.Eray gülümseyip kollarını açtığında direk ona sarılmıştı.Gülümsedim.Selin abisiyle yurt dışına gitmişti ama kavga ettikleri için erkenden dönmüştü.
Bir de Kerem var.Başımızın belası.Kenandayken Şeyma ablaya çok yardımı dokunduğu için onu seviyordu Şeyma abla.Ama ben sevmiyordum.Tamam birazcık seviyor olabilirim ama çok az.Psikopattı çünkü.Hemde çok fena psikopattı.
"Eray.Şu masa hesap istedi."
"Tamam bekle." deyip hesapladı ve kutunun içine koyup bana verdi.Arkamı döndüğüm sırada kapıdan giren kişi ile olduğum yerde kaldım.Begüm gelmişti.Boş bir masaya oturup bebek arabasını yanına çekti ve bebeği kucağına aldı.Eray'a baktım.
"İstersen ben gö-"
"Ben hallederim." deyip nefes aldım ve masaya gidip hesabı bıraktım.
"Pardon bakar mısınız?"
Sakin ol ve onu dövmeden siparişini al Serap.
"Buyrun?" deyip yüzüne baktım.Beni görünce bir an geriledi ama hemen düzeldi.
"Serap?Sen burada mı çalışıyorsun?"
"Evet sahibiyim.Siparişinizi alabilir miyim?"
"Çikolatalı pasta ve limonata."
Başımı salladım ve not alıp geriye döndüm.Gideceğim sırada konuşmaya başladı.
"Tanışmadık.Ben Begüm Gençer.Bu da kızım Mayıs Dünya Gençer."
Yumruğumu sıkıp ona döndüm.
"Umrumda bile değilsiniz!" deyip içeri gittim.
****************
Akşam olduğunda abimin barına gelmiştik.Ben kokteylimi içip etrafa bakarken sahneye bir kız çıktı.Daha önce görmediğim biriydi galiba yeni başlamıştı.
"Sesi çok güzel." deyip yanıma oturdu abim.Gülümsedim.
"Şeyma abla nerede?"
"Yukarıda ikizlere bakıyor."
Başımı salladım ve kızı izlemeye başladım.Gitarını akort ediyordu.
"Oturabilir miyim?Oturdum bile." deyip kokteylimi alıp içti Kerem.
"Hey benim o."
Kerem omuz silkip sahneye baktı.Bakmasıyla da ağzındaki kamışı bırakıp donarak bakması bir oldu.
"Abi kim bu kız?"
"Hayal.Bugün başladı."
"Hıhı." deyip fark etmeden kokteyli üstüne döktü Kerem.
"Hay sikeyim."
"Şştt." diye uyardığında abim,Kerem masadaki peçeteyle üstünü sildi.Kızın şarkı söylemesiyle de dikkati oraya çekildi.
**********
Kız sahneden indiğinde bir adam yanına gelip kolunu tuttu.
"Yürü gidiyoruz."
"Pardon?Gidiyoruz derken?"
"Hayal Yılmaz.Diretmeden benimle gel yoksa..."
"Yoksa ne Yılmaz?Öldürür müsün?Yiyorsa denesene?"
"Abi müdahale..."
"Durun." deyip sözümü kesti Kerem ve izlemeye başladı.
"Öldürürüm seni kızım.Beni delirtme." deyip kolunu sıktığında,Hayal adamın kolunu büktü ve karnına tekme attı.
"Vay." dedim birden.Adam Hayal'e doğru koşarken,Kerem de ona doğru koştu ve önüne geçti.
"Hayırdır kardeş?Sorun mu var?"
"Sen kimsin be çekil şuradan." deyip ittiğinde,Kerem onu sertçe duvara yasladı.
"Benim kim olduğum seni ilgilendirmez ama gelip mekanımızda çalışan birine zorbalık yapamazsın."
"Bununla özel meselem var benim.Sizi ilgilendirmez.Benimle gelmek zorunda."
Ve Kerem adama kafa atıp altına aldı.
"Abi koş." deyip ayağa kalktım.Abim de peşimden geldi ve Kerem'i tuttu.Hayal'in yanına gittim.
"İyi misin?"
"İyiyim." deyip sahneye gitti ve eşyalarını topladı.Abim adamı alıp giderken Kerem Hayal'in yanına gitti.
"O adam kim?"
Hayal,Kerem'e baktı.
"Hayırdır?"
"Soruma soruyla karşılık verme.Kim o?"
"Sanane?" deyip kapıya doğru gitti.
"Ben Kerem."
Kızdan bir süre ses gelmedi.Tam kapıdan çıkacağı sırada bakmadan bağırdı.
"Hayal."
Kerem gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantasíaBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...